چگونه مسیر خرید از چین و تجارت با این کشور را آسان کنیم؟

خرید از چین و واردات از این کشور همواره مورد توجه تجار ایرانی است. قیمت مقرون به صرفه و واردات آسان از چین باعث شده تا تجار به این کشور روی بیاورند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ روز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، با رشد تحریم‌ها و افزایش نرخ ارز، چین به یکی از بهترین کشورها برای واردات کالا به ایران تبدیل شده است. هر ساله بازرگانان ایرانی کالاهای زیادی را از راه‌های مختلف زمینی، هوایی و دریایی به کشور وارد می‌کنند. این کالاها هم برای تجار سود زیادی دارند و هم از لحاظ هزینه تمام شده برای بازارهای ایرانی به صرفه هستند.

معمولا تاجران به منظور کاهش قیمت و بالا بردن سود خود به خرید کالا با واسطه می‌پردازند تا از هزینه مراجعه حضوری و … جلوگیری کنند. اما گاهی این کار باعث کلاهبرداری و وضع هزینه بیشتر به تجار می‌شود.

بهترین راه برای خرید از چین

افرادی که قصد خرید بدون واسطه و از یک مرکز معتبر را دارند باید از خدمات شرکت بازرگانی استفاده کنند. البته مراجعه به شرکت بازرگانی نیز نوعی خرید باواسطه است، اما شرکت‌های باتجربه این امکان را دارند عوامل واسطه در چین را حذف کرده و کالا را به صورت مستقیم از کارخانه خریداری کنند. این روش به نوعی خرید بدون واسطه بوده و بسیار کاربردی‌تر از مراجعه به انواع واسطه‌ها است.

آریاک سفر

افراد در این روش این امکان را دارند که کالا و کیفیت مورد نظر خود را به مجموعه بازرگانی مورد نظر خود اطلاع بدهند. پس از آن شرکت بازرگانی، لیست قیمت و محصولات مورد نظر ایشان را تهیه کرده و بعد از تایید متقاضی بقیه مراحل توسط شرکت قابل پیگیری خواهد بود. این روش و مراجعه به اهل فن باعث خواهد شد تا مقدار زیادی از هزینه‌های واردات کاهش پیدا کند و سرعت ورود کالا بالاتر برود. ضمنا افراد اطمینان کافی از کیفیت کالاهای وارداتی را دارند و سود نهایی فروش برای آن‌ها افزایش پیدا می‌کند.

شرکت بازرگانی وانیکس در مسیر تجاری همراه شماست

تجاری که تمایل به خرید از چین و واردات از این منطقه دارند، می‌توانند به شرکت بازرگانی وانیکس مراجعه کنند. وانیکس یک مجموعه معتبر در زمینه خرید بدون واسطه از کشور چین است که به تجار در مسیر واردات بهتر از این منطقه کمک می‌کند. تجار و علاقمندان به حوزه تجارت می‌توانند به وبلگ شرکت وانیکس مراجعه کرده و درباره مسائل مختلفی از قبیل بهترین محصولات وارداتی، مراحل ترخیص کالا از گمرک، محصولات صادراتی از ایران و … اطلاعات زیادی کسب کنند.

این شرکت بستر لازم برای واردات مستقیم و بدون واسطه از چین را برای متقاضیان تجارت فراهم کرده است. افرادی که مایل به دریافت خدمات از این شرکت بازرگانی هستند می‌توانند با کارشناسان مجرب این مجموعه ارتباط برقرار کرده و اطلاعات لازم را در خصوص خرید از چین و واردات به دست آورند.

خدمات مجموعه وانیکس به تجار

شرکت وانیکس از زمان انتخاب تامین کننده و خرید کالا در کنار تجار است و خدمات خود را در تمامی کشورهای همسایه ارائه می‌دهد. اما تفاوت قابل توجه شرکت وانیکس با دیگر شرکت‌های بازرگانی در ارائه گارانتی به مشتریان با چک است. در واقع این مجموعه به منظور آسودگی خاطر مشتریان خود در خصوص خرید، حمل و نقل و مسائل گمرکی کالاهای وارداتی، چک تضمینی ارائه می‌دهد تا تاجران مشکلی پیدا نکنند و در زمان مناسبی کالای مورد نظر به دست آن‌ها برسد.

افراد به منظور کسب اطلاعات بیشتر درباره چگونگی همکاری با وانیکس برای واردات از کشورهای چین و دبی و مسائل گمرکی و … بهتر است با شماره تلفن‌های این مجموعه تماس گرفته و با کارشناسان باتجربه وانیکسی گفت و گو کنند. ضمنا امکان مراجعه حضوری به این مرکز و کسب اطلاع درباره نحوه همکاری نیز وجود دارد.

انتهای پیام

مرتبط با : وانیکس
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز