چطور در فروش ویژه بهمن خودرو ثبت نام کنیم؟

گروه خودروسازی بهمن، مانند دیگر خودروسازهای داخلی، طرح‌های مختلفی را برای فروش ویژه در بهمن ماه ارائه داده است. در این طرح‌ها خودروهای دیگنیتی، فیدلیتی، وانت کارا تک کابین و دوکابین و همچنین کاپرا دوکابین عرضه می‌شوند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، افرادی که قصد خرید هر یک از خودروهای گروه بهمن را دارند، باید شرایط و مدارک لازم را داشته باشند. این مجموعه با هدف جلوگیری از ثبت نام واسطه‌ها و افزایش خرید توسط مصرف کننده واقعی، فیلترهایی را مطابق شروط درج شده در قواعد و ضوابط بخشنامه قرار داده است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

اگر ثبت نام یکی از مشتریان مغایر با این شروط باشد، این فرآیند از طرف شرکت بهمن موتور به صورت یک طرفه ابطال خواهد شد و وجه واریزی فرد شرکت کننده در فرآینده ثبت نام بازگردانده می‌شود. به همین منظور در این گزارش شرایط ثبت نام برای خودروهای گروه بهمن مورد بررسی قرار خواهد گرفت تا خوانندگان به آسانی امکان خرید خودرو مورد نظر خود را داشته باشند؛

آریاک سفر

ثبت اطلاعات ضروری

افرادی که مایل به خرید خودرو از گروه بهمن هستند باید از طریق سایت ایرانی کار اقدام کنند. اگر تکمیل ظرفیت اتفاق نیفتاده باشد، اطلاعات خودرو موجود برای متقاضیان نمایش داده خواهد شد. معمولا خودروهای گروه بهمن به شکل فروش نقدی واگذار می‌شود. بنابراین افراد باید مبلغ مورد نیاز را برای خرید خودرو موردنظرشان در حساب داشته باشند.

مطالعه دقیق برنامه فروش

بعد از انتخاب خودروی مورد نظر، اطلاعات برنامه‌های فروش مرتبط با نوع خودرو انتخابی برای متقاضی نمایش داده خواهد شد. افراد در هنگام انتخاب برنامه مورد نظر باید به شرایط فروش خودرو، مشخصات بسته‌های خدماتی همراه با خودرو از جمله بیمه بدنه یا شخص ثالث، سود مشارکت و انصراف و زمان پرداخت، ارسال دعوتنامه و تحویل خودرو توجه داشته باشند.

تطبیق اطلاعات بانکی با مستندات ارائه شده

بعد از این مرحله، نوبت به انتخاب رنگ خودرو و ثبت اطلاعات برای ادامه فرآیند خرید می‌رسد. متقاضیان در ثبت اطلاعات باید به صورت دقیق عمل کنند. ضمنا آن‌ها باید مشخصات بانکی را ارائه دهند که دقیقا مطابق مستندات ارائه شده باشد. طبق معمول ثبت نام خودروها، افراد باید بالای 18 سال سن داشته و دارای گواهی نامه معتبر باشند. هر کد ملی تنها یک بار مجاز به ثبت نام بوده و در صورتی که قبلا خرید کرده باشد، امکان ثبت نام مجدد را ندارد.

پرداخت وجه و اتمام فرآیند خرید خودرو

بعد از ثبت اطلاعات، نوبت به انتخاب درگاه بانکی مورد نظر و پرداخت وجه برای تکمیل فرآیند خرید است. با توجه به محدودیت سقف برداشت برخی کارت‌های بانکی، لازم است که پیش از انجام ثبت نام، افراد از میزان سقف برداشت اینترنتی کارت اطمینان حاصل کنند. چون واریز وجه برای خرید خودروهای گروه بهمن فقط در یک تراکنش امکان پذیر است.

بعد از واریز وجه و تکمیل فرآیند خرید، رسید پرداخت برای متقاضی نمایش داده خواهد شد که اطلاعات آن باید نگهداری شود. لازم به ذکر است که واگذاری حقوق قراردادی و خودرو به غیر امکان پذیر نبوده و انجام این کار خلاف قوانین و مقررات محسوب می‌شود.

مرتبط با : گروه بهمن
نرم افزار حسابداری
آریاک سفر
ایمالز
همراه مکانیک-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
آسیاتک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
کرمان موتور شیراز