6 روتین مراقبت پوست و مو برای آقایان

محصولات مراقبتی آقایان-کاماپرس
لست سکند

مراقبت‌های پوست و مو و رسیدگی به آراستگی ظاهر در جهان امروز موضوعی نیست که فقط مخصوص خانم‌ها باشد. از این جهت لازم است آقایان نیز با انواع برندها و محصولاتی که در زمینه روتین‌های مراقبتی مردانه در بازار وجود دارند آشنا شوند تا انتخابی درست و با کیفیت داشته باشند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بهداشت و سلامت، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، در این مطلب محصولات مراقبتی پوست و مو آقایان معرفی می‌شود که خواندن آن برای افرادی که به دنبال شناسایی محصولاتی با کیفیت و خاص در این حوزه هستند بسیار مفید خواهد بود.

1-شامپو تقویت‌کننده و ضدریزش تگودر

این شامپو تقویت‌کننده و ضد ریزش مو آقایان که ساخته برند تگودر(TEGODER) است که با تنظیم PH کف سر به کاهش خارش و التهاب پوست سر کمک می‌کند. این شامپو که مناسب مصرف روزانه است برای افرادی که با مشکلات ریزش و نازک شدن تارهای مو مواجه هستند بسیار مفید است. این محصول با ترکیبات موثر عصاره آرنیکا، عصاره دم اسب و عصاره گیاه مورد باعث افزایش ضخامت موهای نازک شده وسبب رشد مجدد مو می‌شود. در ضمن این شامپو فاقد سولفات، پارابن و گلوتن است.

محصولات مراقبتی آقایان-کاماپرس

راز آسمان پایتخت

2- ژل مو فولیکا

این ژل مو سر از برند فولیکا مدل Ultra Hold با داشتن ویتامین E، حالت‌دهنده‌ای بسیار قوی است. این ژل مو به دلیل فیلتری که در فرمولاسیون آن به کار رفته است از مو در برابر اشعه مضر آفتاب محافظت خواهد کرد.

3- چسب مو دیبه

اگر به دنبال حالت‌دهندگی بیشتری هستید که برای مدت طولانی‌تری موهای شما را به فرم دلخواه نگه دارد؛ چسب مو از برند دیبه (Dibeh) برای شما مناسب است. این محصول ضمن حالت‌دهندگی موها را در برابر رطوبت و باد حفظ می‌کند و همچنین به سرعت خشک شده و موها به راحتی قابل شانه کردن هستند.

4-اسپری مو لمسر

اگر برای حالت‌ دادن به موهای خود قصد داشتید محصول دیگری را انتخاب کنید؛ اسپری مو از برند لمسر( Lemser) گزینه خوبی است. این محصول حاوی ویتامین B5 است و نه تنها به ریشه و ساقه مو آسیب نمی‌رساند بلکه باعث تقویت هم می‌‌شود. این اسپری دارای قدرت نگهدارندگی درجه 4 است و شسشتوی آن از روی مو نیز آسان خواهد بود.

5-ژل اصلاح داکس

این ژل از برند داکس(DAX) برای انواع پوست‌ها مناسب است. منجر به حس خنکی و احساسی خوشایند بعد اصلاح می‌شود. با اثر‌ بخشی سریع، پوست را نرم و لطیف می‌کند.

6- تیغ اصلاح لمسر

تیغ اصلاح از برند لمسر (Lemser) از تیغه‌های ضد زنگ در مجصولات خود استفاده می‌کند. توع بالا از دو تا شش لبه و سری قابل تعویض از مزیت‌های این محصول است. مهم‌ترین نکته در این محصول استفاده از صابون حاوی آلوورا و ویتامین E در آن است.

انتهای پیام

مرتبط با : تگودرداکس بیوتیدیبهفولیکالمسر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز