چگونه می‌توانیم با روش‌های همکاری در فروش اینستاگرام پولدار شویم؟

اگر درباره سیستم همکاری در فروش شنیده باشید احتمالاً این را هم می‌دانید که این شکل کسب درآمد بیشتر اینترنتی انجام می‌شود. همکاری در فروش با پورسانت از طریق رسانه‌های مختلفی مثل وب‌سایت، یوتیوب و لینکدین امکان‌پذیر است اما اگر دنبال روش‌های همکاری در فروش با پورسانت بالا هستید اینستاگرام بهترین گزینه برای شماست. با پیشرفت مشاغل اینترنتی علاقه افراد به بازاریابی دیجیتالی بیشتر شده است؛ پس اگر شما هم به کم قانع نیستید و دوست دارید سودهای میلیونی در ماه داشته باشید حتماً به کسب درآمد از اینستاگرام فکر کنید.

بازاریابی در اینستاگرام با همکاری در فروش

چند روش برای کسب درآمد از اینستاگرام وجود دارد؟

4 استراتژی اصلی برای کسب درآمد از اینستاگرام وجود دارد:

با یک برند تجاری همکاری کنید.

اینستاگرام محیط گسترده‌ای را برای فعالیت برندها و ارتباط آن‌ها با یکدیگر ایجاد کرده است. فقط کافیست در قسمت جستجوی اینستاگرام آیدی شرکت را سرچ کنید و وارد پیج او شوید. اگر رزومه کاری مناسبی دارید با شرکت‌هایی که نیرو می‌پذیرند تماس بگیرید و تمایل خود را برای همکاری با آن‌ها اعلام کنید.

به‌عنوان یک بازاریاب اینترنتی چطور می‌توانیم اعتماد برندهای تجاری را جلب کنیم؟ زمانی که شما کار در اینستاگرام را در زمینه‌ای که به آن علاقه دارید شروع می‌کنید بعد از یک مدت با فعالیت‌ مداوم اعتبار شما بالا می‌رود؛ به این ترتیب در اینستاگرام شناخته می‌شوید و کم‌کم برندهای تجاری مشهور شما را پیدا می‌کنند و به چشم یک متخصص واقعی شما را می‌بینند. شما که حالا “اینفلوئنسر” نام دارید، می‌توانید با مارک‌های مختلف وارد رابطه همکاری در فروش با پورسانت شوید و با روش‌های مختلفی مثل تولید محتوا خدمات آن‌ها را تبلیغ ‌کنید.

آریاک سفر

خیلی از اینفلوئنسرهای ایرانی همراه با برندهای مطرح در بازاریابی اینستاگرامی فعالیت دارند. در لینک زیر می‌توانید لیست کامل اینفلوئنسرهای ایرانی را همراه با جزئیات مشاهده کنید:

https://dayanaffiliate.com/blog/best-instagram-influencers-in-iran/

از لینک‌های مؤثر استفاده کنید.

یکی از بهترین استراتژی‌هایی که می‌توانید برای مطرح کردن خود در اینستاگرام به کار ببرید استفاده از لینک است. لینک یک پل ارتباطی بین افراد در اینستاگرام است و در صورتی که لینک‌های مناسبی در قسمت بیو، پست‌ها و استوری‌های خود قرار دهید احتمال خیلی زیادی دارد تا شرکت‌های مختلف شما را پیدا کنند. برای مثال اگر وبلاگ‌نویس هستید، آدرس وبلاگ خود را در قسمت بیوی پروفایل بنویسید. این گونه می‌توانید توجه آن‌ها را به سمت خود معطوف کنید و وارد یک رابطه کاری شوید.

alt= استفاده از لینک های موثر

با تولید محتوا برای خود درآمد کسب کنید.

امروزه تکنیک “marketing “Content یا بازاریابی محتوایی به یکی از قوی‌ترین شیوه‌های تبلیغات اینترنتی تبدیل شده است و افراد بسیاری در سراسر دنیا در این زمینه مشغول فعالیت و کسب درآمد هستند. حتی خود شما که روزانه در اوقات فراغت خود برای سرگرمی در اینستاگرام پست می‌گذارید درواقع دارید محتوا تولید می‌کنید! اما چرا از تولید محتوای خود پول درنیاوریم؟

جدا از تولید محتوای تبلیغاتی برای شرکت‌های دیگر و دریافت کمیسیون، شما می‌توانید برای خودتان مستقل محتوا تولید کنید و درآمد بالایی داشته باشید؛ مثلاً یک کانال در یوتیوب راه‌اندازی کنید و ویدیوهای طنز و سرگرم‌کننده خود را آنجا قرار دهید یا یک پیج در اینستاگرام بسازید و نکات روانشناسی آموزنده در آن بنویسید.

اما چطور می‌توانیم با تولید محتوای مستقل درآمد داشته باشیم؟ این هم راحت است. وقتی تعداد مخاطبان شما زیاد شود و در اینستاگرام مشهور شوید می‌توانید تبلیغات مختلف مثل تبلیغات اسپانسری انجام دهید و درآمد بالایی را برای خود فراهم کنید. متداول‌ترین راه‌های تبلیغات اینستاگرامی در زیر آمده است:

تبلیغات  IGTV

یکی از ترفندهای تبلیغاتی مشهور در اینستاگرام، انتشار ویدیوهای کوتاه 15 ثانیه‌ای در قالب IGTV است. با آپلود این ویدیوها توسط کاربران درآمد قابل توجهی به شخص می‌رسد. این شکل تبلیغات برای افرادی که محتواهای ویدیویی در پیج خود منتشر می‌کنند مناسب است.

یک فروشگاه اینترنتی برای خود راه‌اندازی کنید.

راه اندازی فروشگاه اینترنتی در اینستاگرام

یکی دیگر از فعالیت‌های همکاری در فروش اینستاگرام ایجاد یک فروشگاه اینترنتی و ارائه خدمات است فقط باید استعداد و زمینه‌ای که در آن تخصص دارید را به کار ببرید؛ برای مثال اگر در زمینه نقاشی سیاه‌قلم توانمند هستید و به صورت حرفه‌ای کار می‌کنید می‌توانید با ایجاد یک پیج نمونه کارهای خود را با مخاطبانتان به اشتراک بگذارید و با تبلیغ کار خود از افراد سفارش بگیرید و از این طریق سود خوبی دریافت کنید.

یکی از بهترین سایت‌های ایران که در زمینه تجارت الکترونیک فعالیت دارد برند مطرح دایان‌افیلیت است. در حال حاضر این برند در زمره فروشگاه‌های اینترنتی معتبری قرار گرفته است که بهترین محصولات تجاری را با کیفیت بالا و قیمت مناسب عرضه می‌کند همچنین بستر درآمدزایی را برای افرادی فراهم کرده است که به بازاریابی همکاری در فروش علاقه دارند.

نتیجه‌گیری

درباره ترفندهای کسب درآمد از اینستاگرام هم صحبت کردیم. من فکر می‌کنم هرچه زمان می‌گذرد افراد بیشتری به فعالیت‌های همکاری در فروش تمایل پیدا می‌کنند چون از هر نظر که تصور کنید کار در این زمینه خیلی آسان و پردرآمد است در کنار آن نوعی تفریح و سرگرمی هم محسوب می‌شود؛ به خصوص رسانه اینستاگرام که تنوع زیادی دارد در عین حال برای کسب و کارهای همکاری در فروش با پورسانت عالی است. پس چرا منتظرید؟ هرچه زودتر با تکنیک‌های بازاریابی اینستاگرامی آشنا شوید و کار خود را شروع کنید!

مرتبط با : دایان افیلیت
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز