پیکاپ برقی مپنا با چه قیمتی وارد بازار می‌شود؟

پیکاپ برقی مپنا با بدنه خودروهای چینی اما با ظاهری آمریکایی به زودی وارد بازار خودرو ایران می‌شود.

به گزارش کاماپرس، شرکت مکو از زیر مجموعه های گروه مپنا به زودی یک پیکاپ برقی تولید و روانه بازار می‌‌کند. این خودرو ترکیبی از پلتفرم و بدنه خودرو چینی Kawei است که با قوای محرکه الکتریکی توسعه یافته است. نکته قابل توجه در این خودرو ظاهر آمریکایی آن است که شباهت زیادی به دو خودرو پرطرفدار جیپ و فورد دارد.

پیکاپ الکتریکی Kawei EV7 سال 2017 به بازار عرضه شد، اما هنوز مشخص نیست که نسخه معرفی شده توسط مپنا با مشخصات مشابه به تولید می‌رسد یا تفاوتی بین پیکاپ مپنا و Kawei EV7 وجود دارد.

اخبار مهم مرتبط را بخوانید

مشخصات فنی پیکاپ برقی مپنا

آریاک سفر

پیکاپ برقی مپنا به پکیج باتری با ظرفیت 48.6 کیلووات ساعت مجهز است که حداکثر بردی برابر با 300 کیلومتر را برای این خودرو فراهم می‌کند.وزن باتری‌های این پیکاپ حدود 400 کیلوگرم است. همچنین موتور این خودرو حداکثر 70/120 کیلووات قدرت و 335 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند.

شتاب صفر تا صد پیکاپ برقی مپنا در کاتالوگ رسمی این محصول، 11.5 ثانیه و حداکثر سرعت قابل دسترسی با آن نیز 170 کیلومتربرساعت عنوان شده است .

وزن خالص این پیکاپ 2230 کیلوگرم عنوان شده که با حداکثر بار، این مقدار وزن به 3230 کیلوگرم می‌رسد.  پیکاپ مپنا می‌تواند باری به وزن 1000 کیلوگرم را حمل کند. شارژ شدن  باتری‌های پیکاپ الکتریکی مپنا از طریق پریز خانگی هشت ساعت به طول می کشد

قیمت پیکاپ برقی مپنا چقدر است؟

نسخه اصلی این پیکاپ در چین با قیمت 259,800 یوان معادل یک میلیارد تومان اعلام شده است اما با اعمال مشوق‌های دولتی برای خرید خودروهای الکتریکی، قیمت این خودرو پس از تخفیف به 115,000 یوان معادل 460 میلیون تومان کاهش یافته است.

اما قیمت این خودرو هنوز از طرف گروه مپنا اعلام نشده و مشخص نیست این خودرو چینی اما با ظاهر آمریکایی با چه قیمتی در بازار ایران فروخته می شود.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازار خودرو، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

مرتبط با : مپنا
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز