چرا باید لاستیک بارز آنلاین بخریم؟/ قیمت لاستیک بارز

لست سکند

در سال‌های اخیر، دلایل بسیاری باعث شده است تا تمایل مالکان خودرو به خرید لاستیک‌های داخلی بیشتر شود. بدون شک، لاستیک بارز با کیفیت‌ترین و محبوب‌ترین لاستیک تولید داخلی است. عواملی مانند قیمت پایین، کیفیت خوب و تاریخ تولید جدیدتر نسبت به تایرهای وارداتی باعث شده تا فروش محصولات بارز روز به روز افزایش یابد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار لاستیک و تایر، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، خرید لاستیک بارز آنلاین موجب کاهش هزینه و صرفه‌جویی در زمان خواهد شد. فروشگاه اینترنتی لاستیک فروش توانسته در طی 20 سال فعالیت درخشان خود، رضایت حداکثری مشتریان را به دست بیاورد. مشتریان می‌توانند از مشاوره‌های رایگان و تخصصی این مجموعه بهره‌مند شده و محصول مورد نظر خود را با کمترین قیمت خریداری نمایند. در ادامه، به بررسی بیشتر لاستیک‌های بارز و قیمت آن می‌پردازیم.

تاثیر پایین نرخ ارز بر قیمت لاستیک بارز

با توجه به اینکه در تامین مواد اولیه لاستیک از ارز نیمایی استفاده می شود و در تولید این محصولات نیروی کار ایرانی فعالیت دارند به همین دلیل، قیمت این محصولات تاثیرپذیری بسیار کمی از نوسانات قیمت ارز دارد. در واقع، توان خرید بسیاری از مالکان خودرو برای خرید لاستیک‌های خارجی به دلیل بالا رفتن قیمت دلار کاهش پیدا کرده است. بنابراین، محصولات بارز جایگزین بسیار خوبی برای تایرهای خارجی به شمار می‌رود.

راز آسمان پایتخت

کیفیت بالای لاستیک بارز

محصولات گروه صنعتی بارز به دلیل استفاده از مواد اولیه درجه یک و تکنولوژی روز دنیا توانسته در میان مصرف‌کنندگان ایرانی و حتی خارجی محبوبیت زیادی به دست بیاورد. به علاوه، این گروه صنعتی همکاری‌های بسیار بزرگی با برندهای معتبر جهانی مانند بریجستون و کنتیننتال دارد. تایرهای بارز به واسطه کیفیت بالای خود به کشورهایی چون ترکیه، عراق، قزاقستان، ارمنستان و کشور های آفریقایی صادر می‌شود.

گارانتی محصولات بارز

برند بارز 30 ماه گارانتی برای لاستیک‌های سواری سبک خود در نظر گرفته است. مشتریان می‌توانند با خرید لاستیک بارز آنلاین از فروشگاه لاستیک فروش نیز از این گارانتی بهره‌مند شوند. لازم به ذکر است که گارانتی بارز شرایط خاص خود را دارد. مثلاً لاستیک‌هایی که به دلیل مصرف نامناسب با نقص فنی خودرو معیوب شوند، مورد پذیرش نمایندگی قرار نمی‌گیرد. به علاوه باید این نکته را مدنظر داشت که گارانتی از زمان تاریخ تولید لاستیک آغاز می‌شود و نه از زمان خرید مشتری. به همین دلیل، توصیه می‌شود که از خرید تایرهایی که مدت زمان زیادی از تاریخ تولیدشان گذشته صرف نظر شود.

عمر مفید لاستیک‌های بارز

عمر مفید تایرها به عوامل مختلفی بستگی دارد و نمی‌توان یک عدد دقیق را برای تمامی برندها و محصولات در نظر گرفت. با این حال، با توجه به گارانتی 30 ماهه لاستیک‌های سواری بارز می‌توان یک بازه زمانی سه ساله را برای تایرهای بارز در نظر گرفت. باید توجه داشت که انجام بررسی‌های مستمر لاستیک، تنظیم باد هفتگی، بالانس کردن چرخ‌ها، رعایت اصول ایمنی و… همگی به افزایش طول عمر تایر خودرو کمک می‌کند. بررسی‌ها نشان داده است که در صورت رعایت اصول نگهداری، می‌توان از محصولات بارز تا 5 سال هم استفاده کرد.

قیمت لاستیک بارز

مجموعه لاستیک فروش یکی از نمایندگی‌های معتبر محصولات بارز است و مشتریان می‌توانند بدون صرف هیچگونه هزینه اضافی، لاستیک‌های این برند را با قیمت دولتی از فروشگاه اینترنتی لاستیک فروش تهیه نمایند.

در جدول زیر، قیمت تایرهای بارز قابل مشاهده است؛

انتهای پیام

مرتبط با : لاستیک فروش
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز