چگونه میلگرد مناسب نیاز خود را تهیه کنیم؟

آهن
لست سکند

میلگرد یکی از مصالح به کار رفته در سازه ها است. و با افزایش قیمت آن هزینه سخت و ساز نیز افزایش پیدا می کند. یکی از زمان هایی که افزایش مقاومت کششی بتن به لطف میلگرد ها ، از ما محافظت می کند، هنگام وقوع زلزله است.

به گزارش کاماپرس، در این مواقع آنچه مانع از ترک خوردن و شکستن بتن می شود، میلگردهای به کار رفته در آن است. آنها همچون محافظان سازه ها عمل می کنند تا ساکنان در امنیت باشند.

در این گزارش قصد داریم بسیاری از نکات خرید میلگرد را برای شما شرح دهیم.

آشنایی با نحوه خرید میلگرد

پیش از آن که بخواهیم در مورد نکات اصلی خرید میلگرد صحبت کنیم، لازم است این موضوع را به شما یادآور شویم که خرید از تولیدکنندگان مطرح منجر به کاهش ریسک خرید شما می شود.

راز آسمان پایتخت

همانطور که می دانید در شرایط کنونی، کارخانه ذوب آهن اصفهان، شرکت فولاد صنعتی، فولاد آذربایجان، فولاد پارس وغیره از تولیدکنندگان فولادی مطرح در کشور ما هستند.

در این بین مجموعه هایی نیز هستند که تولیدات این کارخانجات را در بازار عرضه می کنند. یکی از معتبرترین شرکت ها، شرکت آهن ملل اصفهان می باشد. این مجموعه محصولات خود را با قیمت کارخانه و بهترین کیفیت به شما عرضه می کند.

توجه به استانداردهای میلگرد

نکاتی که لازم است در هنگام خرید میلگرد به آن توجه داشته باشید، استانداردهای آن می باشد. در شرایط کنونی استانداردهای A2 و A3 از رایج ترین استانداردهای موجود در جامعه می باشد.

در هنگام خرید میلگرد، اولین نکته‌ای که باید به آن توجه داشته باشید، استانداردهای این محصول است. در حال حاضر رایج‌ترین استانداردها، A2 و A3 هستند.

در نظر گرفتن نمره و وزن میلگرد

همانطور که می دانید هر نوع میلگرد با توجه استانداردهای آن که توسط کارخانه تولیدکنننده تعیین شده است، وزن و نمره ای دارد. در جدول زیر می توانید از نمره و وزن میلگرد آجدار مطلع شوید:

در نظر داشتن مناسب ترین قیمت میلگرد

اکنون با نکاتی مهم در مورد انتخاب و خرید یک میلگرد مناسب آشنا شدید. حال لازم است با در نظر گرفتن همین نکات در مورد قیمت میلگرد نیز اطلاعاتی کسب کنید.

در صورتی که بعد از بررسی میلگرد مورد نیاز خود به مرجعی معتبر برای استعلام قیمت و خرید نیاز داشتید، می توانید به وب سایت آهن ملل اصفهان مراجعه کنید.

این سایت همواره به صورت لحظه به لحظه قیمت میلگرد، قیمت تیرآهن، قیمت ورق آهن و کلیه محصولات فولادی را منتشر می کند و این مسئله می تواند به انتخاب درست محصول مورد نظر شما کمک شایان توجهی خواهد کرد.

بررسی وزن و طول میلگرد به دست خودتان

شما می توانید زمانی که از یک فروشنده نه چندان معتبر خرید می کنید، برای بررسی وزن و طول میلگرد مورد نظر خود با استفاده از یک فرمول ساده عمل کنید.

از این رابطه کاملا مشخص است که وزن میلگرد بر حسب گرم را بر طول میلگرد بر حسب میلی متر تقسیم کنید تا به جواب نهایی دست یابید.

از مشاوره رایگان استفاده کنید

قطعا شما تنها با خواندن یک مقاله نمی توانید اطلاعات کافی در مورد محصولات فولادی به دست آورید.

به همین ترتیب، ما به شما پیشنهاد می کنیم که قبل از خرید یک محصول حتما از یک جلسه مشاوره رایگان با متخصصان این صنعت استفاده کنید. اما از کجا و پگمی توان از یک مشاوره رایگان خرید آهن آلات بهره مند شد؟

در این مورد ما می توانیم یک شرکت و وبسایت معتبر را به شما معرفی کنیم که علاوه بر استعلام قیمت ورق، قیمت میلگرد و سایر محصولات، می توانید از مشاوره رایگان با کارشناسان آن بهره مند شوید.

علاوه بر این، در صورتی که نیاز به خواندن اطلاعاتی در مورد محصولات فولادی مختلف دارید می توانید از دانشنامه آهن آلات این سایت استفاده کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : آهن ملل اصفهان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز