چگونه ویزای اکسپو دبی بگیریم؟

اکسپو 2020 دبی که به دلیل شیوع پاندمی کرونا یک سال به تاخیر افتاد، تا چند هفته دیگر با حضور نمایندگان 192 کشور جهان در امارات متحده عربی برگزار می‌شود. ایرانی‌ها برای حضور در اکسپو باید ویزای دبی (امارات متحده عربی) دریافت کنند.

امسال اکسپو که سومین رویداد بزرگ دنیا نیز خوانده می‎‌شود، با تمِ «ارتباط ذهن‌ها، خلق آینده» از 28 مهرماه آغاز به کار خواهد کرد و تا 28 فروردین ۱۴۰۱ ادامه دارد. این نمایشگاه که هر پنج سال یکبار برگزار می‌شود، یکی از طولانی‌ترین نمایشگاه‌های تاریخ و مناسب‌ترین فرصت برای آشنایی با تکنولوژی روز دنیا است.

خوشبختانه طولانی بودن اکسپو دبی مزیت دیگری نیز دارد؛ فرصتی شش ماهه برای انجام اقدامات لازم یا همان تدارک ویزای اکسپو دبی جهت رفتن به کشور امارات متحده عربی و شرکت در این نمایشگاه!

با این وجود بهتر است تهیه بلیط و گرفتن ویزای اکسپو دبی به لحظات پایانی محول نشود و هر چه سریع‌تر برای انجام اقدامات لازم از آژانس‌های مسافرتی و موسسه‌های گردشگری معتبر کمک گرفت؛ در ادامه این مطلب پنج آژانس برگزارکننده تور که می‌توانند در مسیر رسیدن به امارات و شرکت در اکسپوی دبی شما را یاری کنند، معرفی خواهند شد؛

آریاک سفر

این تو دی

شما می‌توانید در دانشنامه گردشگری این تودی تمام جاذبه‌های گردشگری دبی را همراه با آدرس، تصاویر و هزینه‌های مربوطه مشاهده کنید تا حین سفر نمایشگاهی خود، سری به آنها بزنید. ما در این تودی همچنین یک راهنمای سفر ایده آل در زمینه برآورد هزینه‌های شما در دبی، معرفی هتل‌های بی نظیر این شهر و دانستنی‌های لازم قبل و حین سفر به دبی برای شما تهیه کرده‌ایم.

هورامان گشت

آژانس هورامان گشت ستاره با کادری مجرب و بیش از ۱۰ سال سابقه کاری بهترین پکیج دبی را به مناسبت اکسپوی 2020 برای مشتریان در نظر گرفته است. این مجموعه بهترین شرکت های کارگزاری در کشورهای مختلف را برای برگزاری تورها برای هموطنان با توجه به خدمات و امکانات، انتخاب کرده و هرگز ارزانی را نسبت به خدمات و کیفیت اولویت قرار نداده است .

سفر هالیدی

سفرهالیدی برگزار کننده تورهای گردشگری داخلی و خارجی، خدمات رزرو هتل در اقصی نقاط جهان و اخذ ویزای کشورها و تعیین وقت سفارت را با بهترین خدمات ارائه می دهد.

ویزای دبی و ویزای سایر کشورها را می توانید در سایت سفر هالیدی بدون مراجعه حضوری انجام دهید.

الی گشت

شما می‌توانید با خرید تور دبی الی گشت و یا خرید بلیط پرواز و رزرو هتل دبی، ویزای توریستی امارات را تهیه کنید و به راحتی در نمایشگاه اکسپو دبی شرکت کنید. آژانس الی گشت مجری تخصصی تورهای دبی، با ارائه پروازهای چارتری و امکان رزرو  متنوع‌ترین هتل های دبی بهترین شرایط برای شرکت در نمایشگاه اکسپو دبی را برای شما فراهم کرده است.

لیاناپرواز

آژانس گردشگری لیاناپرواز یکی از معتبرترین و باسابقه‌ترین مجریان انحصاری تورهای داخلی و خارجی محسوب می شود. اگر قصد سفر به دبی را دارید اگر می‌خواهید در نمایشگاه اکسپو دبی شرکت کنید؛ کلیه امور مربوط به سفردبی خود اعم از اخذ ویزا، رزرو پرواز و هتل مورد دلخواهتان را به ما بسپارید. لیاناپرواز در راستای تامین خواسته‌های شما برای تجربه سفری امن خدمت‌رسان شما عزیزان است.

مرتبط با : الی‌ گشتاین تو دیسفر هالیدیلیانا پروازهورامان گشت
نرم افزار حسابداری
کاراپلاس-کاماپرس
ایمالز
همراه مکانیک-کاماپرس
آسیاتک
آیرومارت-کاماپرس
آریاک سفر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز