چگونه به طور کامل پست های خود را با سئو در سال 2022 بهینه کنید؟

سئو ورد-کاماپرس
لست سکند

آیا می خواهید ترافیک ارگانیک بیشتری به وب سایت وردپرس خود داشته باشید؟ چک لیست سئو داخلی ما می تواند به شما کمک کند در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERP) رتبه بالاتری با سئو سایت کسب کنید.

به گزارش کاماپرس به نقل از سئو ورد، سئو (بهینه سازی موتور جستجو) به طور مداوم در حال تغییر است، اما سئوی درون صفحه همیشه بخش مهمی از دیده شدن آنلاین خواهد بود.شما می توانید مقالات تخصصی ما را در سایت خبر مارکت (khabarmarket.net) که بصورت روزانه خبر در زمینه سئو سایت منتشر می کنند دنبال کنید.

سئوی درون صفحه چیست؟

سئو درون صفحه فرآیند بهینه سازی محتوا و کد منبع HTML یک صفحه برای رتبه بندی بهتر است. این روشی برای سیگنال دادن به الگوریتم‌ها و کاربران جستجو است که صفحه شما در مورد چیست.سئوی درون صفحه یکی از دسته بندی های اصلی فاکتورهای رتبه بندی سئو به همراه سئو خارج از صفحه، سئو فنی و سئو محتوا است.

تصور کنید یک یک خواربار فروشی راه اندازی می کنید.

سئوی درون صفحه نام فروشگاه مواد غذایی شما و هر تابلو یا پوستری است که نام فروشگاه و نوع غذایی که می فروشید را نشان می دهد. نام و علائم باید به مردم بگوید که می توانند از آنجا غذا بخرند. نام خواربارفروشی خود را «بهترین فروشگاه لباس» نمی‌گذارید، در غیر این صورت خریداران خیلی گیج می‌شوند.

راز آسمان پایتخت

از سوی دیگر، سئوی خارج از صفحه مانند تبلیغات هفتگی است که برای مشتریان پست می شود. سئوی فنی مانند این است که مطمئن شوید جاده منتهی به خواربارفروشی روشن است، ساعات کار نوشته شده است و درها باز هستند. در نهایت، سئوی محتوا مانند انباشتن مواد غذایی با مواد غذایی است که مردم می خواهند بخرند.

این چک لیست برای سئوی درون صفحه است، یا مطمئن شوید که صفحات وب شما به درستی نشان می دهد که وب سایت شما در مورد چیست، به طوری که بازدیدکنندگان می توانند در واقع تمام محتوای عالی که ایجاد کرده اید را با سئو ببینند.قبل از شروع، می‌خواهیم به شما یادآوری کنیم که تجربه کاربری همچنان مهم‌ترین عامل رتبه‌بندی است. اگر کار با افزونه های سئو باعث می شود پست غیرطبیعی به نظر برسد، از کلمات کلیدی بیش از حد استفاده نکنید. (در واقع، پر کردن کلمات کلیدی می تواند شما را توسط گوگل جریمه کند.)

سئو ورد-کاماپرس

مرحله 1: All in One سئو را نصب کنید

ابتدا باید All in One ثبت نام کنید. یک نسخه رایگان در WordPress.org موجود است که می توانید برای این چک لیست استفاده کنید. اما اگر می‌خواهید با ماژول‌های پیشرفته SEO، نشانه‌گذاری طرحواره هوشمند و سایر ویژگی‌های پیشرفته برتری نسبت به رقبای خود داشته باشید، توصیه می‌کنیم یک طرح پولی انتخاب کنید.پس از خرید اشتراک AIOSEO، وارد حساب AIOSEO خود شوید. فایل پلاگین خود را دانلود کنید و کلید مجوز خود را کپی کنید.سپس وارد سایت وردپرس خود شوید و بر روی افزونه ها » افزودن جدید کلیک کنید .فایل افزونه‌ای را که قبلا دانلود کرده‌اید انتخاب کنید و روی Install Now کلیک کنید .پس از آپلود و نصب افزونه وردپرس، روی Activate کلیک کنید .سپس به All in One SEO » General Settings بروید و کلید مجوز خود را وارد کنید.اکنون شما آماده استفاده از AIOSEO برای چک لیست سئوی داخلی خود هستید!همچنین ممکن است بخواهید گوگل آنالیتیکس و کنسول جستجوی گوگل را راه اندازی کنید تا به سایر بخش های استراتژی سئو وردپرس شما کمک کند. در حال حاضر، ما به کارهایی که می‌توانید با SEO All in One انجام دهید، ادامه می‌دهیم.

مرحله 2: سئوی اصلی خود را بررسی کنید

یک پست یا صفحه جدید در وردپرس ایجاد کنید یا صفحه ای را که می خواهید بهینه سازی کنید باز کنید. اگر قبلاً محتوای خود را اضافه نکرده اید، اضافه کنید.در زیر ویرایشگر بلوکی که در آن محتوای خود را اضافه کردید، بخشی به نام تنظیمات AIOSEO را مشاهده خواهید کرد.به پایین پیمایش کنید تا فیلدی را ببینید که در آن می توانید توضیحات متا اضافه کنید. توضیحات متا به جستجوگران می گوید که صفحه درباره چه چیزی است. حداکثر باید 160 کاراکتر باشد. یک شمارنده کاراکتر در گوشه سمت راست پایین قسمت توضیحات متا وجود دارد.

پیوندهای داخلی پیوندهایی به سایر صفحات وب سایت شما با همان نام دامنه هستند. پیوندهای داخلی به موتورهای جستجو کمک می کند تا ساختار سایت شما را درک کنند و اینکه کدام محتوا مهمتر است، بنابراین مطمئن شوید که حداقل 1 لینک داخلی در هر صفحه دارید.

پیوندهای خارجی پیوندهایی به صفحات در دامنه های دیگر هستند. پیوند دادن به منابع خارجی نشانه اقتدار و شهرت است، بنابراین شما می خواهید حداقل 1 پیوند خارجی در صفحه خود داشته باشید.

مرحله 3: یک عبارت کلیدی فوکوس اضافه کنید

در مرحله بعد، باید یک عبارت کلیدی فوکوس برای این صفحه اضافه کنید. این کلمه کلیدی هدفی است که شما بیشتر دوست دارید این صفحه برای آن رتبه بندی کند.اگر رتبه بندی کلمات کلیدی مورد نظر شما بسیار سخت باشد، کلمات کلیدی نمایه سازی معنایی پنهان (LSI) که به کلمه کلیدی شما مربوط می شوند نیز می توانند گزینه خوبی باشند.

مرحله 4: بهینه سازی برچسب عنوان SEO

عنوان SEO همان چیزی است که در نتایج جستجو ظاهر می شود. لزومی ندارد که با عنوان پست یا صفحه در وردپرس یکسان باشد، اگرچه اغلب اینطور است. می توانید عنوان سئوی فعلی و توضیحات متا خود را در پیش نمایش قطعه مشاهده کنید.به یاد داشته باشید، عنوان پست سئو یک کار دارد: متقاعد کردن کاربران برای کلیک کردن بر روی نتیجه جستجوی شما به جای دیگران. اطمینان حاصل کنید که عبارت کلیدی تمرکز شما در عنوان SEO گنجانده شده است. در صورت امکان، عبارت را نزدیک به ابتدای عنوان خود وارد کنید تا کاربران به سرعت آن را ببینند. عبارت باید دقیقاً با عبارت کلیدی تمرکزی که در مرحله آخر تنظیم کردید مطابقت داشته باشد.

مرحله 5: توضیحات متا خود را اصلاح کنید

توضیحات متا مکانی عالی برای تاکید بر هدف جستجو است. اگر کسی عبارت “قیف چالش” را جستجو می کند، هدف اصلی او می تواند این باشد:

مرحله 6: URL را تنظیم کنید

اطمینان حاصل کنید که یک URL مناسب SEO دارید. URL یا آدرس وب صفحه شما باید کوتاه و توصیفی باشد. این 2 URL را مقایسه کنید:

مرحله 7: چگالی کلمه کلیدی را بررسی کنید

اکنون می توانید به بخش Focus Keyphrase در زیر ویرایشگر بلوک برگردید و دوباره استفاده از عبارت کلیدی خود را بررسی کنید.ما قبلاً عبارت کلیدی تمرکز را به توضیحات متا، عنوان SEO و URL اضافه کرده‌ایم.

مرحله 8: بررسی خوانایی

در نهایت، می توانید خوانایی کلی صفحه خود را بررسی کنید.

مرحله 9. تنظیمات طرحواره و ریچ اسنیپت ها

ریچ اسنیپت ها خلاصه های کوتاهی از صفحه شما در نتایج جستجو هستند. ریچ اسنیپت‌ها ممکن است شامل اطلاعاتی مانند قیمت‌گذاری، رتبه‌بندی و موارد دیگر باشد. افزودن ریچ اسنیپت ها به پست شما می تواند فهرست جستجوی شما را قابل توجه تر کند و نرخ کلیک شما را بهبود بخشد.

مرحله 10. پیوند دادن

در حالی که بک لینک ها معمولاً به عنوان سئوی خارج از صفحه در نظر گرفته می شوند، لینک های داخلی و خارجی سیگنال مهمی از ارتباط و اعتبار در صفحه هستند. می‌توانید از دستیار پیوند AIOSEO Pro برای یافتن فرصت‌های پیوند داخلی، مدیریت تغییر مسیرها، پیگیری فعالیت پیوندهای وابسته و موارد دیگر استفاده کنید

مرحله 11. تنظیمات پاسخگوی موبایل

بسیاری از مردم در حال مرور از طریق دستگاه های تلفن همراه خود هستند، بنابراین سایت شما باید در تلفن همراه قابل خواندن و پیمایش باشد. در غیر این صورت، کاربران ممکن است از سایت شما خارج شوند که باعث کاهش رتبه موتورهای جستجو می شود.

مرحله 12. سرعت سایت

سرعت بارگذاری صفحه برای سئو مهم است. اگر زمان بارگذاری صفحه شما بیش از حد طولانی باشد، کاربران ممکن است بی تاب شده و آن را ترک کنند. این می تواند رتبه جستجوی شما را کاهش دهد زیرا موتور جستجو نرخ پرش بالایی را از نتایج جستجوی شما می بیند.

انتهای پیام

مرتبط با : سئو ورد
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز