چرم لیفت شرافیت ؛ بهترین جایگزین برای بند لیفت

لست سکند

استفاده از انواع لوازم و تجهیزات بدنسازی مانند چرم لیفت برای جلوگیری از ورود آسیب‌های بدنی جدی، به ویژه برای بدنسازان تازه کار اهمیت بسیاری دارد؛ چرم لیفت شرافیت دارای سه کارکرد شامل مچ بند، لیفت و دستکش بوده و جایگزین مناسبی برای رهایی از مشکلات بند لیفت است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار لوازم ورزشی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، خرید چرم لیفت خصوصا برای بدنسازان تازه کار که هنوز مچ دستی قوی ندارند، به افزایش توان قدرتی ناحیه مچ و دست کمک می‌کند؛ ضمن این‌که استفاده از چرم لیفت شرافیت با ایجاد کنترل بیشتر و مناسب بر روی حرکات ورزشی در انجام اصولی حرکات و بهبود آن‌ها نیز تاثیر دارد. کاماپرس در ادامه به معرفی بند لیفت و اهمیت جایگزینی چرم لیفت شرافیت با آن می‌پردازد.

بند لیفت چیست و چه کاربردی دارد؟

بند لیفت یکی از تجهیزات پرکاربرد در سالن‌های ورزشی است که برای انجام ورزش‌ها و تمرینات کششی زیر بغل و تمرینات مچ دست مانن قلابی عمل می‌کند؛ این کارکرد بند لیفت موجب می‌شود تا نیروی لازم برای بلند کردن وزنه به‌حای عضلات مچ و ساعد از عضلات پشت دریافت شده و فشار وارد بر مچ کاهش یابد. در ادامه مزایا و کاربردهای بند لیفت بررسی می‌شود؛

بلند کردن وزنه و هالتر

یکی از مهم‌ترین کاربردهای بند لیفت در افزایش توان حرکتی دست‌ها در هنگام بلند کردن وزنه‌های سنگین و جلوگیری ورود آسیب جدی بر مچ و عضلات دو سر بازو است. برای استفاده اصولی از بند لیفت ، بهتر است از آن فقط برای انجام حرکات تکراری و سنگین استفاده کنید.

راز آسمان پایتخت

کمک به انجام حرکات تکراری

معمولا بدنسازها در تمرین‌های آخر ست خسته شده و عضلات دست آن‌ها ضعیف می‌شود؛ این مسئله در بلند کردن وزنه‌های تکراری و سنگین و به ویژه تمرینات مرتبط با عضلات بدن مشکل ایجاد می‌کند. استفاده از بند لیفت در این تمرین‌های تکراری، ضعف و خستگی دستان ورزشکار را برطرف کرده و به گرفتن میله‌ها و بلند کردن وزنه کمک می‌کند.

کمک به  پایدار ماندن وزنه

بلند کردن وزنه با بند لیفت باعث پایداری و باقی ماندن وزنه در دست می‌شود و از آویزان شدن و خوردن آن از مچ دست جلوگیری می‌کند. البته باید توجه داشته باشید که استفاده از بند لیفت به شکل اصولی و در زمان‌های مناسب برای کسب بهترین کارکرد از آن اهمیت دارد. موارد استفاده اصولی از این محصول در ادامه آمده است؛

از بند لیفت به طور مداوم استفاده نکنید!

استفاده مداوم از بند لیفت و انجام تمام حرکات ورزشی با این محصول در دراز مدت سبب می‌شود تا عضلات دست نقش کمتری در حرکت داشته و بیشتر فشار به بند لیفت منتقل شود؛ این مسئله سبب ضعف عضلات مچ و ساعد می‌شود. ضمن این‌که با استفاده مرتب از بند لیفت عضلات دست به وجود آن به عنوان تکیه‌گاه عادت کرده و انجام خرکات ورزشی بدون آن غیرممکن می‌شود. بنابراین بهتر است ساعاتی از تمرین را بدون استفاده از این محصول سپری کنید.

از بند لیفت تنها در حرکات سنگین و غیرمعمول استفاده کنید

مهم‌ترین کاربرد بند لیفت، افزایش قدرت عضلات دست در هنگام انجام تمرینات سنگین است؛ بنابراین بهتر است برای تمرینات معمولی و سبک به آن متکی نباشید.

به جنس بند لیفت خود توجه کنید

جنس بند لیفت با توجه به عرق کردن دست و امکان سر خوردن وزنه از آن اهمیت بالایی دارد؛ جنس چرمی، بهترین گزینه برای بند لیفت است که ضمن جلوگیری از عرق کردن دست، به نوعی نقش محافظ برای ساعد و مچ دارد.

رهایی از مشکلات بند لیفت با استفاده از چرم لیفت شرافیت

استفاده از بند لیفت به عنوان جایگزینی برای نیروی عضلات دست یا صرف ایجاد راحتی و سهولت ابدا توصیه نمی‌شود. با وجود این، استفاده از بند لیفت در تمرینان بدنسازی بسیار سخت و زمانبر بوده و نیاز به صبر و حوصله دارد؛ در حالی که استفاده از چرم لیفت شرافیت به جای بند لیفت پیشنهاد می‌شود.

چرم لیفت شرافیت علاوه بر تمام مزیت‌های گفته شده، سبب انتقال فشار کششی از روی مچ دست به عضلات ساعد و بازو می‌شود؛ این محصول در ادامه معرفی شده است.

همه چیز درباره چرم لیفت شرافیت

از چرم لیفت شرافیت علاوه بر تمرینات کششی زیر بغل و بلند کردن وزنه، در انواع حرکات بدنسازی از جمله نواع سیم کش‌ها از پشت، جلو و دوبل، حرکات قایق، پارویی، انواع لیفت، بارفیکس، انواع جلو بازو، شکم آویز، زیرشکم، دد لیفت، زیربغل تی بار، زیربغل هالترخم و شکم خلبانی استفاده می‌شود.

چرم لیفت به عنوان مچ‌بند

چرم لیفت شرافیت به عنوان مچ بند از یک فوم تخصصی برای نگه داشتن کامل مچ برخوردار بوده و برای انجام انواع تمرینات سنگین  مناسب است.

چرم لیفت به عنوان بند لیفت

چرم لیفت شرافیت دارای برآمدگی روی کفی  چرم بوده و کارکردهای آن به عنوان بند لیفت شامل جلوگیری از سرخوردن هالتر و میله دمبل در کف دست، برداشتن فشار وزنه‌ها از روی مفصل مچ و ایجاد تمرکز بیشتر در هنگام تمرین بر روی عضله هدف است.

چرم لیفت به عنوان دستکش

از چرم لیفت به عنوان دستکش نیز می‌توان استفاده کرد؛ مزایای آن در این حالت شامل جلوگیری از ورود فشار مستقیم حاصل از هالتر و میله‌ها، جلوگیری از پینه زدن دست‌ها، کنترل گرمای دست و منع تعرق، جلوگیری از کشش مفصل مچ دست با طبی بودن محصول و جلوگیری از بی‌حس شدن انگشت‌ها و فشار به عصب‌های مچ است.

ویژگی‌های چرم لیفت شرافیت

چرم لیفت شرافیت توسط طراحان شرافیت و با بالاترین دقت و کیفیت و از روی نمونه آمریکایی همین محصول تولید و بومی سازی شده است. در حال حاضر تنها چرم لیفت شرافیت است که با کیفیت نمونه آمریکایی در ایران با قیمتی بسیار مناسب‌تر تولید و عرضه می‌شود. نمونه‌های آمریکایی این محصول هم در بازار موجود است اما قیمتی حدود دو برابر چرم لیفت شرافیت دارند.

شرافیت در دوخت این محصول حرفه‌ای ترین چرخ‌ها، طرح دو نخ، نخ خارجی و چرم طبیعی گاو بهره برده است؛ یکی از مهم‌ترین مزیت‌های این محصول استفاده از چرم طبیعی گاو است که از تعرق دست و سر خوردن میله‌ها جلوگیری می‌شود.

همچنین با قرار دادن یک لایه آستری بین دو لایه چرم محصول، از کش آمدن چرم در دراز مدت جلوگیری می‌شود. دیگر ویژگی‌های چرم لیفت شرافیت شامل برخورداری از فوم Eva کره‌ای لمینت شده، پارچه سوئیت، بند برزنتی درجه یک و حلقه آبکاری شده است.

هر پک چرم لیفت شرافیت با 2 عدد چرم لیفت با قیمت 442 هزار تومان قابل خریداری است. وزن این محصول 182 گرم بوده و در رنگ‌های آبی فیروزه‌ای، سبز، سرمه‌ای، قرمز، مشکی و نارنجی موجود است.

مجموعه شرافیت

خرید چرم لیفت شرافیت از مجموعه شرافیت به راحتی و با مراجعه به وبسایت این مجموعه و انتخاب محصول در رنگ‌ دلخواه امکان‌پذیر است.

این مجموعه علاوه بر تجهیزات جانبی بدنسازی مانند چرم لیفت، انواع لباس ورزشی زنانه و لباس ورزشی مردانه باکیفیت را نیز در محصولات خود دارد.

انتهای پیام

مرتبط با : شرافیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز