چه نوع اتصالاتی برای لوله های پروپیلن مناسب است؟ + قیمت لوله و اتصالات

در دهه های گذشته برای لوله کشی ساختمان ها و کارخانه ها از لوله و اتصالات گالوانیزه استفاده می کردند. برای اجرای این سبک لوله کشی نیاز به قلاویز به همراه کنف و خمیر بود که خود این مواد باعث آلوده شدن آب و سایر مایعات می شد. همچنین اجرای این سیستم بسیار وقت گیر و مشکل بود. اما در حال حاضر اتصالات پروپیلن یا لوله های سفید جایگزین لوله‌های گالوانیزه قدیمی شده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار بازار ابزارآلات، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، مناسب بودن قیمت لوله و اتصالات پروپیلن و مقاومت آنها یکی از دلایل فروش چشمگیر این نوع از محصولات به حساب می‌آید. در ادامه انواع لوله و اتصالات بررسی می‌شود؛

مشخصات اتصالات پلی پروپیلن

این نوع اتصالات دارای مقاومت بسیار بالایی در مقابل فشار و حرارت بوده و معمولا دمای ذوب آنها بین 160 تا 180 درجه سانتیگراد است، لوله و اتصالات سفید دارای انعطاف پذیری زیادی هستند و به همین دلیل نصب آنها بسیار راحت است. یکی دیگر از ویژگی‌های  این اتصالات مقاومت در مقابل تمام اسیدها، مواد شوینده و معدنی است. مناسب بودن قیمت لوله و اتصالات پلی پروپیلن نیز از نکات متمایز آن است.

کاربرد اتصالات پلی پروپیلن

همانطور که اشاره شد اتصالات سفید به دلیل مقاومت در برابر حرارت و مواد شیمیایی در اکثر صنایع از جمله؛ کارخانه جات صنعتی، تاسیسات آب و فاضلاب، عایق های الکتریکی، مجموعه های تولید مواد شیمیایی و لوله کشی ساختمان کاربردی مفید و به صرفه دارند.

آریاک سفر

انواع اتصالات پلی پروپیلن

به دلیل مناسب بودن قیمت لوله و اتصالات سفید و همچنین تنوع آنها، طراحان و مجریان این سیستم هیچ گونه مشکلی در هنگام طراحی، خرید و اجرا ندارند و هرگز دچار نقص و کمبودی نمی‌شوند. از انواع اتصالات پلی پروپیلن می‌توان به؛ زانو سفید جوشی، سه راه جوشی، سه راه بوشن فلزی، بوشن تبدیل پلی پروپیلن، بوشن ساده، زانو بوشن فلزی دنده ای، شیر فلکه سفید و بست لوله اشاره کرد.

خرید آنلاین لوله و اتصالات pp

در هنگام خرید کالا اولین خواسته مشتری از فروشنده ارائه محصول با کیفیت و قیمت مناسب است. برای خرید لوله و اتصالات پلی پروپیلن با شرایط دلخواه، میتوان به پلتفرم ابزارینا مراجعه کرد. در کاتالوگ محصولات این استارت آپ قیمت لوله و اتصالات، تنوع و موارد کاربرد هر یک ذکر شده است. ارسال سریع، ضمانت قیمت، اصالت و کیفیت، امکان مرجوع یا تعویض کردن کالا، ارسال رایگان و پرداخت در محل برای ساکنین استان تهران از خدمات ویژه این پلتفرم هستند. خریداران می‌توانند برای دریافت مشاوره رایگان در ارتباط با خرید انواع لوله و اتصالات، تجهیزات سرویس بهداشتی و شیرآلات و همچنین بازدید از کاتالوگ محصولات و خرید به وب سایت رسمی ابزارینا مراجعه کنند.

در ادامه بازه قیمت برخی از اتصالات پلی پروپیلن موجود در فروشگاه ابزارینا را مشاهده می‌کنید؛

انتهای پیام

مرتبط با : ابزارینا
نرم افزار حسابداری
همراه مکانیک-کاماپرس
آسیاتک
کاراپلاس-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
ایمالز
آریاک سفر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز