چرا جارو در دو مدل تراکتوری و بابکتی تولید می‌شود؟

لست سکند

جارو تراکتوری در انواع مختلفی تولید شده و مورد استفاده قرار می‌گیرند. اما بیشتر این تولیدات به نحوی طراحی و ساخته شده که برای مینی لودرها کاربرد دارد. مینی لودرها نیز به انواع مختلف تقسیم می‌شوند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ صنعتی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، انواع جارو تراکتوری ذاتا برای مینی لودرها طراحی می‌شوند. این جاروها بسته به انواع مینی لودرها اقسام گوناگونی دارند. مینی لودرها به انواع مختلف بابکت، هیوندای، دراج، کیس و … تقسیم می‌شوند. اما در کشور ما به دلیل محدودیت‌ها و مشکلاتی که وجود دارد، تمامی ارگان‌ها، نهادها، سازمان‌ها، مشاغل دارای سوله و … بابکت و مینی لودرهای دیگر را در اختیار ندارند. مثلا فردی که دامداری دارد، بیشتر از تراکتور یا انواع آن استفاده می‌کند و مینی لودرها را به کار نمی‌برد. به همین دلیل این گروه‌ها امکان استفاده از جارو مینی لودرها را ندارند.

اما شرکت بابکت ایران سعی کرده تا این مشکل را برای مشاغل مختلف حل کند. گروه بابکت ایران سعی کرده تا با استفاده از سیستم جارو مینی لودرها، جاروهایی را تولید کنند تا روی تراکتور نصب شده و نیروی خود را از هیدرولیک تراکتور می‌گیرد.

راز آسمان پایتخت

انواع مختلف جارو تراکتوری را بشناسید

جارو تراکتوری دارای دو عرض 150 سانتی و 190 سانتی متری است. در صورتی که تراکتور مورد استفاده از تکنولوژی روز استفاده کند و کارآیی خوبی داشته باشد، امکان استفاده از جارو پشت بند با عرض 190 وجود دارد. اما در صورتی که تراکتور قدیمی باشد و بازخورد کمتری داشته باشد، می‌توان از جارو با عرض 150 استفاده کرد تا فشار کمتری به این وسیله وارد شود.

این سیستم نوپا برای اولین بار در ایران عرضه شده و جزو ابتکارات مجموعه ایران بابکت است. لازم به ذکر است که گروه ایران بابکت در نظر دارد تا این جارو را به گونه‌ای طراحی کرده تا قابل نصب روی لیفتراک و دیگر وسایل باشد. البته این پروسه اندکی زمانبر است.

با کارشناسان ایران بابکت به راحتی خرید کنید

گروه ایران بابکت یکی از مجموعه‌های فعال در زمینه تولید بابکت و انواع جارو تراکتوری و مینی لودری در ایران است. این مجموعه تمامی تولیدات خود را با گارانتی مناسب به مشتریان عرضه می‌کند. افرادی که قصد دریافت مشاوره یا خرید هر یک از این محصولات را دارند می‌توانند با شماره ثابت 02166192021 و همراه 09123002274 با متخصصان این مجموعه ارتباط برقرار کنند. علاوه بر این خطوط تلفن، افراد امکان برقراری ارتباط با کارشناسان را در واتساپ، تلگرام و اینستاگرام ایران بابکت دارند.

انتهای پیام

مرتبط با : بابکت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز