چاپ و بسته بندی سی گل باربد را می شناسید؟

چاپ و بسته بندی به عنوان یک صنعت مهم در تولید و عرضه محصولات به شمار می‌رود که به طور مستقیم در میزان فروش تاثیرگذار است. «سی گل باربد» یکی از بزرگترین شرکت‌های چاپ و بسته‌بندی است که در این حوزه به مشتریان خود خدمات می‌دهد.

کاماپرس در ادامه به ۷ ویژگی شاخص چاپ سی گل باربد که دانستن آنها جالب است برای علاقه‌مندان به این صنعت، اشاره می‌کند.

۱. سی گل باربد در سال ۱۳۸۰ فعالیت خود را با هدف ارتقای کیفیت بسته‌بندی محصولات، در زمینه چاپ و بسته‌بندی آغاز کرد. هم‌اکنون این شرکت با گذشت دو دهه از شروع کارش، با برندهای زیادی همکاری دارد.

۲. مجموعه سی گل خدماتی نظیر طراحی، چاپ و بسته‌بندی انواع محصولات مانند صنایع غذایی، دارویی، بهداشتی، لوازم یدکی خودرو و ..‌. به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

۳. نیما صفوی به همراه الکا شکربا هیئت مدیره مجموعه سی گل باربد را تشکیل می‌دهند.

آریاک سفر

۴. شرکت پاندا، الوان، رادیاتور ایران، کاسپین، لامپ پارس، کلاریون و ده‌ها نمونه دیگر از مشتریان مجموعه سی گل به شمار می‌روند.

۵. استفاده از به‌روزترین دستگاه‌ها و نیروی متخصص، سریع و با کیفیت بودن در انجام پروژه‌ها از مزیت‌های سی گل باربد شمرده می‌شود.

۶. یکی از زمینه‌های فعالیت این شرکت چاپ و بسته بندی مقوایی است. مقوا یکی از اصلی‌ترین متریال‌های بسته‌بندی محسوب می‌شود که به دلیل ارزان بودن و شکل‌پذیری آسان، همواره مورد توجه بوده است.

۷. شرکت سی گل باربد در دی ماه ۱۳۹۵ در بیست و سومین نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی تهران و نمایشگاه چاپ و بسته بندی شیراز شرکت داشته است.

 

 

مرتبط با : چاپ و بسته بندی سی گل باربد
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز