چاپ ساک تبلیغاتی ، سفارش محصولات نایلونی و پخش پلاستیک را به بهترین ها بسپارید

همه ما روزانه نیاز به جابه‌جایی وسایلی داریم که نمی‌توان آن‌ها را درون کیف دستی و… قرار داد، این نیاز هنگام خرید، شدت می‌گیرد و به همین جهت، فروشندگان کیسه یا ساک دستی در اختیار ما قرار می‌دهند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، معمولا کسانی که صاحب کسب و کار هستند، با خرید ساک دستی کاغذی و چاپ تبلیغات دلخواه روی آن، از این ساک دستی ها که در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهند، به عنوان ابزاری تبلیغاتی نیز استفاده می‌کنند و البته که نمی‌توان تاثیر به‌سزای چاپ ساک دستی تبلیغاتی را انکار کرد!

هنگامی که ابزار و وسایل درون این ساک های دستی قرار می‌گیرد، در بیشتر مواقع باعث می‌شود آن‌ها در معرض دید عموم قرار بگیرند و علاوه بر آسان کردن حمل و نقل، تبلیغاتی برای کسب و کار مربوطه نیز باشند. یعنی با یک چاپ ساک دستی ارزان می‌توان به راحتی دوام یک برند را تضمین کرد.

آریاک سفر

بنابراین لازم است کیفیت بالایی داشته باشند تا مشتریان پس از خرید نیز از آن‌ها استفاده کنند. هرچه جنس و کیفیت آن‌ها بالاتر باشد، عمر بالاتری دارند و برند، در مدت طولانی‌تری در معرض دید قرار می‌گیرد.

در راستای کیفیت، این ساک های دستی ، جنس‌های مختلفی اعم از کاغذی، پارچه‌ای و پلاستیکی دارند که در ادامه به آن‌ها پرداخته می‌شود؛

ساک دستی پلاستیکی ؛ ارزان و کاربردی

سال‌های سال است که ساک دستی پلاستیکی مورد استفاده قرار می‌گیرد و حتی امروزه با وجود اینکه به دلیل تجزیه نشدن در طبیعت، گاهی مورد مذمت قرار می‌گیرد اما همچنان جایگاه تبلیغاتی خود را حفظ کرده است و می‌توان با چاپ لوگوی برند روی آن، از آن استفاده کرد.

ساک دستی پارچه‌ای ؛ محکم و ماندگار

این همان نوع از ساک دستی است که در میان انواع شاپینگ بگ ها، استحکام بیشتری دارد. ساک دستی پارچه‌ای در نوع پرسی توسط دستگاه و بدون جای دوخت و دوختی تولید می‌شود. طبیعتا نوع دوختی استحکام بالاتری دارد.

ساک دستی کاغذی کرافت ؛ دوستدار طبیعت

این نوع ساک دستی دوستدار طبیعت است اما در کنار آن، کیفیت مرغوبی هم دارد و به راحتی قابلیت چاپ لوگو روی آن فراهم است. یکی از نکات مربوط به این جنس ساک دستی، ابعاد مناسب ساک دستی کرافت است. ساک دستی‌ها در ابعاد کوچک‌تر برای فروشگاه‌های جواهرات، ساعت فروشی‌ها و کالاهای لوکس کاربرد دارند. در سایزهای متوسط برای خرید لباس یا حتی فروشگاه‌های آرایشی و بهداشتی استفاده می‌شوند. در ابعاد بزرگ برای خریدهایی چون کفش و پالتو و … کاربرد دارند.

ساک دستی گلاسه ؛ شفاف و جذاب

نوع مرغوب‌تر شاپینگ بگ ها، ساک دستی گلاسه است که چاپ روی آن کیفیت و شفافیت بیشتری نسبت به دیگر ساک های کاغذی دارد. با ثبت سفارش چاپ ساک دستی گلاسه می‌توان از آن برای لوازم آرایشی و همچنین داروخانه‌ها استفاده کرد.

انواع محصولات نایلونی و کاربردهایش

همانطور که می‌دانیم، نایلون و ساک دستی در صنایع امروزی اهمیت زیادی دارد؛ به طوری که پلیمر نایلون با کشسانی بالای خود می‌تواند برای حمل لوازم و وسایل سنگین گزینه خوبی باشد. به دلیل داشتن همین ویژگی، در مصارف گوناگون همچون بسته بندی و تولید انواع کیسه زباله رنگی از آن‌ها به وفور استفاده می‌شود. این پلیمر پرمصرف از عناصر تجزیه ناپذیر است و دوستدار محیط زیست نیست. اما به راحتی بازیافت می شود و به همین خاطر یک محصول به صرفه اقتصادی نیز باشد.

بسیاری از صاحبان کسب و کار که می‌خواهند از این ظرفیت بالای چاپ بر روی نایلون ها استفاده کنند، می‌توانند از حراجی‌ها و مراکز تولید انواع ساک دستی ، آن‌ها را خریداری کرده و سپس با چاپ لوگوی خود بر روی آن، تا سال‌های سال برند خود را ماندگار کنند.

ضمن اینکه در نزدیکی سال نو، بسیاری از برندها در نظر دارند هدایایی به مشتریان خود بدهند؛ آن‌ها می‌توانند با سفارش چاپ ساک دستی تبلیغاتی فوری این هدایا را درون این ساک دستی‌ها قرار داده و با یک تیر دو نشان بزنند؛ هم تبلیغ برند خود را بکنند و هم در ذهن مشتری بمانند. حتی سفارش آنلاین چاپ بگ خرید تبلیغاتی نیز ممکن است.

همچنین افرادی که در حوزه تولید محصولات پلاستیکی فعالیت دارند، می‌توانند از مراکز متخصص در حوزه پخش پلاستیک و حراجی پلاسکو که فروش آنلاین محصولات نایلون و نایلکس در رنگ های متنوع و ابعاد مختلف را ارائه می‌دهند، کمک بگیرند و کسب و کار خود را از همین  خریدهای شب عید رونق بیشتری بدهند.

در ادامه علاوه بر آشنایی با چند مرکز سفارش چاپ ساک دستی تبلیغاتی و سفارش شاپینگ بگ ، انواع محصولات نایلون و نایلکس و همچنین فروشگاه آنلاین و تولیدی نایلون و نایلکس و پخش پلاستیک معرفی خواهد شد.

مهرسام چاپ

در مهرسام چاپ، چاپ ساک دستی تبلیغاتی بر روی کاغذ گلاسه یا کرافت در نهایت کیفیت انجام می‌شود، که باتوجه به اینکه در میان تمامی گزینه‌های تبلیغاتی، برندهای مطرح از ساک دستی تبلیغاتی به عنوان بهترین ابزار برای معرفی برند خود استفاده می‌کنند، این موضوع بسیار مهم است که خدمات توسط مهرسام چاپ به صورت اختصاصی در کوتاه ترین زمان و مناسب ترین قیمت انجام می‌شود. علاوه بر ساک دستی های اختصاصی ساک دستی های آماده هم دارند که به صورت پک های 50 تایی به مشتریان عرضه میشود. کارشناسان این مجموعه نیز ۷ روز هفته به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی و کمک رسانی هستند.

شبکه چاپ

شبکه چاپ انواع شاپینگ بگ یا همان ساک دستی آماده را در ابعاد و طرح‌های گوناگون و مناسب با سلیقه مشتریان، طراحی و چاپ می‌کند. علاقه‌مندان به راحتی می‌توانند شعار تبلیغاتی دلخواه خود یا اطلاعیه‌های تخفیف و فروش ویژه و محصولات جدید خود را بر روی ساک دستی یا پاکت آماده چاپ کرده و از این طریق توجه مشتریان را جلب کنند. شبکه چاپ با بیش از 40 سال سابقه در صنعت چاپ افست همواره جزو مورد اطمینان‌ترین ارائه‌دهندگان خدمات چاپ است.

تولیدی نایلون و نایلکس درویش

تولیدی نایلون و نایلکس درویش با سابقه بیش از ۳۰ سال فعالیت در حوزه تولید نایلون با راه اندازی وبسایت فروش عمده کیسه زباله آماده دریافت سفارش به صورت اینترنتی است و امکان ارسال از طریق باربری به سراسر ایران را دارد. لازم به ذکر است قیمت محصولات با کیفیت مشابه به نسبت تمامی رقبای مطرح به دلیل حذف واسطه ها کمترین قیمت ممکن در بازار است.

ایران رعنا

پلاستیک فروشی دارید و به دنبال خرید عمده پلاستیک ارزان قیمت هستید؟ اگر ایده راه اندازی یک کسب و کار پلاسکو فروشی در ذهنتان هست و یا در حال حاضر در این زمینه فعالیت دارید و به دنبال یک مرکز بزرگ پخش پلاستیک با محصولات متنوع ، با کیفیت و ارزان قیمت هستید تا حاشیه سود خود را افزایش دهید. پیشنهاد می‌کنیم از وبسایت پخش پلاستیک ایران رعنا بازدید کنید.

 

مرتبط با : ایران رعنادیاکو پلاستیکشبکه چاپمهرسام چاپ
نرم افزار حسابداری
آریاک سفر
ایمالز
کاراپلاس-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
آسیاتک
آیرومارت-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز