چگونه خودرو خود را رایگان گازسوز کنیم؟

متقاضیان خودروهای دوگانه سوز باید به سامانه ای که برای این امر معرفی شده مراجعه کرده و ثبت نام کنند تا خودروی آنها به صورت رایگان گازسوز شود.

به گزارش کاماپرس، بین وزارت نفت، وزارت صمت و اتحادیه کشوری سوخت‌های جایگزین توافقی صورت گرفته و براساس آن قرار است که ثبت‌نام خودروهای متقاضی تبدیل به دوگانه‌سوز رایگان و از طریق سامانه ww.irngv.mimt.gov.irانجام شود.
پیش از این و در اردیبهشت ماه سالجاری ، ثبت نام برای دریافت خدمات رایگان دوگانه‌سوز کردن خودرو‌های عمومی(جمله وانت‌های سبک و سنگین، تاکسی‌ها و مسافربر‌های شخصی) انجام شد.
در همین ارتباط، علی محمودیان، رییس اتحادیه کشوری سوخت‌های جایگزینی و خدمات وابسته می گوید: با گفت‌وگوها و تصمیمات صورت گرفته بین وزارت صمت و وزارت نفت و اتحادیه کشوری سوخت‌های جایگزین ثبت نام یارانه‌ای خودروهای بنزینی عمومی و آزاد که صاحبان آنها متقاضی دوگانه‌سوز کردن خودروهای خود هستند از طریق سامانهwww.irngv.mimt.gov.irانجام می‌شود.
او ادامه می دهد: متقاضیان می‌توانند با مراجعه به این سایت ثبت نام خود را انجام دهند و کارگاه مورد نظر خود را انتخاب و رزرو کنند تا فرآیند تبدیل آغاز شود.
به گفته محمودیان، بعد از مشخص شدن کارگاه توسط متقاضی کمتر از چند روز زمان مراجعه به کارگاه اعلام می شود و متقاضیان می توانند خودروی خود را بصورت رایگان تبدیل به دوگانه سوز کنند.

تمامی خدمات رایگان است

به گزارش ایلنا، او اضافه می کند: تمامی خدمات به صورت رایگان انجام می شود و همه قطعاتی که در طرح دوگانه سوز شدن خودروها در کارگاه های که اسامی آنها در سایت درج شده، استاندارد و دارای گارانتی و خدمات پشتیبانی است و در پایان فرایند تبدیل نیز به مالکان خودرو گواهی سلامت ارائه می شود.
محمودیان می افزاید: قرار است حدود یک میلیون و 460 هزار خودرو شامل اتومبیل‌های وانت، وانت پیکان، نیسان، تاکسی به صورت رایگان تبدیل به دوگانه‌سوز بشوند و هزینه آنها از طرف دولت پرداخت می‌شود، همچنین متقاضیان خودروهای آزاد نیز می توانند به این سایت مراجعه کنند و تقاضای خود را ارائه کنند.

آریاک سفر

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم روز عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
آسیاتک
آیرومارت-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
ایمالز
آریاک سفر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز