چطور در «بازی قدرت» زنده بمانیم؟

با گسترش بروکراسی و افزایش تعداد سازمان‌ها و شرکت‌ها، لازم است افراد در زمینه روابط سازمانی در نظام‌های اداری نیز مهارت پیدا کنند.
به گزارش کاماپرس، کتاب «بازی قدرت» به قلم تری فارنسورث در تلاش است تا به افرادی که در سازمان‌های اداری شاغل هستند، مهارت‌های برقراری روابط کاری موثر را آموزش دهد. این کتاب 214 صفحه‌ای در 22 بخش به کلیدی‌ترین چالش‌های مدیران پاسخ می‌دهد. نویسنده هر بخش را یک قانون مدیریتی معرفی کرده است؛ 11 قانون برای بقای مدیران کاربرد دارد و 11 قانون دیگر برای موفقیت آنها.


نویسنده در بخش «قوانین بقا» به مخاطب مهارت‌هایی را آموزش می‌دهد که بتواند در مقابل چالش‌های حیاتی موفق شود. شیوه‌های مواجه شدن با شکست، تشخیص مدیران نالایق، تشخیص زودهنگام توطئه‌ها و دسیسه‌ها، پرهیز از انتخاب‌های اشتباه، خلاص شدن از شر افراد نامطمئن و… از جمله راهکارهایی است که فارنسورث ارایه می‌دهد.

در بخش «قوانین موفقیت» به نکاتی پرداخته شده که یک مدیر می‌تواند با بهره‌گیری از آنها به موفقیت نزدیک‌تر شود. انتخاب بهترین سبک رهبری، برندسازی شخصی به عنوان یک مدیر موفقیت، همکاری با کارمندان، دستیابی به موفقیت‌های اجتماعی، تبدیل شدن به یک سخنران اثربخش، اصول جانشین‌پروری، اثرگذاری بر مشتریان و…. مهمترین راهکارهایی است که در نیمه دوم کتاب به مخاطب معرفی شده است.
کتاب بازی قدرت با زیرعنوان «راز بقا در جنگل مدیریت» توسط نشر رسا منتشر و توسط سهراب و مرتضی خلیلی شورینی ترجمه شده است.

آریاک سفر

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
همراه مکانیک-کاماپرس
آریاک سفر
ایمالز
کاراپلاس-کاماپرس
آسیاتک
آیرومارت-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز