کابینت نئوکلاسیک پوششی بهتر است یا پولیشی؟

کابینت آشپزخانه یکی از ارکان مهم هر خانه محسوب می‌شود. کابینت‌ به‌واسطه محل قرارگیری و همچنین اختصاص بخش قابل توجهی از آشپزخانه به خود، نقش مهمی در دکوراسیون داخلی دارد. از این رو انواع کابینت در سبک‌های ظاهری مختلف ساخته شده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار صنعت اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، کابینت نئوکلاسیک، یکی از سبک‌های پرطرفدار در طراحی کابینت و به‌طور کلی دکوراسیون داخلی است. انواع کابینت نئوکلاسیک گزینه مناسبی برای افرادی است به‌دنبال ایجاد فضایی مدرن و ساده و در عین‌حال کلاسیک و شیک در آشپزخانه هستند. دو نوع کابینت نئوکلاسیک محبوب، کابینت نئوکلاسیک پوششی و کابینت نئوکلاسیک پولیشی است. پیش از سفارش کابینت بهتر است با این دو نوع ویژگی‌های آن‌ها آشنا باشید. کاماپرس در ادامه معرفی این دو نوع کابینت نئوکلاسیک می‌پردازد.

کابینت نئوکلاسیک چیست؟

کابینت نئوکلاسیک از سبک معروف نئوکلاسیک در طراحی داخلی الهام گرفته شده و شامل ترکیب دو سبک پرطرفدار مدرن و کلاسیک است. از جمله ویژگی‌های کابینت نئوکلاسیک می‌توان به رعایت تقارن و همچنین استفاده از سنگ برای صفحه کابینت و پیشخوان اشاره کرد. این نوع کابینت‌ها معمولا از ظاهری ساده و در عین حال شیک برخوردار بوده و در رنگ‌های خنثی و ملایم مانند سفید و طوسی ساخته می‌شوند. از دیگر ویژگی‌های کابینت نئوکلاسیک، استفاده از درب‌های شیشه‌ای یا ویترینی است.

آریاک سفر

کابینت نئوکلاسیک پوششی چه ویژگی‌هایی دارد؟

کابینت نئوکلاسیک براساس نحوه رنگ‌آمیزی آن به دو نوع کابینت‌ نئوکلاسیک پوششی و کابینت نئوکلاسیک با رنگ‌های پلی اورتان و پلی استر تقسیم می‌شود. در تولید کابینت‌های پوششی معمولا از رنگ‌های مخصوص با پایه آب و رنگ‌های روغنی استفاده می‌شود. از مزیت این نوع کابینت در مقایسه با کابینت‌های غیرپوششی عدم مشاهده بافت چوب و متریال مورد استفاده در آن در بدنه کابینت است. رنگ‌آمیزی این کابینت به شکلی است که سطح بدنه کابینت کاملا یکدست بوده و هیچ‌گونه برجستگی‌ای در سطح آن وجود ندارد.

کابینت نئوکلاسیک پوششی چه مزایایی دارد؟

از مهم‌ترین مزایای کابینت نئوکلاسیک پوششی می‌توان به قیمت ارزان و اقتصادی آن، استفاده از رنگ‌های براق و جذاب و همچنین تنوع رنگ‌های مورد استفاده در آن اشاره کرد. قیمت کابینت پوششی به‌طور کلی مقرون‌به‌صرفه است، با وجود این، قیمت این کابینت نیز براساس فاکتورهایی چون متریال، جنس، رنگ، برند و سازنده آن تعیین می‌شود.

در هنگام سفار دقت کنید که استفاده از رنگ‌های بی‌کیفیت، عدم سمباده زنی یا بتونه کاری و همچنین عدم استفاده از پرایمر موجب کاهش کیفیت کابینت و همچنین ظاهر نازیبای آن می‌شود.

کابینت نئوکلاسیک پولیشی چه ویژگی‌هایی دارد؟

کابینت نئوکلاسیک پولیشی، یکی از مدل‌های محبوب کابینت است که در ساخت آن از رنگ پولیشی براق مشابه هایگلاس سفید استفاده می‌شود. استفاده از این رنگ، باعث می‌شود تا درب کابینت‌ها براق‌تر به‌نظر رسیده و نمای زیباتری داشته باشند.

کابینت نئوکلاسیک پولیشی یکی از مدل‌های جدید کابینت آشپزخانه است که دارای چند نوع درب متفاوت با رنگ پولیشی براق است. این نوع کابینت معمولا در رنگ سفید اجرا شده و دارای دستگیره سرامیکی است. از دیگر ویژگی‌های این کابینت می‌توان به برخورداری از تاج و زیر چراغ ابزار خورده و همچنین ستون‌های منحصر به فرد با حکاکی‌های جذاب کابینت‌های کلاسیک اشاره کرد.

مزایای کابینت نئوکلاسیک پولیشی کدام است؟

از جمله مزایای کابینت نئوکلاسیک پولیشی می‌توان به زیبایی ظاهری، مقاومت در برابر رطوبت، ایجاد فضایی دل‌باز در آشپزخانه، تعویض آسان درب کابینت، استحکام بالا، تنوع در اجرای سبک، مقاوم در برابر ضربه، مقاومت در برابر اکسیداسیون و قابلیت ترمیم بالا اشاره کرد.

البته در هنگام انتخاب بین گزینه‌های مختلف، باید از معایت این کابینت نیز آگاه باشید. اجرای کابینت‌ نئوکلاسیک پولیشی به‌نسبت دیگر مدل‌ها تقریبا سخت‌تر بوده و نیازمند مهارت و تخصص بالایی است. از این رو قیمت این نوع کابینت و همچین سفارش ساخت و اجرای آن نسبتا گران‌تر تمام می‌شود.

سفارش کابینت نئوکلاسیک به نوین کابین

شرکت نوین کابین، مجموعه‌ای معتبر و باسابقه در حوزه طراحی و اجرای انواع کابینت و دکوراسیون داخلی است که خدمات متعدد و ویژه‌ای را برای مشتریان خود در نظر گرفته است. نوین کابین با بهره‌مندی از تخصص زبده‌ترین طراحان دو بعدی و سه بعدی، باتجربه‌ترین کارشناسان ساخت و اجرا و همچنین با استفاده از بهترین برندهای مواد اولیه مصرفی در تهران و شهرستان‌ها به ارائه خدمت مشغول است. اگر قصد سفارش کابینت نئوکلاسیک را دارید می‌توانید پیش از خرید از برترین مشاوران فروش نوین کابین مشورت کرده و حتی با بازدید از محل نمایشگاه دائمی کابینت آشپزخانه این مجموعه، بهترین محصول را سفارش دهید.

انتهای پیام

مرتبط با : نوین کابین
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز