دستمزد درخواستی کی‌روش پذیرفته شد؟!

بحث مهم این روزهای دنیای فوتبال ایران برگشت احتمالی کارلوس کی‌روش به تیم ملی است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ ورزشی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس به نقل از خبرورزشی، کارلوس کی‌روش طی حضور در جایگاه سرمربی تیم ملی ایران سبب شد تا تیم ملی فوتبال کشورمان در دو جام جهانی و دو جام ملت‌های آسیا حضور داشته باشد. پس از ترک این سرمربی پرتغالی از تیم ملی روزهای خوبی شامل حال وی نشد و او روزهایی همچون اخراج از تیم ملی کلمبیا و ناکامی در صعود به جام جهانی 2022 قطر با مصر را پشت سر گداشته است.

البته تیم ملی ایران نیز پس از کی‌روش با حضور ویلموتس اوضاع خوبی نداشت ولی با حضور اسکوچیچ این تیم، به جام‌جهانی راه پیدا کرد. گرچه اسکوچیچ رزومه‌ خوبی پیش از هدایت تیم ملی ایران ندارد و همین موضوع سبب شد تا مورد انتقادات بسیاری قرار گیرد و خیلی‌ها اعتقاد دارند که تیم ملی ایران همراه با اسکوچیچ نمی‌تواند انتظار جایگاهی مناسب در قطر داشته باشد.

البته حاشیه‌های این مدت اخیر سبب شده تا در تیم ملی دودستگی ایجاد شود. همچنین اسکوچیچ نیز در آستانه برکناری قرار گیرد که این موضوعات علاقمندان فوتبال را نگران کرد و آن‌ها معتقدند این حواشی به تیم ملی ضربه‌ای سنگین وارد می‌کند. برخی از بازیکنان تیم ملی حمایتگر اسکوچیچ و در مقابل تعدادی از باتجربه‌های تیم نیز خواستار تغییر این فرد هستند.

آریاک سفر

کی‌روش 500 هزار دلار بیشتر از دستمزد ویلموتس می‌خواهد!

البته پیش از آنکه مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال شود اعلام کرده بود که موافق جدایی اسکوچیچ از تیم ملی است و برای جام جهانی کی‌روش را به تیم باز می‌گرداند که پس از این صحبت‌ها کی‌روش پستی با مضمون «همه چیز از زمانی شروع می‌شود که ما فوتبال خوبی بازی کنیم» در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد.

با انتخاب تاج به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال بازگشت کی‌روش جدی‌تر شده و بسیاری معتقدند اسکوچیچ برکنار خواهد شد.

البته پیش از این عزیزی‌خادم نیز پس از صعود تیم ملی به مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی، قصد برکناری اسکوچیچ و جایگزین کردن او با سرمربی بزرگتری را داشت که یکی از گزینه‌ها کی‌روش بود، زیرا او از شرایط فوتبال ایران آگاه است و با بازیکنان تیم ملی آشنایی دارد.

با گفت‌وگویی که میان مدیران فدراسیون و کی‌روش صورت گرفته، او درخواست دستمزدی بیشتر از ویلموتس را دارد و خواستار مبلغی معادل 500 هزار دلار بیشتر از قرارداد ویلموتس شده؛ البته پس از اعلام دستمزد، این موضوع منتفی شد.

اکنون باید دید که چه تصمیمی برای تیم ملی گرفته خواهد شد و همچنین سرنوشت اسکوچیچ چه می‌شود.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز