چطور بفهمیم ساعت مچی که انتخاب کردیم، اصل است یا نه؟

چرا و چگونه جنس تقلبی یک محصول بوجود می آید؟ یا فرق جنس اصل و غیر اصل چیست؟

به گزارش کاماپرس، اگر این سوال ها ذهنتان را درگیر کرده و هنگام خرید ساعت مچی گمراه شده اید، کارشناسان ایران تایمر – اولین فروشگاه آنلاین و مرجع ساعت مچی در ایران –  به این سوال ها پاسخ داده اند تا در خرید ساعت مچی بهترین انتخاب را داشته باشید.

فرق بین ساعت مچی اصل و غیر اصل چیست؟
وقتی می‌گوییم این ساعت مچی اصل است، یعنی برند آن اصالت دارد و این موضوع خیلی مهم است. تمام برند ها زمانی‌که شکل می گیرند قول یا وعده ای را به مخاطبان و مشتریانشان ارائه می دهند که همین موضوع سبب می شود شما فرق اصل و غیر اصل را بهتر درک کنید.

وعده هایی که از طرف آن برند داده می‌شود شامل کیفیت محصول، کارایی آن و خدمات پس از فروش است، در این‌صورت زمانی‌که شما محصول فیک آن برند را خریداری می کنید هرچند در هنگام خرید به شما می گویند خدمات خودمان را (یعنی مغازه ای که از آن خرید می کنید) به شما می‌دهیم اما باید بدانید که آن کیفیت، کارایی و خدمات پس از فروش درستی که باید دریافت کنید را نخواهید داشت.

همچنین در اکثر موارد، شما همان مبلغ ساعت مچی اورجینال را پرداخت می کنید اما چون از جای معتبری خرید نکردید، به شما محصول غیر اورجینال را به همان قیمت می‌دهند!

آریاک سفر


چطور محصولات غیر اصل یک برند ساخته می شود؟
زمانیکه یک برند، خوب و قوی پیش می رود سودجویانی پیدا می‌شوند که محصولات آن برند را بصورت تقلبی با هزینه خیلی کم تولید می کنند و تنها از نام آن برند برای فروش بیشتر سوء استفاده می کنند.

در خیلی موارد از نظر ظاهر هیچ تفاوتی میان یک ساعت مچی اورجینال و غیر اورجینال پیدا نمی کنید، پس جواب چیست؟

باید بگوییم تشخیص از روی ظاهر واقعا سخت است اما چند راهکار می تواند برای شما کارآمد باشد.
ساده ترین راه، جستجوی رفرنس (مدل ساعت) است که پشت قاب ساعت حک شده است.  شما مدل ساعت مچی تان را داخل اینترنت جستجو کنید، سایت های معتبر و عکس هایی که در نتیجه به شما نشان می‌دهد باید با مشخصات ظاهری ساعتی که در دست دارید یکی باشد.
اگر در نتیجه جستجو یتان هیچ سایت یا عکس مشابه با ساعت مچی پیدا نکردید، به این معنی است که آن مدل فاقد اصالت است و کمپانی آن برند چنین مدلی را تولید نکرده است.

راه دیگر توجه و دقت به کارت یا دفترچه گارانتی ساعت، جعبه و پاکت آن است، که باید دقت کنید دقیقا برای همان برندی باشد که خرید کرده اید.
معمولا جاهای غیر معتبری که محصولات تقلبی می فروشند، چنین متعلقاتی را ندارند و از متعلقات فاقد نام برند اصلی استفاده می کنند. همچنین گارانتی معتبری که از همان برند باشد را به شما نمی دهند و شاید کارت مغازه و …را  به عنوان گارانتی ساعت مچی به شما بدهند!

یک راهکار بهتر برای تشخیص اصالت یک ساعت مچی بررسی موتور آن است. این تشخیص از روی موتور ساعت باید توسط کارشناسان ساعت صورت گیرد چون ممکن است مدل تقلبی یک محصول از نظر ظاهری کاملا مشابه نسخه اورجینال باشد.

و در آخر، به شما توصیه می کنیم، هنگام خرید از یک مجموعه حتما به صداقت گفتار و رضایت مشتریان آن مجموعه دقت کنید و از جاهای معتبر برای خرید ساعت مچی اورجینال استفاده کنید.

برای درک بهتر تشخیص ساعت مچی اصل از غیر اصل وارد لینک زیر شوید، همچنین نظرات یا تجربیات خودتان را با ما به اشتراک بگذارید.

www.IRANTIMER.com

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : ایران تایمر
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز