چگونگی محاسبه قیمت و تعرفه‌های باربری در تهران

پین ورک

آیا می‌خواهید اسباب‌کشی کنید؟ از قیمت باربری در تهران خبردارید؟ آیا می‌دانید چه عواملی روی قیمت باربری تاثیر گذار است؟

به گزارش کاماپرس، زمانی که می‌خواهیم محل سکونت خود را تغییر دهیم، نیاز داریم که از خدمات باربری استفاده کنیم؛ اما از کجا می‌توانیم شرکت حمل بار را انتخاب کنیم که قیمت مقرون‌به‌صرفه‌ای داشته باشد؟

اگر از قیمت باربری تهران اطلاع نداشته باشیم ممکن است انتخاب درستی نکنیم و بعدا پشیمان شویم. در این متن می‌خواهیم به این موضوع بپردازیم که قیمت و تعرفه باربری در تهران چگونه تعیین می‌شود و چه عواملی روی آن تاثیر گذار است. با ما تا انتهای متن همراه باشید تا نکات جالبی را ذکر کنیم.

عوامل تاثیر گذار بر قیمت خدمات باربری

مسافت بین مبدا و مقصد

آریاک سفر

یکی از عواملی که روی قیمت باربری وسایل شما تاثیر گذار است، مقدار مسافت طی شده از مبدا تا مقصد است.

حجم وسایل

تعداد وسایل و حجم آن‌ها روی قیمتی که باید به شرکت باربری بپردازید تاثیر گذار است. هر چه تعداد وسایل شما و حجم آن‌ها بیشتر شود، ‌به ماشین بزرگتری نیاز خواهید داشت. کامیونت‌های شرکت‌های باربری حداکثر می‌توانند ۶ تن را جابه‌جا کنند.

برای حمل‌ونقل وسایل خود در داخل شهر تهران، نمی‌توانید از کامیون‌های بزرگتری استفاده کنید. پس اگر میزان وسایل شما بیشتر از مقدار ظرفیت کامیونت شرکت باربری باشد، تعداد دفعات بارگیری افزایش پیدا می‌کند و هزینه نهایی بیشتر می‌شود. برای کم کردن هزینه باربری می‌توانید وسایل غیرضروری خود را دور بیاندازید.

نوع وسایل

در صورتی‌ که می‌خواهید وسایل سنگینی از قبیل یخچال بزرگ، پیانو، گاو صندوق و. را جابه‌جا کنید، به کارگر باربر بیشتری نیاز دارید. درنتیجه، قیمت جابه‌جایی اینگونه از وسایل بیشتر می‌شود.

تعداد طبقات

تعداد طبقات در مبدا و مقصد، یکی دیگر از عواملی است که روی قیمت باربری تاثیرگذار است. هر چه خانه یا محل کار شما در طبقه بالاتری قرار داشته باشد، کارگران باید انرژی بیشتری برای جابه‌جایی وسایل شما صرف کنند و همین موضوع روی قیمت نهایی باربری تاثیرگذار است. به ازای هر طبقه مبلغ ثابتی به قیمت نهایی اضافه می‌شود.

روز و ساعت اسباب‌کشی

میزان پولی که بابت حمل‌ونقل وسایلتان به شرکت‌ باربری می‌دهید به‌روز و زمان اسباب‌کشی شما ربط دارد. اگر اسباب‌کشی را به آخر هفته موکول کنید، باید هزینه بیشتری بپردازید.

چرا که میزان تقاضا برای باربری در آخر هفته بیشتر از روزهای دیگر است و قیمت‌ها بالاتر می‌رود. اگر می‌خواهید هزینه کم‌تری برای باربری بپردازید، لازم است فصل زمستان را برای جابه‌جا شدن انتخاب کنید.

اگر به دنبال یک شرکت معتبر حمل بار و اسباب‌کشی هستید، اگر می‌خواهید سختی اسباب‌کشی و جابه‌جایی وسایل برایتان آسان شود، اگر تمایل دارید اسباب شما را نیروهای زبده و متخصص جابه‌جا کنند تا خیالتان از بابت سلامت وسایلتان راحت باشد، کافی است که به سایت پین ورک به آدرس Pinwork.ir مراجعه کنید.

با ثبت سفارش خدمات حمل بار و اسباب‌کشی، متخصصین در تهران قیمت حدودی را به‌طور رایگان به شما اعلام می‌کنند تا در صورتی‌ که تمایل دارید از پین ورک استفاده کنید…

مدت‌زمان اسباب‌کشی

معمولا شرکت‌های باربری قیمت اولیه را برای سه ساعت کار، به شما اعلام می‌کنند و به ازای هر ساعت اضافه مقداری را به هزینه نهایی می‌افزایند. هزینه نهایی خدمات باربری شامل دستمزد کارگران و هزینه ماشین باربری می‌شود.

چرا استفاده از خدمات اسباب‌کشی پین ورک Pinwork

. استفاده از نیروهای متعهد و آموزش‌دیده؛

. قیمتی شفاف و مقرون به‌صرفه؛

به‌راحتی می‌توانید از قیمت باربری، نرخ حمل بار و هزینه اسباب‌کشی مطلع شوید.

. نظرسنجی از مشتریان و امتیازدهی به کارگران؛

شما می‌توانید امتیاز کارگران اسباب‌کشی پین ورک را در پروفایل آن‌ها تماشا کنید و بهترین کارگران را برای خود انتخاب کنید تا شرکت پین ورک آن‌ها را به درب خانه شما اعزام کنند.

هزینه خدمات اسباب‌کشی و حمل بار در پین ورک

برای دریافت هزینه اسباب‌کشی و انجام اسباب‌کشی ارزان و مقرون به‌صرفه کافی است به‌صورت رایگان اپلیکیشن خدماتی پین‌ورک را نصب کنید. پس از انتخاب خدمت اسباب‌کشی و اتوبار می‌توانید از تمام قیمت باربری، نرخ حمل بار و هزینه اسباب‌کشی با صرف تنها چند دقیقه آگاه شوید.

همچنین قبل از تایید نهایی سفارش هم با مشاهده پروفایل کارگر اسباب‌کشی و باربری، سوابق، امتیازات و نظر دیگر مشتریان بهترین انتخاب را جهت کارگر حمل اثاثیه منزل و اسباب‌کشی داشته باشید.

عوامل موثر بر قیمت دستمزد کارگر اسباب‌کشی

عواملی چون تعداد ساعتی که کارگر اسباب‌کشی مشغول به کار بوده، انتخاب وسیله نقلیه خاور کامیون و وانت، میزان مسافت از مبدا به مقصد، تعداد طبقات مبدا و مقصد، حمل اثاثیه سنگین مانند یخچال گاز ماشین لباسشویی پیانو و…، استفاده از راه پله یا آسانسور همگی در هزینه اسباب‌کشی تاثیرگذار است.

اسباب‌کشی تهران و حمل اثاثیه منزل توسط پین‌ورک کلیه مناطق تهران را در برمی‌گیرد؛ بنابراین شما در هر نقطه تهران می‌توانید از خدمات اسباب‌کشی و باربری اثاثیه منزل بهره‌مند شوید.

پین‌ورک دارای کارگر اسباب‌کشی در شرق تهران، کارگر اسباب‌کشی در جنوب تهران و کارگر اسباب‌کشی در شمال و غرب تهران می‌باشد. برای دریافت مشاوره رایگان می‌توانید با شماره تلفن ۸۷۷۰۰۷۷۰_۰۲۱ تماس بگیرید تا مشاوران پین ورک شما را راهنمایی کنند.

انتهای پیام

 

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز