چرا باید به اروپا سفر کنیم؟

اروپا گردی می‌تواند یکی از تجربه‌های فراموش نشدنی باشد. ازسواحل یونان گرفته تا کافی‌شاپ‌های آمستردام هلند، جاذبه‌های گردشگری اروپا هستند. در این قاره چیز‌های زیادی برای دیدن وجود دارد. این قاره سواحل زیبا، معماری‌های با‌شکوه و قدیمی و مردمی مهربان دارد. اگر می خواهید دسته جمعی و به همراه دوستان خود سفری شاد و پر هیجان داشته باشید در ماه آگوست به برلین،آلمان سفر کنید. پیشنهاد ما برای سفر به یاد موندنی ماه عسل زوج های جوان فلورانس؛ ایتالیا در ماه آگوست است.

به گزارش کاماپرس، سفر به اروپا در هر فصلی از سال زیبایی‌ها و فریبندگی‌های خودش را دارد. اما برای غنی‌تر کردن این تجربه خاص هم نکات و ریزه‌کاری‌هایی وجود دارد که پیش از سفر باید آن‌ها را بررسی و رعایت کنید تا سفرتان بیادماندنی و تا جای ممکن دور از دغدغه سپری شود.

 

اروپا ترکیبی از تاریخ است

آریاک سفر

ایسنا در گزارشی تصریح کرد: اروپا ترکیبی است از تاریخ، سنت‌ها، فرهنگ‌ها، ادبیات، موسیقی، معماری، انواع غذاها و اتفاقاتی که شاید نظیرشان را کمتر در دیگر نقاط جهان تجربه کنید. اگر قصد شرکت در تور اروپا را دارید، این چند نکته ساده را به یاد داشته باشید تا بیشتر از سفر خود لذت ببرید:
• وقت ویزای خود را به تعویق نیندازید و هرچه زودتر برای گرفتن ویزای شینگن خود اقدام کنید.
• سعی کنید پیش از سفر به کشورهای اروپایی کمی درباره‌ی آن‌ها مطالعه داشته باشید، جاذبه‌های دیدنی مقصد خود را بشناسید، درباره‌ی فرهنگ مردمانش کمی بخوانید و با تنوع غذایی کشوری که به آن قصد سفر دارید، آشنا شوید. توجه به این موارد سفرتان را راحت‌تر و لذت‌بخش‌تر خواهد کرد.

• انتخاب زمان مناسب برای سفر به اروپا بسیار اهمیت دارد. زمانی را برای سفر خود انتخاب کنید که خلوت‌تر باشد. اگر در فصل‌های شلوغ به اروپا سفر کنید قطعا با صف‌های طولانیِ بیشتر جاذبه‌های فرهنگی و تفریحی روبرو خواهید شد. بنابراین بهار و پاییز بهترین زمان برای سفر به اروپاست.
• اگر با راهنما سفر نمی‌کنید، حتما چند جمله‌ی ساده از زبان مقصد خود را بلد باشید تا بتوانید با مردم محلی راحت‌تر ارتباط برقرار کنید.
• محل اقامت خود را بشناسید و پیش از سفر آن را رزرو کنید. این موضوع به‌خصوص در فصل‌های توریستی سال بسیار پراهمیت است.
• جاذبه‌های غیرتوریستی و کمترشناخته شده‌ی اروپا را حتما بشناسید. جاهایی در اروپا وجود دارد که هر مسافری از آنها باخبر نیست. این مکان‌ها به اندازه‌ی جاذبه‌های توریستی اروپا مهم و دیدنی هستند. بعلاوه بازدید از این مکان‌ها باعث می‌‌شود کمتر وقت خود را در صف‌های طولانی تلف کنید و با فرهنگ مردم اروپا بیشتر آشنا شوید.
• حتما پیش از سفر قیمت پروازهای ارزان برای سفر بین کشورهای اروپایی را بررسی و زودتر نسبت به رزرو آنها اقدام کنید، چراکه بلیط cheap flights یا پروازهای ارزان در اروپا خیلی زود به فروش می‌رسد. این پروازها برای تردد بین‌کشوری، بسیار به‌صرفه هستند. شما همچنین می‌توانید از قطار برای سفرهای خود استفاده کنید که باید بلیط آن از قبل رزرو شود. سفر با قطار راحت‌تر و در بعضی از مواقع ممکن است ارزان‌تر هم باشد. علاوه بر اینکه بعضی از مسیرهای قطاری بسیار زیبا و دیدنی هستند و بیشتر مسافران به همین منظور قطار را نسبت به هواپیما ترجیح می‌دهند.

• سبک سفر کنید. برای گشت‌وگذار در کشورهای اروپایی سعی کنید تجهیزات موردنیاز را به همراه داشته باشید و از حمل وسایلی که ممکن است نیازی به آن‌ها پیدا نکنید، بپرهیزید.
• در انتخاب رستوران برای غذا خوردن دقت کنید. در اروپا رستوران‌های معروفی در بخش‌های توریستی شهر قرار دارد که هرچند کیفیت غذاهایشان خوب است اما برای یک وعده غذا خوردن در آنها هزینه‌ی بالایی را متحمل خواهید شد. یکی از گزینه‌هایی که برای غذا خوردن در اروپا، آن هم با هزینه‌ی پایین‌تر می‌توانید داشته باشید، رستوران‌های محلی است که کیفیت خوبی هم ارائه می‌دهند.
• کسانی‌که با هدف بازدید از مکان‌های توریستی و معروف به اروپا سفر می‌کنند، باید توجه داشته باشند که قطعا با صف‌های طولانی مواجه خواهند شد. بنابراین توصیه می‌شود این افراد پیش از روز بازدید و به‌صورت اینترنتی بلیط خود را تهیه کنند.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
آریاک سفر
کاراپلاس-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
آسیاتک
ایمالز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز