چرم درسا ؛ هر آنچه باید درباره این برند پرچمدار بدانید

چرم درسا-کاماپرس

چرم درسا تنها برند خاورمیانه در حوزه سبک زندگی است که موفق به کسب گواهی و همکاری با کمپانی سواروسکی شده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

کاماپرس در ادامه به معرفی چرم درسا و محصولات آن می‌پردازد؛

* این برند در آغاز فعالیت خود، عمدتا روی توسعه فروشگاه ها و ارتقاء طراحی محصولات خود تمرکز داشت، در قدم بعدی گام را فراتر گذاشت و علاوه بر تلفیق چرم و ﻃﻼ و تاسیس برند ﺗﺎج درسا موفق به همکاری با برند اتریشی سواروسکی و دریافت گواهی این شرکت شد.

* بنیان‌گذاران این شرکت، یعنی شاهین فاطمی و امیرکاظم نورمحمدی در اوایل دهه ۷۰ تولید محصولات چرم را در کارگاهی ۱۵ متری آغاز کرده و در سال ۱۳۷۸ تاسیس کارخانه دو هزار متری چرم درسا را کلید زدند.

آریاک سفر

* طبق گزارش سایت این مجموعه، چرم درسا دارای ۴۹ شعبه در تهران، کرج، تبریز، رشت، اصفهان، مشهد ، اهواز، شیراز، کرمان و ارومیه است و در خارج از مرزهای ایران نیز در ترکیه، آلمان، باکو و دبی نمایندگی رسمی دارد.

* چرم درسا دارای برندهای تخصصی زیرمجموعه یعنی برند خانه درسا متخصص در تولید لوازم خانه، تاج درسا یا جواهرات درسا و همچنین کافه درسا در خیابان شریعتی تهران است.

* به گزارش بانک اطلاعات صنعت ایران، این برند در سال ۱۳۸۳ گواهینامه مدیریت کیفیت ایزو ۹۰۰۱ : ۲۰۰۰ را از انجمن کنترل کیفیت اتریشی اُ.کیو.اس دریافت کرد و به عضویت شبکه جهانی کیفیت درآمد و در سال ۱۳۸۹ نیز درجه نقره‌ای شرکت کیفیت اتریش را اخذ کرد.

* چرم درسا علاوه بر تولید مدل‌های مختلف کیف، کفش و کمربند زنانه و مردانه، در تولید جواهرات تلفیقی چرم و طلا مانند دستبند، گوشواره، انگشتر، گردنبند و دکمه سردست فعال است و تحت برند خانه درسا به تولید لوازم خانه نظیر کوسن، تابلو، لوازم اداری و سرویس پذیرایی نیز می‌پردازد.

* مشتریان چرم درسا با دریافت امتیاز در هر خرید می‌توانند برای خریدهای بعدی خود اعتبار دریافت کنند. به این صورت که در ازای ۵۰ امتیاز ۴ درصد، در ازای سه هزار امتیاز ۶ درصد و در ازای ۳۰ هزار امتیاز ۸ درصد تخفیف در فاکتور خرید بعد لحاظ می‌شود.

* ارسال سفارش‌ها و بسته‌بندی هدیه چرم درسا به سراسر کشور کاملا رایگان است و تمامی محصولات آن دارای گارانتی ۶ تا ۲۴ ماهه هستند. همچنین محصولات چرم تا یک هفته و محصولات جواهر آن تا ۴۸ ساعت قابلیت مرجوعی دارند.

* این برند در سال ۱۳۹۱ جایزه مدیریت برتر در حوزه رضایت مندی مشتری را از سازمان توسعه صنایع ملی انگلستان و در سال ۱۳۹۴ تندیس افتخار شیوه‌های نوین فروش و تندیس افتخار سومین کنفرانس بین‌المللی باشگاه مشتریان را دریافت کرد. در سال ۱۳۹۶ علاوه بر لوح تقدیر همایش تقدیر از پیشکسوتان، فعالان و برندهای برتر و تندیس افتخار نشان سرآمدی دیجیتال، نشان طلایی مدرسه کسب و کار ماهان را نیز کسب کرد. همچنین در سال ۱۳۹۴ به عنوان کارآفرین برتر شناخته شد.

* چرم درسا در سال ۱۳۹۵ در نگارخانه فرزاد مشهد، یک کارگاه آموزشی جهت آشنایی دانشجویان با طراحی و فضای حرفه‌ای برگزار کرد این برند در سال ۱۳۹۷ نیز در همکاری با مدرسه کسب و کار ماهان تجارب خود را به دانشجویان این مدرسه منتقل کرد.

علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر درباره چرم درسا به سایت و شبکه‌های اجتماعی این برند مراجعه کنند.

نویسنده: زهرا لطفی نژاد

انتهای پیام

مرتبط با : چرم درسا
نرم افزار حسابداری
کاراپلاس-کاماپرس
آسیاتک
آیرومارت-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
آریاک سفر
ایمالز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز