چرا محدوده قیمتی 19 هزار دلاری برای بیت کوین مهم است؟/ قیمت 31 شهریور

بیت کوین در مدار صعودی قرار گرفت و اندکی در کانال 19 هزار دلاری جابجا شد. هم اکنون قیمت بیت کوین نسبت به روز گذشته 203 دلار بالاتر رفته و در محدوده 19 هزار و 145 دلاری قرار دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، پیش بینی‌های زیادی درباره قیمت بیت کوین و کف آن وجود دارد. برخی معتقدند نرخ بیت کوین به مدار بالای قیمتی دست پیدا می‌کند و گروهی دیگر بر این باورند که نرخ رمزارز معروف بازار به کانال 11 هزار دلاری سقوط خواهد کرد. اما به هر حال اکنون معامله گران بازار بیت کوین در تلاش هستند تا قیمت این رمزارز از محدوده 19 هزار دلاری پایین‌تر نرود. هم اکنون نرخ 19 هزار دلاری یک میانگین 50 ماهه برای بیت کوین است و حمایت مهمی محسوب می‌شود. براساس داده‌های بلومبرگ بیت کوین از سال 2015 از این سطح قیمتی دفاع کرده و در صورتی که نتواند این مرز را حفظ کند، سقوط بیشتر و اصلاح قیمتی برای آن رقم خواهد خورد

اخبار مرتبط را بخوانید:

در صورتی که فدرال رزرو بخواهد نرخ بهره را کمتر از 100 واحد افزایش دهد، احتمال رشد نرخ بیت کوین دور از انتظار نخواهد بود. اما اگر این نرخ بیشتر از 75 واحد افزایش پیدا کند، احتمالا قیمت بیت کوین نزول بیشتری پیدا خواهد کرد.

آریاک سفر

هم اکنون ارزش بازار ارزهای دیجیتال نسبت به روز گذشته 8 درصد کاهش پیدا کرده و به مرز 923 میلیارد دلار رسیده است. ارزش معاملات نیز در مقایسه با دیروز اندکی کم شده و در محدوده 66 میلیارد دلاری قرار دارد.

معامله بیت کوین و دیگر رمزارزها با اوکی اکسچنج

خرید و فروش بیت کوین در شرایط کنونی و در حالی که قیمت این رمزارز پایین کانال 20 هزار دلاری است، برای برخی معامله گران صرفه اقتصادی دارد. وبسایت اوکی اکسچنج یک درگاه مناسب برای خرید و فروش انواع ارزهای دیجیتال است. این پلتفرم دانش بنیان بالغ بر چهار سال در بازار رمزارزها حضور دارد و بیشتر از 70 پشتیبان آن همواره کاربران را همراهی می‌کنند. مجموعه اوکی اکسچنج عضو انجمن فین تک کشور است. افرادی که قصد آموزش دارند و می‌خواهند اطلاعات بیشتری درباره ارزهای دیجیتال به دست آورند بهتر است به وبلاگ این مجموعه مراجعه داشته باشند. در صورت به وجود آمدن مشکل، تیم پشتیبانی به صورت 24 ساعته در تمامی روزهای هفته به سوالات مشتریان پاسخ داده و به مشکلات آن‌ها رسیدگی خواهد کرد.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز