چرا خرید تتر در بین معامله گران محبوبیت خاصی دارد؟

تتر یک ارز دیجیتال با پشتوانه دلاری است که بزرگ‌ترین بازار را در میان استیبل کوین‌ها در اختیار دارد. طبق آخرین گزارش ارائه شده از کوین مارکت کپ، تتر بالغ بر 66 میلیارد دلار ارزش بازاری دارد و بعد از بیت کوین و اتریوم جایگاه سوم بازار رمزارزها را در اختیار گرفته است. همین مسائل سبب شده تا بسیاری از معامله گران و سرمایه گذاران به خرید تتر بپردازند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، رمزارز تتر به دلیل دو مزیت اصلی، یعنی در امان ماندن از نوسان‌های شدید بازار رمزارزها و انتقال آسان پول به صرافی‌ها و کیف پول‌ها به صورت دلاری، مورد توجه سرمایه گذاران زیادی قرار گرفته است. به فرض در صورتی که فرد یک واحد بیت کوین را با قیمت 8 هزار دلار خریداری کند، در صورت رشد نرخ آن، سود خواهد کرد. در چنین شرایطی خریدار بلافاصله امکان تبدیل بیت کوین به تتر را دارد که از کاهش ارزش احتمالی سرمایه خود جلوگیری کند. بنابراین با خرید تتر ، در صورتی که قیمت بیت کوین سقوط کند، با تبدیلی که انجام شده، ارزش سرمایه خریداران حفظ خواهد شد.

تولیدکننده تتر، شرکت آیفینکس است که این مجموعه براساس تقاضا و در دوره‌های زمانی مختلف، «یو اس دی تی» جدید را تولید و به صرافی بیتفیتکس وارد می‌کند. معامله گران و بازارسازها نیز آن‌ها را به صرافی‌ها و کیف پول‌های دیگر انتقال می‌دهند و به این ترتیب تتر به گردش می‌افتاد.

در صورتی که فردی مایل به آگاهی از تعداد واحدهای موجود تتر، وضعیت تراکنش‌ها و آدرس‌های آن باشد، امکان مراجعه به وبسایت کاوشگر بلاک مانند اتراسکن را دارد.

آریاک سفر

روش‌های مناسب خرید تتر را بشناسید

بهترین روش برای خرید تتر تبدیل بیت کوین با سایر ارزهای دیجیتال به این رمزارز است که در صرافی‌های خارجی مانند کوکوین انجام می‌شود. اما کاربران ایرانی امکان استفاده از این روش را ندارند. در واقع معامله گران ایرانی به منظور خرید تتر شرایط ویژه‌ای را دارند. به دلیل شرایط تحریمی موجود، معامله گران ایرانی به راحتی امکان خرید تتر را ندارند و با مشکلاتی مواجه هستند. در صورتی که فردی در ایران قصد خرید تتر را داشته باشد، بهترین روش برای وی خریدن مستقیم از سایت‌های ایرانی با ریال و کارت بانکی است.

قبل از خرید تتر، بهتر است کیف پول مناسب آن ساخته شود. بیشتر کیف پول‌ها از تتر پشتیبانی می‌کنند، زیرا این ارز دیجیتال شناخته شده است. اما محبوب‌ترین کیف پول برای ذخیره تتر، تراست والت نام دارد. این کیف پول از بیشتر بلاکچین‌های رمزارز مذکور پشتیبانی می‌کند و به دلیل داشتن رابط کاربری آسان مورد توجه است. کیف پول‌های دیگر مانند مای اتروالت، متامسک، اکسودوس و … نیز برای ذخیره تتر مناسب هستند.

بهترین درگاه برای خرید تتر و دیگر رمزارزها کدام است؟

در صورتی که ساکن ایران هستید و قصد خرید تتر را دارید، وبسایت اکسکوینو یک مرجع معتبر و مناسب برای این کار است. اکسکوینو بک پلتفرم جامع رمزارزها است که به عنوان نخستین شرکت دانش بنیان ارائه دهنده کیف پول رمزارزی ایران از سال 1396 فعالیت خود را آغاز کرد. این مجموعه برای حفظ امنیت و دارایی کاربران تلاش می‌کند و به این منظور به روزترین سیستم‌ها را به کار می‌گیرد. اکسکوینو تاییدیه‌ها و گواهینامه‌های مختلفی از مراجع گوناگون مرتبط دریافت کرده و مشتریان با خیال آسوده امکان انجام معامله با آن را دارند.

تیم پشتیبانی این مجموعه در تمامی روزهای هفته به صورت شبانه روزی پاسخگوی مشتریان است و در صورت وجود مشکل آن‌ها را کمک خواهد کرد. افراد به منظور انجام معاملات در درگاه اکسکوینو، ابتدا باید ثبت نام کرده و احراز هویت شوند. سپس امکان معامله رمزارزها از طریق این درگاه به آسانی وجود دارد.

انتهای پیام

مرتبط با : اکسکوینو
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز