چگونه از اصالت لوازم یدکی پژو 2008 مطمئن شویم؟ + قیمت لوازم یدکی پژو 2008

لست سکند

پژو 2008 اولین کراس اور پژو محسوب می‌شود که تولید آن از سال 2013 توسط شرکت خودروسازی پژو سیتروئن فرانسه آغاز شد. به علاوه، این خودرو اولین سرمایه‌گذاری مشترک کمپانی پژو و ایران خودرو پس از دوران تحریم به شمار می‌رود؛ پژو 2008 به سرعت توانست محبوبیت زیادی را در میان مشتریان ایرانی به دست بیاورد. اما متاسفانه پس از اعمال مجدد تحریم‌ها علیه ایران، تولید پژو 2008 برای مدتی به حالت تعلیق درآمد و تامین لوازم یدکی 2008 اورجینال هم به یکی از دغدغه‌های صاحبان این خودرو تبدیل شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار لوازم یدکی ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، همچنین قیمت لوازم یدکی 2008 کمی بالاتر از خودروهای هم‌رده خود در بازار عرضه می‌شود و همان طور که گفته شد، دغدغه بسیاری از مالکان این خودرو، پیدا کردن قطعات اصل با قیمت مناسب است. اما برند اصلی لوازم یدکی پژو 2008 کدام است و چگونه می‌توان از اصالت لوازم یدکی 2008 آن اطمینان پیدا کرد؟

خرید لوازم یدکی 2008 اورجینال و اصل

پژو 2008 تنها یک نسخه مونتاژی در ایران دارد؛ بنابراین خرید لوازم یدکی این خودرو با توجه به مشخصه‌های موتوری آن کار راحتی به نظر می‌رسد. اما با توجه به اینکه تعداد کمی از این خودرو در بازار عرضه شده، این موضوع باعث می‌شود که پیدا کردن لوازم یدکی پژو 2008 اورجینال کمی مشکل باشد.

راز آسمان پایتخت

برندهای اصلی لوازم یدکی پژو 2008

سیتروئن و ایساکو برندهای اصلی لوازم یدکی 2008 محسوب می‌شوند. قطعات یدکی که با برند ایساکو در بازار عرضه می‌شوند، همان برند اصلی قطعات پژو هستند؛ با این تفاوت که توسط ایران خودرو تایید کیفیت می‌شوند. البته باید توجه داشت که برخی از متقلبان بازار لوازم یدکی، کالاهای تقلبی را در بسته‌بندی‌های ایساکو به بازار مشتریان عرضه می‌کنند.

اما خریداران می‌توانند با بررسی لیبل، هولوگرام و کد QR ایساکو از اصالت کالای خریداری شده مطمئن شوند.

به علاوه، تعداد قطعات چینی در بازار کم نیست و این قطعات با قیمتی کمتر و البته کیفیت بسیار پایین‌تر به مشتریان ارائه می‌شود. متضرر اصلی این محصولات بی‌کیفیت، مشتریان و مالکان خودرو هستند و علت بسیاری از تصادفات جاده‌ای، استفاده از همین لوازم یدکی بی‌کیفیت است.

خرید لوازم یدکی 2008 اورجینال

لوازم یدکی اورجینال پژو 2008 با برند سیتروئن و ایساکو توسط فروشگاه یدک یار به مشتریان عرضه می‌شود. این فروشگاه اینترنتی برای اطمینان خریداران از اصالت کالا، گارانتی تعویض یا امکان مرجوعی را نیز فراهم کرده است تا مشتریان بتوانند با خیال راحت و در سریع‌ترین زمان ممکن اقدام به خرید لوازم یدکی کنند. ارائه مشاوره رایگان در خصوص قطعات مصرفی انواع خودرو نیز از دیگر خدمات ارزنده یدک یار محسوب می‌شود.

در جدول زیر، قیمت لوازم یدکی پژو 2008 از این مجموعه قابل مشاهده است؛

منبع: یدک یار، بزرگترین فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی خودرو

انتهای پیام

مرتبط با : یدک یار
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز