چرا انتخاب شرکت مناسب برای فریت بار اهمیت دارد؟

فریت بار فرآیند دشواری ندارد، اما هنگام انجام آن باید به شرکت‌های معتبر و باسابقه در این زمینه مراجعه کرد. توصیه برای مراجعه به شرکت‌های معتبر به منظور سالم رسیدن وسایل و محصولات مورد نظر مسافران است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ روز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، هنگام سفر یا مهاجرت بار مسافران یا توسط خود آن‌ها حمل می‌شود یا به وسیله باربری‌ها و با شیوه‌های مختلف انجام می‌شود. قاعدتا اگر با هواپیما مسافرت کرده باشید، چمدان یا ساکی همراه خود می‌برید. در صورتی که سفر طولانی در پیش داشته باشید یا به قصد مهاجرت کشور را ترک کنید، احتمالا وسایل و بار شما بیشتر از یک چمدان خواهد بود. از آنجایی که هر فرد قابلیت حمل مقدار بار مشخصی را به هواپیما دارد، باید مازاد وسایل خود را به شیوه‌های دیگر به کشور مقصد انتقال دهد. فریت بار یک راه مناسب برای حمل محصولات و وسایل مختلف به کشورهای گوناگون است. فریت بار مسافری ماهیت تجاری ندارد و نوعی بار خصوصی مسافر است که از طریق گمرک فرودگاه و با هزینه‌ای کم نسبت به دیگر شیوه‌ها به کشور مورد نظر ارسال می‌شود.

نکات قابل توجه که هنگام فریت بار باید در نظر گرفت

فریت بار پیچیدگی خاصی ندارد اما قبل از انجام آن متقاضیان این نوع ارسال بار باید به برخی نکات مهم توجه داشت؛

برخی مسافران یک شرکت هواپیمایی مشخصی را برای مسافرت در نظر می‌گیرند و گمان می‌کنند که برای فریت بار هم باید از طریق همان شرکت اقدام کنند. در صورتی که اینگونه نیست و امکان فریت بار از شرکت‌های هواپیمایی دیگر هم وجود دارد.

آریاک سفر

هنگام انتخاب شرکت مناسب برای فریت بار باید به مجوز آن دقت داشت. معمولا شرکت‌های معتبر در فرودگاه جایگاه مشخصی دارند. لازم به ذکر است متقاضیان فریت بار باید توجه داشته باشند که برای زدن بارنامه، هرگز پته سبز گمرکی را به افرادی که مسئولیت ندارند تحویل ندهند.

مشتریانی که قصد انجام فریت بار را دارند بهتر است قبل از بارنامه زدن قیمت‌ها را از آژانس‌های مختلف در مسیرهای گوناگون جویا شوند و سپس برای این کار یک شرکت هواپیمایی را انتخاب کرده و فرآیند آن را سپری کنند.

بازرگانی همراه دژ؛ بهترین شرکت برای فریت بار

در صورتی که بار شما بیشتر از ظرفیت همراه مسافر است و مایل هستید تا کالا یا نمونه کالایی را با هواپیما بفرستید، همراه دژ گزینه مناسبی است. شرکت بازرگانی همراه دژ از سازمان هواپیمایی کشور مجوز رسمی دارد و با ساده‌ترین و ارزان‌ترین روش فریت بار را برای شما انجام می‌دهد.

فریت بار با همراه دژ به دلیل ارسال مناسب، پشتیبان اختصاصی، مدت زمان کوتاه برای انتقال بار، وجود کارشناسان باتجربه و پرداخت ریالی حائز اهمیت است.

این مجموعه به مقصد کشورهای کانادا، هلند، آمریکا، انگلستان، استرالیا، دبی، ترکیه، ایتالیا و همچنین آلمان، سوئد، کویت، قطر، اتریش نروژ فریت بار دارد.

خدمات همراه دژ

صدور پرفرومای حمل، انعقاد قرارداد حمل با صاحبان کالا، انبارداری برحسب درخواست صاحب کالا به همراه قرارداد حمل، بسته بندی براساس درخواست صاحب کالا و انعقاد قرارداد حمل و نقل، اخذ نمایندگی خدمات بار از شرکت هواپیمایی و فورواردری بین المللی و همچنین جمع آوری بار برحسب درخواست صاحب کالا و انعقاد قرارداد حمل، ارسال بسته‌های کوچک و اسناد و مدارک، حمل و ترخیص انواع بسته‌های کوچک و بدون محدودیت، ارائه مشاوره در مورد مسیرهای حمل و نقل به صاحبان کالا و… برخی از خدمات همراه دژ ایرانیان هستند.

این مجموعه تاکنون توانسته پروانه فعالیت شرکت خدمات بار هوایی و خدمات بار هوایی و انجام تشریفات ترانزیت را به دست آورد.

افراد به منظور استفاده از خدمات شرکت بازرگانی همراه دژ بهتر است با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرند یا به وبسایت رسمی این مجموعه مراجعه کنند تا از شرایط ارسال بار این مجموعه آگاه شوند.

انتهای پیام

مرتبط با : همراه دژ ایرانیان
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز