چینی ها باز هم سوپ خفاش می خورند!

یک خانواده چینی در سوپی که از رستوران سفارش داده بودند یک خفاش مشاهده کردند و این موضوع بحث استفاده چینی ها از این پستاندار در خوراکشان را داغ کرده است.

به گزارش کاماپرس با توجه به گمانه زنی هایی که درباره منشاء کرونا انجام شده بیشترین احتمال، انتقال این بیماری از طریق خفاش به انسان بوده است. متهم شماره یک این ماجرا چینی ها هستند که در غذای خود از این پستاندار نیز استفاده می کنند و گویا اولین موارد بیماری نیز از خوردن سوپ خفاش به انسان منتقل شده است.

حالا خبر رسیده باز هم در چین سوپ خفاش سرو شده گرچه رستورانی که این سوپ را به مشتری داده منکر استفاده از خفاش در تهیه سوپ شده است.

خانواده‌ای در ووهان پس از مشاهده یک خفاش کامل مرده در سوپ خود که از یک رستوران چینی سفارش داده بودند، تست کرونا دادند.

علت پیدا شدن خفاش در سوپ مبهم است

آریاک سفر

مشتریان بلافاصله پس از کشف جسد خفاش و ترس از ابتلا به ویروس کرونا، به بیمارستان رفتند. به گفته رسانه‌های محلی، نتیایج تست‌های آن‌ها منفی اعلام شده است.

به گفته رسانه‌های محلی، خانواده چینی که با نام خانوادگی چن شناخته می‌شوند، یک ظرف سوپ منجمد از یک رسوران از چینی در ووهان و استان هوبی خریداری کردند.

مسئول آن رستوران پیشنهاد بازپرداخت پول را داد اما گفت که سوپ را از یک سازنده محلی سوپ خریداری کرده‌اند.

هنگامی که مطبوعات به سراغ این سازنده محلی سوپ رفتتند، وی گفت: خفاش‌ها به طور معمول در شب فعال هستند اما ما در طول روز سوپ خود را درست می‌کنیم. ظرف را پس از پر کردن داخل یخچال می‌گذاریم. ما به هیچ وجه سوپ را در فضای آزاد نمی‌گذاریم.

مقامات محلی پس از شکایت کردن این خانواده پیگیر مسئله شدند. یک مقام مسئول به این ایستگاه محلی گفت: کسی نتوانست بفهمد که این خفاش چه موقع و چگونه داخل سوپ قرار گرفته است زیرا سه روز پس ازخریداری پیدایش کرده بودند.

 

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

5 دیدگاه برای “چینی ها باز هم سوپ خفاش می خورند!

    • اروین گفته:

      اشتباه نکن بگو افرین به چینیا !اگه اینا گوسفند و مرغ بخورن اونوقت مرغ ۲۵ تومنی رو باید ۲۵۰۰۰۰۰۰ بگیری و بخوری

  1. حدیث گفته:

    حالا با چینی ها قرارداد هم بستیم..
    مگه ندیدید دارند زبان فارسی یاد میگیرند…
    می‌خواهند بیایند ایران خفاش درست کنند بخورند …

  2. سینا گفته:

    لعنت و مرگ بر دولت و مردم بی غیرت چین. خدا از سر تقصیرات این احمق ها نگذرد این دیوانه ها باعث شیوع کووید 19 در جهان شدند باید تقاص حماقتشان را بپردازند الان ما 30 هزار در ایران بر اثر کرونا جان باخته اند چینی ها باید تقاص خون این عزیزان را بدهند من اگر رییس جمهور بودم به چین لشکر کشی می کردم و سوپ خفاش را از حلقوم کثیف چینی ها در می آوردم.

    • ممد گفته:

      لشکر ایرانو جمع کنی خفاش از معده چینی جماعت بکشی بیرون ؟ بعدشم الان خفاشا دیگه دفع شدن . بعدشم چین 100 برابر ما جمعیت داره . آدماشونو ساندویچی بزارن رو هم لب مرز ، ایران نمیتونه حتی هوایی بره تو کشورشون .دلت خوشه ها

      😒😁😕😑

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز