کاتالوگ الکترونیک ؛ محصولی جدید از سایت ساز کاریک

سایت ساز کاریک دست به اقدام جالبی زده و محصولی جدید به نام «کاتالوگ دیجیتال» را روانه بازار کرده است. این محصول، به فرد امکان می‌دهد تا اطلاعات محصولات خود را به همراه عکس و توضیحات، با مخاطبان خود در موبایل، تبلت و لپتاپ به اشتراک بگذارد.

به گزارش کاماپرس، به نقل از سایت ساز کاریک، کاتالوگ دیجیتال می‌تواند به عنوان جایگزین وب سایت یا تکمیل‌کننده آن باشد. این ویژگی، وجه تمایز این محصول با نسخه‌های مالتی‌مدیا و سی‌دی‌های چندرسانه‌ای سنتی است.

هدف از طراحی این کاتالوگ این است که افراد بدون محدودیت می‌توانند به اطلاعات محصولات خود در وب سایت و یا کسب و کارشان دسترسی داشته باشند. این طرح توسط تیم برنامه‌نویس کاریک نوشته شد تا به راحتی در اختیار کارفرمایان کسب و کار قرار بگیرد.

مزایای کاتالوگ دیجیتال چیست؟

یکی از بهترین و بزرگترین مزایای استفاده از کاتالوگ دیجیتال، صرفه‌جویی در مصرف کاغذ و البته هزینه‌های گزاف چاپ است. همچنین با استفاده از این کاتالوگ‌ها، نه تنها قیمت‌گذاری محصولات در همان لحظه میسر می‌شود، بلکه افراد به آسانی می‌توانند مطالب کاتالوگ را در صورت نیاز، ویرایش کنند. این محصول، همانند سی دی مالتی مدیا، امکانات نمایش فیلم، صدا، عکس و متن را هم دارد و به همین خاطر بسیار جذاب‌تر و کارآمدتر از کاتالوگ‌های چاپی است و جلب توجه زیادی می‌کند.

آریاک سفر

امکانات کاتالوگ دیجیتال چیست؟

محصول جدید سایت ساز کاریک، امکان جستجو متن در صفحات کاتالوگ را به افراد می‌دهد. همچنین کارفرمایان می‌توانند پرینت از صفحات بگیرند. از دیگر امکانات کاتالوگ دیجیتال، بارگذاری و اتصال فایل‌های پی دی اف به کاتالوگ است. صفحات کاتالوگ به شکل گرافیکی ورق می‌خوردند و در این صفحات حتی می‌شود از فیلم و صدا استفاده کرد.

سایت ساز کاریک در سال ۱۳۸۹ تاسیس و در سال ۱۳۹۵ نسخه سوم آن نیز تولید شد. خدمات کاریک در حیطه طراحی قالب‌های گرافیک برای کاهش زمان ساخت سایت وارد بازارشد. واژه کاریک از زبان پهلوی گرفته شده است، که متشکل از دو کلمه کار+یک است. بخش اول آن، به همین معنای امروزی است و بخش دوم آن به عنوان صفت به کار می‌رود و در زبان فارسی صفت کاری را می‌سازد و در نهایت کاریک، یعنی کاری سودمند.

 

مرتبط با : سایت ساز کاریک
نرم افزار حسابداری
کاراپلاس-کاماپرس
آسیاتک
ایمالز
همراه مکانیک-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
آریاک سفر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز