چینی مقصود ؛ از تربیت دانشجو تا صادرات به اروپا

لست سکند

شرکت مقصود با شعار «مقصود شما، مقصود ماست»، نامی قدیمی در زمینه تولید چینی و آکروپال است.

کاماپرس در ادامه به معرفی برند مقصود و محصولات متنوع آن می‌پردازد؛

* مجتمع تولیدی مقصود با ۳ هزار پرسنل به صورت هلدینگ به عنوان اولین استفاده‌کننده از روش پرس ایزو‌استاتیک و کوره‌های پخت سریع در خاورمیانه مشغول به تولید است.

*  شرکت تولیدی مقصود دارای محصولاتی نظیر چینی، اوپال، چینی استخوانی، قاشق و چنگال و آفرینش­‌های هنری است.

* چینی مقصود، سپیده جام، مقصود، قاشق و چنگال درسا، گل نقش، سپیده جام توس و آذین قالب شرکت­‌های زیرمجموعه شرکت مقصود را تشکیل می‌­دهند. شرکت سپیده جام توس به واسطه کیفیت و تکنولوژی، بزرگ­ترین واحد تولید ظروف شیشه‌­ای غیرشفاف و مات با نام تجاری آیروپال در خاورمیانه است.

راز آسمان پایتخت

* شرکت مقصود هم چنین در زمینه‌­های تولید فرش و تابلو فرش دستباف، محصولات چرمی، گل‌های شاخه‌بریده و گیاهان دارویی، کشت صیفی­‌جات، کیک و شیرینی، پوشاک، طراحی و تولید عکس برگردان‌های مورد استفاده در ساخت ظروف، فوم بسته‌بندی و ساختمانی فعالیت می­‌کند.

چینی مقصود-کاماپرس

* این مجموعه تولیدی موفق به کسب گواهینامه‌های استاندارد ملی تشویق و استاندارد جهانی شده است. مجموعه تولیدی مقصود در سال‌های ۹۵ و ۹۶ به عنوان واحد نمونه کشوری انتخاب شده است.

* بنابه اعلام روزنامه دنیای اقتصاد، شرکت مقصود در سال 93 در اثر واردات بی‌رویه محصولات خارجی متحمل آسیب شدیدی شد. هم­چنین در ایامی که صنایع با قطعی‌های برق مواجه می‌شدند، یکی از کوره‌های خط تولید این شرکت فرو ریخت. در اثر این اتفاق ۴۷ میلیارد تومانی به این شرکت زیان وارد شد.

* مهدی ایمانی، مدیرعامل گروه کارخانجات مقصود، کشورهای حوزه سی‌آی‌اس، عراق، ترکیه، آلمان و برخی از کشورهای اروپایی را به عنوان مقاصد صادراتی محصولات این برند معرفی کرد.

* دانشگاه علمی کاربردی کارخانه‌­های مقصود با هدف تقویت ارتباط بین دانشگاه و صنعت موجب جذب 800 درصدی دانشجو در دو مقطع کاردانی و کارشناسی در 16 رشته این مرکز از سال 95 تا کنون شده است.

* شرکت مقصود دارای 31 نمایندگی در سراسرکشور است. کاربران می‌­توانند برای آشنایی بیشتر با سایر خدمات مقصود به وبسایت رسمی این مجموعه مراجعه کنند.

نویسنده: محدثه پورمقدم

انتهای پیام

مرتبط با : چینی مقصود
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز