چگونه منزل مان را باسیقه و شیک بچینیم؟

تا به حال به این توجه کرده اید که برخی از افراد با حداقل امکانات و فضا طرح جذابی برای چیدمان منزل خود اجرا می کنند؟ نکات ساده و کاربردی در این زمینه وجود دارد که دکوراتورها در این زمینه به آن می پردازند.

به گزارش کاماپرس، شرکت طراحی دکوراسیون داخلی رامسین افتخار دارد با بیست سال سابقه درخشان در زمینه دکوراسیون داخلی پروژه های زیادی را تحویل و به سامان برساند.
مهمترین خدمات این شرکت در طول این سالها به شرح زیر بوده: طراحی دکوراسیون اتاق کودک و نوجوان، طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی، چیدمان و مشاوره در خرید لوازم منزل، طراحی و اجرای روف گاردن، لنداسکیپ، آلاچیق و فضای سبز، بازسازی و نوسازی منزل، مجری و طراح پتینه، ورق طلا و نقاشی دکوراتیو، ساخت ویلا در سبک های دوبلکس و تریبلکس، دکوراسیون اداری، تجاری، فروشگاهی، مغازه و …

اگر بخواهیم محیطی که در آن زندگی می‌کنیم و لوازمی که در آن قرار دارند را به درستی چیدمان کنیم، به روش های اصولی نیاز خواهیم داشت. یا ممکن است بعد از مدتی که از تغییر دکوراسیون منزلمان می‌ گذرد به این نتیجه برسیم که باید رنگ مبل‌ها یا پرده‌ها را طور دیگری انتخاب می‌کردیم! فراموش نکنید که طراحی دکوراسیون و چیدمان منزل از اصول مهمی پیروی می‌ کند.

در این مطلب سعی کرده ایم ضمن معرفی شرکت دکوراسیون رامسین به چند مورد درباره بایدها و نبایدهای چیدمان اصولی دکوراسیون منزل نیز اشاره کنیم.
توجه داشته باشیم که برای طراحی دکوراسیون منزل به شیوه درست و اصولی موارد مختلفی را می بایست لحاظ کرده و مد نظر قرار دهیم.
طراحی و اصول دکوراسیون منزل
پیشنهاد می کنیم خرید مبلمان را به بعد از خرید عمده لوازم مورد نیاز موکول کنید. چرا که ممکن است چیزی که نظر شمارا جلب می‌کند، بیش‌ از حد برای منزل شما بزرگ یا کوچک باشد.
به طور مثال مبلمان صورتی رنگی را خریده‌اید و حالا به منزل منتقل کرده‌اید، حال می‌بایست طراحی چیدمان منزل را با توجه به آن انجام دهید! آیا به نظر شما این امر موجب بی نظمی در انتخاب شما نمی شود؟
ایسنا در گاسخ به این سوال نوشت: بهترین کار این است که دکور کردن منزل و خرید لوازم مورد نیاز برای آن را از اتاق‌های خواب و کار خود آغاز کرده، سپس به پذیرایی بیایید و برای اجزای مورد نیاز آن تصمیم بگیرید.

طراحی و اصول دکوراسیون منزل
در طراحی دکوراسیون منزل و بایدها و نبایدهایی که می بایست در دکوراسیون و چیدمان منزل رعایت کنیم این است که کار انتخاب و خرید مبلمان را به بعد از طراحی کلی فضا بسپاریم.
مبلمان با فضای داخلی منزلتناسب داشته باشد
قبل از اینکه شروع به طراحی دکوراسیون منزل کنید، طول و عرض هر اتاق که قصد دکور کردن آن را دارید، اندازه‌ گیری کنید. در این اندازه گیری ارتفاع سقف و عناصری که می‌ توانند سر راه وسایل و اثاث شما قرار گیرند مانند ستون‌ها، راه ‌پله‌ها، رادیاتورها و… را نیز در نظر بگیرید.
برای اندازه ‌گیری پنجره‌ها، فضای دیوار بالا و پایین آن‌ها و مقداری از دیوار که از طرفین می‌خواهید پوشیده شود نیز مهم است. پس از اندازه‌ گیری اتاق‌ها و فضای داخلی بهتر است یک نمای کلی از اندازه‌ها و نقشه داخلی هر فضا به ‌طور جداگانه داشته باشید، که در انتخاب‌ها راهنمایتان باشد.
طراحان حرفه‌ ای از نرم‌افزار اتوکد برای این کار استفاده می‌کنند. هنگامی‌ که طرح کلی فضای خود را آماده کردید، روی نقشه، مبلمان و نوع قرارگیری دلخواهتان را آزمایش کنید تا به طرح نهایی برسید.

آریاک سفر

اصول دکوراسیون منزل
اندازه‌گیری درست و صحیح به شما در انتخاب مناسب وسایل ازجمله مبلمان، پرده، کمدها و… کمک می‌کند. دفترچه اندازه‌ها را برای تمام خریدها همراه خود داشته باشید. اگر جایی از فضای شما تورفتگی ناگهانی یا حتی برآمدگی دارد یا به‌ صورت مربع یا مستطیل کامل نیستند و کل آن¬ها از حالت عادی خارج است، کافی است با در نظر گرفتن تمام این موارد لوازم مورد نیاز خود را انتخاب و خریداری کنید.
همه‌چیز به سلیقه شما بستگی دارد. اتاق‌ها می‌توانند سنتی، مدرن، رسمی یا آرام باشند و از لحاظ بصری طبع رنگی که در طراحی آن‌ها به کار می‌رود، گرم یا سرد باشد.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : دکوراسیون داخلی رامسین
نرم افزار حسابداری
ایمالز
آسیاتک
کاراپلاس-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
آریاک سفر
آیرومارت-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز