چند نکته مهم برای راه‌اندازی فروشگاه اینستاگرامی موفق

لست سکند

امروزه، کسب و کارهای آنلاین، بخش زیادی از زندگی انسان را به خود اختصاص داده‌اند. به دلیل گسترش اینترنت و فناوری، زیاد شدن ساعات کاری، افزایش ترافیک و هزینه‌های رفت و آمد، بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند تا در خانه بنشینند و به راحتی خریدهای خود را به صورت آنلاین از انواع فروشگاه اینستاگرامی و … انجام دهند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار فن‌آوری اطلاعات، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، اینستاگرام به عنوان یکی از شبکه‌های پرطرفدار دنیا به رونق گرفتن کسب و کارهای اینترنتی کمک بسیاری کرده است. هم‌اکنون، افراد زیادی به فکر راه انداختن یک فروشگاه اینستاگرامی برای کسب درآمد هستند. در ادامه، نکته‌هایی که باید در هنگام راه‌اندازی کسب و کار اینستاگرامی به آنها دقت داشت، بررسی می‌شود؛

مزیت‌های فروشگاه اینستاگرامی

راه‌اندازی فروشگاه در اینستاگرام مزیت‌های جالب توجهی دارد که باعث می‌شود افراد زیادی برای این کار وسوسه شوند. فروش در اینستاگرام نیازی به خرید یا اجاره مکان و پرداخت مالیات ندارد. مشتریان فروشگاه اینستاگرامی ، محدود به محله و منطقه فروشنده نیستند و می‌توانند از شهرها یا کشورهای دیگر خرید کنند.

خریداران می‌توانند در هر زمان از شبانه روز از فروشگاه دیدن کنند و خرید خود را انجام بدهند. همچنین، فروش در اینستاگرام، امکاناتی را در اختیار فروشنده قرار می‌دهد که می‌تواند خلاقانه‌تر به تبلیغ محصولات خود بپردازد و مشتریان بیشتری را جذب کند.

راز آسمان پایتخت

نکات مهم برای راه‌اندازی فروشگاه اینستاگرامی

پیش از راه‌اندازی پیج فروشگاه باید نوع محصول، سن و جنس مشتریان، نام برند و مزایای فروشگاه را تعیین کرد. این کار باعث می‌شود تا راحت‌تر در مسیر تبلیغ محصول گام برداشت. پس از آن باید پیج اینستاگرامی فروشگاه را راه‌اندازی کرد. برای این کار بهتر است تا از یک اکانت تجاری و لوگوی مخصوص استفاده کرد.

پس از ساخت صفحه مربوط به فروشگاه، نوبت به تولید محتوا می‌رسد. پست‌ها و استوری‌ها باید در نگاه مشتریان جذاب به نظر برسد. ایده گرفتن از فروشگاه‌های معروف اینترنتی یکی از راه‌حل‌های ساده برای این مرحله است.

داشتن پروفایل منظم و زیبا، استفاده از هایلایت‌های مناسب و کاربردی با قالب جذاب، تولید محتوای منظم و استفاده از هشتگ‌های اصیل و رسمی برای رونق گرفتن فروشگاه بسیار مهم است. در نهایت، مسئله‌ای که اهمیت آن قابل انکار نیست، تبلیغ فروشگاه است. تبلیغ باعث می‌شود تا مخاطبان صفحه بالا برود و در نتیجه، مشتریان بیشتری محصول را خریداری کنند. این کار می‌تواند از طریق صفحه شخصی خود یا دوستان صورت بگیرد یا اینفلوئنسرها و بلاگرها فروشگاه شما را تبلیغ کنند.

پرداخت و ارسال؛ چالش اصلی مشتریان

یکی از دغدغه‌های همیشگی مشتریان خرید اینترنتی، نحوه پرداخت هزینه و تحویل سریع و به موقع محصول است. فروشگاه‌های اینستاگرامی معمولاً از روش انتقال وجه و حساب‌های شخصی استفاده می‌کنند و بهتر است تا با استفاده از رضایت مشتریان قبلی خود، اعتماد مشتریان جدید را جلب کنند.

همچنین، استفاده از یک روش مطمئن و سریع برای حمل و نقل محصول بسیار پر اهمیت است. دارندگان فروشگاه‌های اینستاگرامی با استفاده از خدمات پستکس می‌توانند بدون مراجعه حضوری به شرکت پستی با خیال راحت محصولات خود را به دست مشتریان برسانند. پستکس، اولین سامانه جامع خدمات حمل و نقل کشور است که خدمات آنلاین پست را به صورت درب تا درب به متقاضیان ارائه می‌کند.

بارکد پستی بلافاصله پس از ثبت سفارش توسط متقاضی دریافت می‌شود و مشتریان خرید اینترنتی می‌توانند در هر لحظه از وضعیت سفارش خود باخبر شوند. مدیران کسب و کارهای اینترنتی می‌توانند به راحتی با مقایسه قیمت، سرعت و کیفیت خدمات از سرویس‌های متنوع سامانه پستِکس بهره‌مند شوند.

انتهای پیام

مرتبط با : پستکس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز