کاراکتر جدید علی بابا رونمایی شد

علی بابا از کاراکتر جدید خود رونمایی کرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ روز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، کاراکتر جدید علی بابا دیشب 17 اردیبهشت ماه راس ساعت 20 به صورت پخش زنده از صفحه اینستاگرام رسانه بازاریابی دیجیتال دی ام برد رونمایی شد.

کاراکتر علی بابا در سال 1397 طی آگهی‌های محیطی و تلویزیونی منتشر شد؛ تا پیش از آن تصاویر متعددی از علی بابا وجود داشت و برای اینکه تصاویر ذهنی افراد یکپارچه شود، این مجموعه از کاراکتر خود رونمایی کرد. اما پس از سه سال مجموعه علی بابا تصمیم به تغییراتی در این مسکات گرفت و پس از آزمون و خطاهای بسیار از کاراکتر جدیدش رونمایی کرد.

در پوشش زنده رونمایی از کاراکتر جدید علی بابا شهرام سیف هاشمی به عنوان راهبر پنل گفتگو، آرش خسرویان با عنوان مدیر بازاریابی علی بابا، رامین پهلوان حسینی مدیر استودیو دیزاین علی بابا و کیمیا برهمت کارشناس تصویرسازی علی بابا حضور پیدا کردند.

آریاک سفر

کاراکتر علی بابا از دیروز تا امروز

مجموعه علی بابا اکنون پس از سه سال به این نتیجه رسید که شخصیت علی بابا قابل ارتقا و توسعه است و باید تغییراتی در آن ایجاد شود. یکی از مسائل این مجموعه برای تغییر مسکات عدم برقراری ارتباط مشتریان با این کاراکتر بوده تا جایی که مشتریان اصلا صمیمیتی با آن برقرار نمی‌کردند. همچنین به علت آنکه در تبلیغات سرعت عمل بسیار مهم است، این شخصیت نمی‌توانست در موقعیت‌های پیچیده و واقعی‌تر قرار بگیرد. از دیگر مشکلات مطرح، محدودیت‌هایی بود که کاراکتر قبلی نمی‌توانست به اتفاقات واکنش نشان دهد؛ به عبارت دیگر از تمامی ظرفیت‌های ارتباطاتی استفاده نمی‌شد.

از موضوعاتی که باعث این تغییر کاراکتر شد، عدم شکل‌گیری درست مسکات در ذهن افراد بود؛ یعنی تصویر ذهنی مخاطب بسیار متفاوت‌تر از هویت این برند بود. همچنین با توجه به محدودیت‌های رسانه‌های مختلف این کاراکتر نمی‌توانست در همه جا حضور داشته باشد؛ کاراکتر قبلی علی بابا فرمی رئال داشت و این مجموعه نمی‌توانست چابکی دلخواه را از کاراکتر بگیرد.

پس مجموعه علی بابا پس از 6 ماه تصویرسازی به چهره‌سازی پرداخت و نتایجی به دست آورد. آنها از عناصر هویت‌ساز برای کاراکتر خود استفاده کردند و چند نسخه از کاراکتر طراحی شد تا در موقعیت‌های مختلف از آنها استفاده شود. اما همچنان نتیجه برای مجموعه علی بابا رضایت بخش نبود. در نتیجه تحولی را آغاز کردند و از شخصیت کاراکتر برای الهام و توسعه آن استفاده شد.

پس از آن مسکاتی طراحی شد که در واقعیت و خیال در کنار مخاطب باشد و مخاطب با کاراکتری زنده و پویا مواجه و در پی آن ارتباطی صمیمانه برقرار شود. مسکات جدید علی بابا قرار است در فرم‌های مختلف با مخاطبان ارتباط بگیرد و بستگی دارد که چه پیامی از طریق چه رسانه‌ای به چه مخاطبی برسد و هیچ محدودیتی برای این کاراکتر وجود نخواهد داشت.

مجموعه علی بابا پس از طراحی کاراکتر جدید خود از طریق نظرسنجی و مصاحبه با مخاطبان برندش متوجه شد این کاراکتر تداعی ذهنی برای مخاطبان ایجاد می‌کند و مخاطب با آن صمیمی می‌‎شود.

گفتنی است علی بابا پلتفرم فروش آنلاین بلیط هواپیما و هتل‌های داخلی و خارجی همچنین فروش بلیط اتوبوس، قطار و تور است که از سال 1393 با شعار تجربه شایسته سفر شروع به فعالیت کرد. این مجموعه درای مجوزهایی همچون نماد اعتماد الکترونیکی، عضو اتحادیه کشوری کسب‌وکارهای مجازی، مجوز بند الف از سازمان هواپیمایی کشور و مجوز بند ب از سازمان گردشگری است.

از مزایای علی بابا می‌توان پشتیبانی 24 ساعته، کنسلی آنلاین، پشتیبانی سیستم کنترل کیفیت و ضمانت اعتبار را اشاره کرد.

انتهای پیام

مرتبط با : علی بابا
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز