چرا باید اپلیکیشن موبایلی داشته باشیم؟

ژاکت
لست سکند

اگر تا امروز با مشکلات طراحی و ساخت سایت روبه‌رو نشده‌اید؛ خیلی خوش‌شانس بوده‌اید زیرا ساخت سایت نه ‌تنها به داشتن یک دید خلاقانه برای طراحی سایت نیاز دارد؛ بلکه موارد کاملا حرفه‌ای‌تری همچون اجرای کدنویسی از یک سو و چگونگی ارتقا در آینده از سوی دیگر در آن مطرح است.

به گزارش کاماپرس، اگر می‌خواهید یک سایت شخصی یا سایت فروشگاهی برای نمایش آثار هنری، معرفی خدمات و محصولات به مشتریان و به معرض نمایش گذاشتن محصولات مرتبط با کسب‌وکار خود در یک اپلیکیشن ایجاد کنید، یک سایت ‌ساز مطمئن با پشتیبانی کامل از زبان فارسی گزینه‌ای مناسب در این زمینه به حساب می‌آید.
چرا باید اپلیکیشن داشته باشم؟
پاسخ به این سوال در زمان حال نسبت به چند سال گذشته بسیار ساده تر شده است، چرا که همه ما با نفوذ بسیار بالای اینترنت و اپلیکیشن ها آشنا هستیم و تقریبا همه ما روزانه از اپلیکیشن های مختلف زیادی بر روی موبایل خود استفاده میکنیم. و این یعنی شما میتوانید با داشتن یک اپلیکیشن اختصاصی برای خود، یک فروشگاه سیار همیشه در خدمت برای همه باشد ! و این یعنی فروشگاهی بدون هرگونه مرز و محدودیت. لازم بذکر است که بعد از ورود کرونا به دنیای ما، استفاده از اپلیکیشن ها و به خصوص استفاده افراد از اپلیکیشن ها برای خرید های روزانه ده ها برابر شده است. در یک جمله باید بگوییم الان دیگر داشتن یک فروشگاه مجازی یک حُسن نیست بلکه یک اجبار است.
راه های کسب درآمد با اپلیکیشن چگونه است ؟
ایسنا در خصوص راه های کسب درآمد با اپلیکیشن در گزارشی نوشت:  عملا دو راه کسب درآمد از اپلیکیشن ووکامرس همراه وردپرس وجود دارد:
1- شما میتوانید کسب و کار خود را راه اندازی کنید و محصولات یا خدمات خود را به صورت آنلاین و به زیباترین و راحتترین روش ممکن بفروشید.
در این روش شما اگر از قبل کسب و کار حقیقی داشتید فقط کافیست محصولات یا خدمات خود را که تابحال حضوری میدادید اکنون در قالب یک اپلیکیشن عرضه کنید و این یعنی دیگر محدودیت های زمانی و مکانی کسب و کار خود را نخواهید داشت. و اگر شما تابحال کسب و کاری نداشتید کافیست با بررسی نیازهای روز جامعه و توانایی های فردی یا جمعی خود کسب و کار خود را از ابتدا به صورت مجازی راه اندازی کنید و دیگر هزینه های سرسام آوری مثل کرایه مغازه و برق و …. نخواهید داشت.
2- روش دوم برای کسب درآمد بازاریابی محصولات و خدمات دیگران می باشد.
در این روش شما هیچگونه خدمات و محصولاتی از خود ارائه نمی دهید و فقط محصولات و خدمات دیگران را ارائه می دهید و پورسانت آن را دریافت میکنید.
به طور مثال کافیست در سیستم کسب درآمد دیجی کالا ثبت نام کرده و کد بازاریابی خود را دریافت کنید. سپس برجسته ترین محصولات دیجی کالا را در اپلیکیشن خود وارد کرده و آن ها را بفروشید و بدون کوچکترین هزینه ای برای محصول فقط کسب درآمد داشته باشید.
هزینه دریافت اپلیکیشن چه قدر است؟
همانطور که در ابتدا گفته شد برای داشتن این اپلیکیشن ساز فوق العاده دیگر نه نیاز به هزینه های میلیونی است نه دانش برنامه نویسی و شما فقط با پرداخت هزینه بسیار کم به صورت یکبار اپلیکیشن اختصاصی خود را داشته باشید ( اپیلیکشن فروشگاهی با امضا و لوگو و نام شما )
لازم بذکر است این اپلیکیشن متصل به وردپرس می شود و نیاز به هاست و دامنه دارد ، هزینه دامنه ی IR سالانه تقریبا 7 هزار تومان است و هزینه یک هاست مناسب سالانه تقریبا 200 هزار تومان . (بسیاری از هاستینگ ها دامنه IR را رایگان برای خرید هاست ارائه می دهند)
نکته : تیم همراه وردپرس در ژاکت در مسیر دریافت هاست و دامنه در کنار شما خواهد بود و جای هیچ نگرانی برای شما باقی نگذاشته است.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

راز آسمان پایتخت

انتهای پیام

مرتبط با : دیجی کالا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز