چرا کوش آداسی باید مقصد سفر نوروزی شما باشد؟

کوشی آداسی یکی از شهرهای زیبای ترکیه است که به‌واسطه برخورداری از سواحل خیره‌کننده، آب و هوای معتدل و مراکز گردشگری و تفریحی متعدد، سالیانه گردشگران زیادی را به‌خود جذب می‌کند. تور کوش آداسی نوروز ، یک گزینه جذاب برای تعطیلات بهار است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ گردشگری و تفریح اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، شهر کوش آداسی ترکیه در فاصله نود کیلومتری شهر ازمیر و در نوار ساحلی دریای اژه واقع شده است. نزدیکی این شهر به جزیره یونانی ساموس و برگزاری کارناوال‌ها و فستیوال‌های گوناگون در این جزیره از دلایل استقبال گردشگران از این شهر است. کوشی اداسی به‌عنوان یک شهر تاریخی و غنی، دارای جاذبه‌های تاریخی و گردشگری فراوانی است. کاماپرس در در ادامه به دلایل انتخاب تور کوش آداسی نوروز 1402 می‌پردازد.

کوشی آداسی کجاست؟

احتمالا وقتی حرف از سفر به ترکیه باشد، استانبول یا آنتالیا نخستین مقصدی است که برای رزرو تور نوروز به ذهن می‌رسد. درحالی‌که کوشی آداسی ترکیه از دیگر مقاصد محبوب گردشگران در سراسر دنیا است که در غربی‌ترین نقطه ترکیه و در همسایگی شبه جزیره دیلک واقع شده است. اقتصاد و منبع درآمد مردم ساکن در این بندر بر روی صنعت توریسم استوار شده و نزدیکی آن به جزیره ساموس سبب شده تا گردشگران بتوانند به‌راحتی و با استفاده از قایق‌های موتوری از این جزیره و جذابیت‌های آن بهره‌مند شوند.

آریاک سفر

چرا تور نوروز کوشی آداسی؟

کوشی آداسی ترکیه علاوه بر این موارد، از جاذبه‌های تاریخی و گردشگری فراوانی چون مساجد و کارونسراهای قدیمی، سواحل خیره‌کننده، ساختمان‌هایی با معماری‌های چشم‌نواز و غیره برخوردار است. برخی از این جاذبه‌های گردشگری در ادامه معرفی شده است؛

غار کاراجا

غار کاجارا در کوشی آداسی، در حال حاضر یک غار غیرفعال است. قطرات آبی که از سقف این غار چکه می‌کند، سنگ قطره‌های جذاب و خیره‌کننده‌ای را به‌وجود آورده است. درون غار کارجارا استخرهای تراوتن و چندین حوضچه کوچک وجود دارد.

روستای کرازلند

روستای کرازلی در ده کیلومتری مرکز شهر کوشی آداسی و در نزدیکی شهر تاریخی افسوس واقع شده است. این روستای زیبا از مزارع حاصل‌خیر و رستوران‌ها و کافه‌های روستایی و بومی جذابی برخوردار است که دیدن آن‌ها خالی از لطف نیست. با بازدید از این روستا می‌توانید در هوایی بسیار تمیز، از منظره‌های چشم‌نواز لذت برده و زندگی روستایی، کوهنوردی و پیاده‌روی را تجربه کنید.

شهر تاریخی پرینه

بازدید از شهر تاریخی پرینه در کوشی آداسی، سفر به قلب تاریخ و تماشای ترکیب خیره‌کننده تاریخ و طبیعت است. قدمت شهر پرینه کوشی آداسی به نزدیک 400 سال قبل از میلاد رسیده و از عظمت و شکوهی نفس‌گیر برخوردار است.

جزیره کبوتر

جالب است بدانید، نام کوشی آداسی برگرفته از جزیره کبوتر یا جزیره پرنده و به همین معنا است. در جزیره کبوتر می‌توانید از موزه داخل قصر بزرگ دیدن کرده و همچنین از تماشای مناظر حیرت‌انگیز و خیره‌کننده این جزیره لذت ببرید.

مراکز خرید کوش آداسی

خرید کردن و گشت و گذار در مراکز خرید، یکی از بخش‌های جذاب و مهم هر سفری است. در سفر به کوش آداسی نوروز 1402، می‌توانید برای خرید، سری به بازار معروف کوشی آداسی بزنید؛ این بازار دارای غرفه‌های متعددی است که انواع کالاها در آن‌ها به فروش می‌رسد. از بازارهای شناخته شده کوشی آداسی می‌توان به مرکز خرید کوش در کاله ایچی، مرکز خرید آتلتس و بازارهای محلی اشاره کرد.

حمل و نقل در کوشی آداسی

برای تردد در شهر کوشی آداسی می‌توانید از وسایل حمل و نقل عمومی مانند اتوبوس، مینی‌بوس و همچنین تاکسی استفاده کنید. البته هزینه حمل و نقل عمومی در این شهر به‌ویژه برای تاکسی تاحدی گران است. به‌عنوان مثال کرایه تاکسی در کوشی آداسی از ساعت 12 ظهر تا 6 عصر دو برابر محاسبه می‌شود. از این رو مقرون‌به‌صرفه‌ترین راه برای تردد در شهر، استفاده از مینی بوس‌ها یا دلموش‌ها است.

سفر به کوش آداسی در نوروز

قبل از رزرو تور کوش آداسی نوروز ، توجه داشته باشید که کوشی آداسی، فرودگاه نداشته و برای سفر به این شهر باید بلیط ازمیر که در نود کیلومتری آن قرار دارد را تهیه کنید. پس از رسیدن به ازمیر می‌توانید با استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی یا خدمات ترانسفر فرودگاهی، خود را به کوشی آداسی برسانید.

گفتنی است آژانس مسافرتی شال و کلاه سفر به‌عنوان کارگزار مستقیم تور ترکیه در ایران، در زمینه برگزاری انواع تور ترکیه از جمله تور کوشی آداسی فعالیت می‌کند. این مجموعه خدمات اختصاصی و ویژه‌ای را به مسافران و همچنین دیگر آژانس‌های مسافرتی در تهران و شهرستان‌ها ارائه می‌کند. خدمات شال و کلاه سفر شامل رزرو تور، رزرو هتل و رزرو بلیط هواپیما و حتی برگزاری تورهای زمینی در مسیر استانبول و آنتالیا است.

تور کوشی آداسی نوروز مجموعه شال و کلاه سفر با بهترین قیمت و کیفیت موجود بوده و خدمات این تورها شامل پرواز رفت و برگشت، ترانسفر فرودگاهی، اقامت با صبحانه، نهار، شام، نوشیدنی، لیدر و بیمه است.

انتهای پیام

مرتبط با : شال و کلاه سفر
نرم افزار حسابداری
همراه مکانیک-کاماپرس
ایمالز
آسیاتک
آیرومارت-کاماپرس
آریاک سفر
کاراپلاس-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز