چطور یک موسسه زبان خوب پیدا کنیم؟

امروزه یادگیری زبان دوم، یکی از ضروریات زندگی به شمار می‌رود، از این رو هیچ‌گاه نمی‌توان آن را پشت گوش انداخت و افراد زیادی به دنبال بهترین روش‌های یادگیری آن هستند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ آموزش، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، کسانی که به دنبال آموزشگاه زبان هستند، ابتدا باید جواب این سوال را پیدا کنند که یک آموزشگاه زبان معتبر ، چه مشخصه‌هایی دارد؟ چراکه در حال حاضر و با توجه به نیازهای افراد برای یادگیری زبان دوم، انواع دوره آموزش زبان و حتی دوره مکالمه به صورت مجزا به وجود آمده‌اند.

در ادامه این مطلب، نکات انتخاب موسسه زبان به صورت خلاصه بیان می‌شوند؛

آریاک سفر

1. یادگیری خوب؛ نتیجه محیط مناسب

حتی اگر کسی به دنبال کلاس زبان آنلاین باشد، باز هم محیط آموزشگاه و کلاس اهمیت دارد. این محیط باید با آرامش و به دور از تنش باشد. برای مثال در بیشتر آموزشگاه‌ها، هیاهوی زیادی وجود دارد که مدام حواس زبان‌آموزان را از یادگیری پرت می‌کند، یا بی‌دقتی‌ها در آموزش آنلاین زبان و همچنین قطع شدن اینترنت و … می‌تواند باعث افزایش استرس زبان‌آموز شود و روند آموزش زبان مختل شود. اما به‌روز بودن آموزشگاه زبان و آشنایی پرسنل آن با تکنولوژی روز، امکان این اتفاقات را به حداقل می‌رساند.

2. استادان؛ معیار اصلی اعتبار آموزشگاه

آموزش هر زبانی به خصوص آموزش زبان انگلیسی به تخصص نیاز دارد. در واقع، برخلاف باور عمومی اینکه زبان انگلیسی، زبان مادرزادی فردی باشد، باعث نمی‌شود او استاد زبان خوبی هم باشد.

بلکه میزان بار علمی و تخصص استاد را باید در شاگردهای پیشین او جستجو کرد. همچنین در برخی آموزشگاه‌ها، از زبان آموزان نظرسنجی‌های دوره‌ای انجام می‌شود که هنگام ثبت نام با مراجعه به نتایج آن نظرسنجی‌ها می‌توان میزان رضایت از استاد را دید.

3. اعتباربخشی به زبان‌آموزان

این موضوع، به تکنیک یادگیری با استفاده از تجربه یادگیری نیز شناخته می‌شود.

یک محیط آموزشی مناسب، محیطی است که امکان تجربه و آزمون و خطا را در اختیار آموزندگان قرار می‌دهد و او را به میدان یادگیری می‌فرستد. روش‌های مکالمه زبان انگلیسی از این نوع یادگیری در آموزشگاه‌های زبان هستند که اجازه می‌دهند زبان آموزان آنقدر مکالمه کنند تا با اصلاح کردن اشتباهاتشان، به یادگیری برسند و به زبان مورد نظر، تسلط پیدا کنند.

4. غول مرحله آخر؛ ارزشیابی

آخرین نکته مهم این است که امتحانات و آزمون‌های پایانی دوره های آموزش زبان نباید استرس‌زا باشند. بلکه پروژه‌های هیجان‌انگیز در طول دوره بسیار لذت‌بخش‌تر از یک آزمون پایانی خشک و خالی و نمره‌محور خواهد بود.
آزمون ها باید از نوع دستاورد باشند؛ یعنی به طور مثال فرد بتواند با موفقیت پروژه ای که با رغبت و علاقه خود انتخاب کرده، را ارائه دهد. بدیهی است دانشجو خاطره چنین پروژه‌هایی را هیچگاه از یاد نخواهد برد.

اکنون، پس از دانستن ویژگی‌های یک آموزشگاه زبان معتبر ، در ادامه این مطلب، چند مورد از بهترین مجموعه‌های آموزش زبان معرفی خواهند شد؛

آموزشگاه زبان اسپیکان

از دلایلی که موجب شد آموزشگاه زبان اسپیکان در ابتدای این لیست به عنوان یکی از بهترین و معتبرترین مراکز آموزش زبان در ایران معرفی شود، داشتن بیش از ده سال سابقه درخشان با شعب متعدد در تهران و بهره‌گیری از تیمی متشکل از اعضای هیئت علمی دانشگاه و برجسته ترین اساتید تهران است.

این موسسه با برگزاری دوره های کوتاه مدت زبانهای انگلیسی، آیلتس، آلمانی، فرانسه و ترکی استانبولی به صورت حضوری و آنلاین برای تمامی سنین با بالاترین میزان رضایتمندی مورد استقبال زبان آموزان از سرتاسر ایران و دنیا قرار گرفته و توانسته است در تمامی سایت ها و منابع خبری معتبر در رتبه اول موسسات زبان کشور قرار بگیرد.

وبسایت موسسه اسپیکان:   https://speakonedu.com

سخن برتر

موسسه زبان سخن برتر، سابقه بیش از 20 سال در برگزاری کلاس ها و دوره های آموزش زبان انگلیسی، آلمانی، ترکی استانبولی، فرانسه، عربی و دیگر زبان های زنده دنیا تجربه زیادی در آموزش زبان دارد. در حال حاضر تمرکز این مجموعه بر آموزش آنلاین زبان است.

آموزشگاه ایران کمبریج

آموزشگاه زبان ایران کمبریج ، یکی از بهترین آموزشگاه های زبان در ایران است که به برگزاری دوره های مختلف زبان های خارجی به صورت دوره های حضوری و آنلاین اقدام کرده است.

برگزاری دوره های مکالمه ، آیتلس ، تافل ، pte و … همچنین تدریس بیش از 12 زبان زنده دنیا اعم از : انگلیسی , عربی ، فرانسه ، آلمانی ، ترکی استانبولی ، روسی ، چینی ، ایتالیایی ،ژاپنی و.. با استفاده از اساتید برجسته و native در این موسسه صورت می گیرد. آدرس وب سایت آموزشگاه : https://www.ircambridge.com 

تهران زبان

آموزشگاه زبان تهران زبان یکی از بهترین آموزشگاه های زبان تهران است که 32 زبان زنده دنیا را در قالب دوره های مختلف آموزش می دهد. این دوره ها شامل کلاس مکالمه زبان ، دوره فشرده آموزش زبان، آموزش زبان برای سفر و کلاس آموزش انگلیسی تجاری است.

مرتبط با : آریا سلامت کاسپیناسپیکانتهران زبانسخن برتر
نرم افزار حسابداری
کاراپلاس-کاماپرس
ایمالز
آیرومارت-کاماپرس
آسیاتک
همراه مکانیک-کاماپرس
آریاک سفر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز