کدام فر کننده مو برای شما مناسب است؟

اغلب خانم‌ها به آراستگی ظاهر و آرایش موهایشان توجه ویژه‌ای دارند. از این رو انواع و اقسام لوازم و دستگاه‌های آرایشی برای حالت دادن به مو طراحی و تولید می‌شوند. سشوار، اتوی مو و فرکننده‌های مو از پرمصرف‌ترین لوازم آرایش مو هستند که در هر خانه‌ای دست کم یکی از آن‌ها پیدا می‌شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار لوازم برقی اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

دستگاه فر مو یک محصول آرایشی کاربردی است که آراستن موها را در کوتاه‌ترین زمان ممکن می‌کند. خریداران بسته به قیمت، میزان استفاده و نوع کاربرد باید از میان انواع برندها و طراحی‌های مختلف گزینه مناسب خود را پیدا کنند. در این مطلب به ذکر نکاتی می‌پردازیم که هنگام خرید فرکننده مو باید به آن‌ها توجه کنید و سپس چند مورد از بهترین فرکننده‌های مو موجود را بازار را معرفی می‌کنیم.

چند مدل فرکننده مو داریم؟

در قدم اول باید انواع مدل‌های فرکننده‌ی مو و کاربرد آن‌ها بشناسید تا از مزایا و معایب هر کدام آگاه شوید.

انتظارتان از فر کننده مو را مشخص کنید: در قدم دوم باید طبق علایق‌تان، نوع کاربردی مورد نظرتان را مشخص کنید. روشن است که اگر به دنبال بخشیدن حالت‌های متنوع به موهایتان باشید، باید دستگاه فر چند منظوره را خریداری کنید.

آریاک سفر

سیم چرخشی ۳۶۰ درجه: سیم چرخشی به شما کمک می‌کند تا دستگاه را بدون محدودیت در اطراف سر خود حرکت دهید و حالت دلخواهتان را به موهایتان ببخشید.

قابلیت تنظیم دما را در نظر بگیرید: برای ایجاد حالت‌های متنوع و در شرایط مختلف، به مقدار دمای متفاوتی نیاز دارید. برخی فرکننده‌های مو قابلیت تنظیم دما دارند و برخی دیگر تنها در دما‌های محدودی قابل استفاده هستند که ممکن است برای شما مناسب نباشد. اغلب فر کننده های دسته اول مجهز به نمایشگری هستند که دمای دستگاه را نشان می‌دهد.

وزن: اگر روزانه موهایتان را حالت می‌دهید و یا در آرایشگاه برای ساعات طولانی از فرکننده مو استفاده می‌کنید، وزن دستگاه بسیار مهم ا‌ست. سبک و خوش‌دست بودن فرکننده مو سبب می‌شود که کمتر احساس خستگی کنید.

به جنس فرکننده توجه کنید: فر کننده های مو دارای انواع پوشش سرامیکی و یا فلزی هستند که در میزان کارایی و عمر مفید دستگاه تاثیدگذار است. دستگاه های فر با پوشش سرامیکی علاوه بر کارایی بهتر، صدمه‌ی بسیار کمتری به موها وارد می‌کنند.

گارانتی و اعتبار دستگاه: آخرین مورد در خرید یک دستگاه برقی توجه به اصل بودن و گارانتی است. برای خرید یک فر کننده مو باکیفیت به فروشگاه‌های معتبر مراجعه کنید تا از خدمات پس از فروش مناسبی برخوردار شوید. در ادامه چند فرکننده باکیفیت که در فروشگاه‌های معتبر به فروش می‌رسند را معرفی می‌کنیم.

فر کننده مو روت 5 مدل DT-2027

قیمت ۱۹۸ هزار تومان

فر کننده مدل DT-2027 موها را به صورت مارپیچ فر می‌کند و با وجود قیمت بسیار پایین، در زمانی کوتاه موج‌های طبیعی بر روی ایجاد می‌کند.

جنس پایه این مدل از فولاد ضد زنگ بوده و عایق حرارت است. یک حلقه آویز در انتهای دستگاه قرار دارد و شکل قسمت فرکننده آن نیز انبری شکل است.

صفحات بابلیس روت  از جنس تفلون ساخته شده‌اند  که از کیفیت و دوام طولانی برخوردار است. ضخامت صفحه بابلیس ۱۹ میلیمتر است که  در مدت ۳۰ ثانیه گرم میشود. دمای فرکننده به حداکثر ۲۳۰ درجه سانتی گراد می‌رسد و چراغ نمایشگر برق دارد. سیم ۱.۵ متری و گردان این نوع بابلیس در کنار وزن پایین، استفاده از آن را راحت کرده است.

دستگاه فر مو روزیا مدل ROZIA HR721

قیمت ۲۶۵ هزار تومان

دستگاه فر کننده مو‏ روزیا مدل ROZIA HR721 دارای یک صفحه سرامیکی با کیفیت بالا . درجه حرارت دستگاه  را می‌توانی در دو حالت ۱۷۰ و ۲۲۰ درجه تنظیم کرد. پایه این مدل به منظور محافظت بیشتر از جنس استیل ضد زنگ ساخته شده است.

این فر کننده دارای یک دکمه روشن و خاموش کردن است و در صورت عدم استفاده از دستگاه، پس از یک ساعت بطور اتوماتیک خاموش می‌شود‏.‏ طراحی محصول ساده بوده و با وجود دسته‌ی ارگونومیک استفاده از آن راحت و بدون دردسر است.

فر کننده بای بابلیس نانو مدل ST2278

قیمت ۳۲۰ هزار تومان

این دستگاه فر مو از نوع مخروطی با پوشش سرامیکی است. مخروط فر کننده رنگ نقره‌ای  دارد توسط لایه‌ای از سرامیک پوشانده شده است. این پوشش آسیب دیدن مو در اثر حرارت زیاد را تا حد قابل توجهی کاهش می‌دهد. همچنین باعث می‌شود موها بعد از فر کردن حالت نرم‌تر و درخشان‌تری داشته باشند.

قطر مخروط از ۲۵ میلی‌متر در پایین‌ترین قسمت شروع شده و به ۱۳ میلی‌متر در قسمت باریک بالایی می‌رسد. در این فرکننده قابلیت تنظیم دما در ۱۳ حالت مختلف وجود دارد که حداکثر دمای آن ۲۳۰ درجه‌ی سانتی‌گراد است. سر آن قطعه‌ای پلاستیکی وجود دارد. این قطعه عایق حرارت است و برای استفاده از فر کننده با دو دست کاربرد دارد. از دیگر مزیت‌های این فر کننده فر کننده می‌توان به پایه تعبیه‌شده در بدنه، نمایشگر LED و سیم چرخان آن اشاره کرد. به وسیله پایه تعبیه شده، می‌توان دستگاه داغ شده را بر روی پایه تکیه داد.

فر کننده مو مک استایلر مدل MC-6670

قیمت ۵۶۰ هزار تومان

این مدل دارای پوشش سرامیک تیتانیوم و بدنه ساده و سبک است. نوع کاربری این دستگاه حرفه‌ای عنوان شده است که نشان‌دهنده قابلیت‌های بالای آن است.

گستره‌ی دمای دستگاه بین ۱۸۰ تا ۲۱۰ درجه سانتی‌گراد بوده و دارای سیستم ایمنی قفل دما است. این فرکننده به یک نمایشگر L‌‌ED مجهز است که دمای دستگاه را نشان می‌دهد. سیم دستگاه گردان است و با طول دو متر، در حرکت آن هیچ مشکلی نخواهید داشت.

مرتبط با : بابیلیسروت ۵روزیامک استایلر
نرم افزار حسابداری
همراه مکانیک-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
آریاک سفر
کاراپلاس-کاماپرس
ایمالز
آسیاتک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز