چگونه بهترین اتاق فرار شمال تهران را پیدا کنیم؟

لست سکند

اتاق فرار یا اسکیپ روم از جمله سرگرمی‌های هیجان‌انگیزی است که از بازی‌های آنلاین به دنیای واقعی وارد شده و توانسته در مدت زمان کوتاه، محبوبیت بسیار زیادی را به دست بیاورد. در این بازی، بازیکنان باید با استفاده از استراتژی‌ها، سرنخ‌ها و نکان به حل معماها و پازل‌ها بپردازند و بازی را به اتمام برسانند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ سرگرمی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، علاقمندان به این بازی می‌توانند با مراجعه به وبسایت تایم فور فان بهترین اتاق فرار شمال تهران ، جنوب، شرق و همینطور غرب تهران را به صورت آنلاین رزرو کنند. در این وبسایت، مجموعه‌ای از بهترین و محبوب‌ترین اتاق فرارهای شهرهای مختلف ایران جمع‌آوری شده و کاربران می‌توانند از جزئیات تمام بازی‌ها مطلع شوند. در ادامه، سه اسکیپ روم محبوب تهران معرفی خواهد شد.

اتاق فرار جبن (ترس)

داستان این بازی بسیار منحصر به فرد و جذاب است. درباره خلاصه بازی اتاق فرار جبن آمده است که یک کمپانی روانشناختی پیشرفته به نام کمپانی PCG اخیراً از جدیدترین پروژه درمانی خود برای درمان فوبیا رونمایی کرده است. PCG برای درمان فوبیا یک بازی طراحی کرده است که در جریان آن، هر فرد با ترس‌های عمیق خود روبرو می‌شود؛ آن هم به صورت بزرگ‌نمایی و بسیار ترسناک! این بازی با استفاده از تکنولوژی‌های مدرن در یک خواب اجرا می‌شود تا از آسیب‌های احتمالی جلوگیری شود. پس از بیدار شدن از خواب، فوبیا و ترس‌های فرد به طور کامل برطرف می‌شود. اما یکی از افرادی که تست پروژه بر روی او انجام شده بود دیگر از خواب بیدار نشد! به همین دلیل، کمپانی PCG از بازیکنان می‌خواهد تا وارد بازی و خوابی که برای آن فرد طراحی شده بشوند. آنها باید آن فرد را از میان دنیای ترس‌هایش پیدا کنند و به او کمک کنند تا از خواب بیدار شود…

راز آسمان پایتخت

اتاق فرار جبن از سری مجموعه اتاق فرار شمال تهران توانسته امتیاز 9.8 را از کاربران مجموعه تایم فور فان دریافت کند. لازم به ذکر است که گروه‌های 4 تا 8 نفره می‌توانند در این بازی بسیار جذاب و البته سخت، شرکت داشته باشند.

 اتاق فرار لاعلاج

بازی اتاق فرار لاعلاج در شهر لوپه واقع در کشور رومانی و در سال 1964 در جریان است. دکتر بارتز، مشهورترین پزشک طب گیاهی رومانی است. او مکرراً به زنی به نام کاترین که به تازگی همسرش را از دست داده، درخواست ازدواج می‌دهد؛ اما کاترین هر بار به او جواب منفی می‌دهد. دکتر بارتز تصمیم می‌گیرد که معجونی بسازد تا به کمک آن بتواند توجه کاترین را نسبت به خودش جلب کند. اما این معجون باعث می‌شود تا کاترین دچار یک بیماری روانی لاعلاج بشود. دکتر بارتز پس از این اتفاق خودکشی می‌کند. حالا بازیکنان باید سعی کنند تا کاترین را از این بیماری لاعلاج نجات بدهند.

اتاق فرار لاعلاج در منطقه دیباجی شمالی تهران قرار دارد و یکی از بهترین‌های اتاق فرار شمال تهران است. این بازی توانسته امتیاز 9.4 را از کاربران تایم فور فان دریافت کند. علاقمندان به رزرو این بازی می‌توانند نقد تخصصی تیم تایم فور فان را در وبسایت مطالعه کرده و از تخفیف ویژه این مجموعه بهره‌مند شوند.

اتاق فرار ورود ممنوع

اتاق فرار ورود ممنوع، شبیه‌سازی یک عمارت قدیمی است. یک پیرمرد، سال‌ها قبل از انقلاب در این عمارت زندگی می‌کرد. او قسمتی از عمارت را به محل کار خود، یعنی دوخت و دوز لباس برای مقامات، اختصاص داده بود. در هیاهوی انقلاب، پیرمرد ناپدید شده و فرزندانش، خبر از کشته شدن او می‌دهند.

آنها ملک پیرمرد را نصف قیمت به خانه پوشاک «روم سِون» اجاره می‌دهند؛ به شرط آن که وارد فضاهای پدرشان نشوند. اما پس از مدتی، اتفاقات نامتعارفی برای کارمندان می‌افتد که باعث کناره‌گیری آنها از ادامه کار می‌شود و وسایل بدون دلیل ناپدید می‌شوند… . بازیکنان باید با وارد شدن به عمارت، سرنخ‌هایی را برای حل این معما پیدا کنند.

این اتاق فرار شمال تهران در خیابان ولیعصر واقع شده است. اتاق فرار ورود ممنوع توانسته امتیاز 9.4 و سختی 9 از 10 را از کاربران تایم فور فان دریافت کند.

انتهای پیام

مرتبط با : تایم فور فان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز