چگونه آینده فرزندان خود را تضمین کنیم؟

آکادمی روبویونیک، شامل محصولات آموزش محور در حوزه رباتیک است که مسیر یادگیری را برای کودکان و نوجوانان شیرین می‌کند. آروند طراحی و فروش و پشتیبانی این محصولات را برعهده داشته است و استقبال خانواده‌ها خود گواه کیفیت و استاندارد بالای محصولات است.

به گزارش کاماپرس، امروزه صحبت درباره سرمایه‌گذاری داغ است. بازار طلا و بورس و ملک و… گهگاه به ما چشمک می‌زند. چه اطلاعاتی درباره آینده داریم؟ یک تحلیل ساده درکنار همه تحلیل‌های اقتصادی وجود دارد:«مهارت افزایی سبب افزایش درآمد می‌شود».
با این رویکرد می‌توان ادعا کرد که در صورتی که روی مهارت‌ها و دانش‌افزایی تمرکز کنیم، در آینده براساس موقعیت شغلی یا اجتماعی می‌توانیم درآمد بالایی کسب کنیم. حال اگر این سرمایه‌گذاری را در زودتر انجام دهیم، تاثیر مثبت آن بیشتر خواهد شد. درحال حاضر بازارکار به شدت مهارت محور شده است، در ظاهر با شکلی از تناقض مواجه هستیم چرا که بسیاری از افراد جویای کار هستند وهمزمان بسیاری از شرکت‌ها در تلاش برای یافتن نیروی متخصص دائما با آژانس‌های کاریابی در تعامل هستند. علت همزمانی این دو رویداد تعداد محدود کارجویان متخصص و علاقه‌مند است. در واقع افراد متخصص که هم اکنون در بهترین شرکت‌ها مشغول به کار هستند از دوران کودکی و نوجوانی به مباحث خاصی از علم علاقه نشان داده‌اند و کم‌کم کسب مهارت کرده‌اند. این مسیر موفقیت می‌تواند برای فرزند شما نیز تکرار شود. در این صورت علاوه‌بر اینکه به رشد فکری آن‌ها کمک کرده‌ایم و مسیر شغلی آن‌ها را هموار کرده‌ایم، فرزندان خود را برای آینده آماده کرده‌ایم. مهارت و دانش مستقل از متغیرهای سیاسی و اقتصادی و فرهنگی در سطح جهان همواره با فرزند ما همراه خواهد بود. امیدواری‌های زیادی وجود خواهد داشت که فرزند ما بتواند باتوجه به علم و مهارت کسب شده بتواند به اصطلاح گلیم خود را از آب بیرون بکشد!

آشنایی با مجموعه‌ فعال در زمینه رباتیک
ایسنا در گزارشی افزود: شرکت‌های مختلفی در زمینه رباتیک وجود دارند که بخشی از فعالیت خود را به آموزش کودکان و نوجوانان اختصاص داده‌اند. در سال 1396 شرکت صنایع الکترونیک و رباتیک آروند با اهداف مرتبط با مسئولیت اجتماعی تاسیس شده است و آکادمی روبویونیک قسمتی از این مجموعه است که تلاش می‌کند آموزش رباتیک، الکترونیک و برنامه‌نویسی را برای کودکان و نوجوانان تاحد امکان ساده و دلچسب کند. نکته جالب توجه این است که در طی مدت فعالیت روبویونیک بسیاری از دانش‌پذیران از شهرهای مختلف ایران جذب محصولات آموزشی آکادمی شده‌اند و مهارت‌ها و دانش رباتیک خود را افزایش دادند.

ساختن یک ربات ترکیبی از علوم مکانیک و برق است که هر دو رشته‌های مادر در صنعت مهندسی هستند. کار با لحیم و بستن پیچ و مهره و درک چرایی حرکت یک ربات فوتبالیست در سنین نوجوانی یک موفقیت است و پل مهمی را برای آینده خواهد ساخت.
شروع سرمایه گذاری در مسیر شغلی
اگر قصد داریم فرزند 4 الی 12 ساله خود را با دنیای رباتیک آشنا کنیم، لازم است تا با بسته آموزشی مناسب آموزش را برای کودک یا نوجوان جذاب کنیم. جدا از برگزاری دوره‌های حضوری ،روبویونیک کیت‌های آموزشی رباتیک نیز عرضه می‌کند. مزیت عالی این پک‌های رباتیک آن است که حاوی فیلم آموزشی کامل و پشتیبانی دائمی هستند.

فروشگاه روبویونیک محصولات مختلفی برای سنین گوناگون داراست، اما بسته آموزشی فول پک رباتیک از محبوبیت خاصی برخوردار است. جرثقیل، ربات فوتبالیست، ربات آتشنشان و… تنها بخشی از ربات‌های جذاب این بسته آموزشی است. این بسته آموزشی به گونه‌ای طراحی شده است که نیاز به تهیه هیچ مکمل دیگری نیستید و می‌توانید با اقتصادیترین شکل ممکن یک بسته آموزش رباتیک کامل برای فرزند خود تهیه کنید. با سفارش این محصول فیلم آموزش رباتیک ویژه بسته فول پک رباتیک نیز برای شما ارسال خواهد شد، ارزش این ویدئوهای آموزشی باتوجه به پشتیبانی آنلاین مربی متخصص قابل قیمت گذاری نیست.
سخن پایانی

آریاک سفر

شکوفایی استعداد کودکان و نوجوانان و هدایت آن‌ها به سمت علم و دانش‌های مهارت محور اگر چه بسیار کلیدی است، اما در دسترس والدین است. دوره‌های آموزشی در کوتاه مدت، میان مدت و درازمدت تاثیر مهمی در شکل‌گیری روحیه علمی کودکان و نوجوانان خواهد داشت. اگر سعی کنیم تفریحات جذابی که ارزش‌افزوده دارند را برای فرزند خود فراهم کنیم، گام مهمی در جهت رشد فکری او برداشته‌ایم. طبق تجربه می‌توان گفت رباتیک یکی از حوزه‌هایی است که کودکان و نوجوانان به آن اشتیاق دارند، نکته مثبت دیگر آن است که مسائل علمی را براساس تجربه واقعی خواهند آموخت، این امر سبب می‌شود در آینده مسائل تئوری قابل فهم‌تر و ملموس‌تر باشد.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : آکادمی روبویونیک
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز