پیش فروش 45 هزار دستگاه دیگر از محصولات ایران خودرو از هفته بعد

لست سکند

مدیرعامل ایران خودرو اعلام کرده که قرار است پیش فروش 45 هزار دستگاه از محصولات این خودروساز هفته آینده آغاز شود، این در حالیست که هنوز تکلیف 25هزارخودرو ثبت‌نامی فعلی مشخص نیست.

به گزارش کاماپرس؛ ثبت‌نام ۱۱ محصول ارائه شده ایران خودرو برای طرح فروش فوق‌العاده که از هفته گذشته آغاز شده تا روز چهارشنبه هفته جاری ادامه دارد. پس از روز پایانی ثبت نام، سایت بسته خواهد شد و روز شنبه ۱۷ خرداد ماه فرآیند قرعه‌کشی انجام خواهد شد. با این حال روز گذشته مدیرعامل ایران خودرو در یک خبر کوتاه اعلام کرده که از هفته آینده پیش فروش 45 هزار دستگاه از محصولات این خودروساز آغاز خواهد شد. این در حالیست که هنوز تکلیف 25هزار دستگاهی که قرار است با قرعه کشی به مردم واگذار شود مشخص نشده است.

به نقل از ایرنا، «فرشاد مقیمی» درحاشیه بازدید معاونان وزارت تعاون‌، کار و رفاه اجتماعی در بازدید از نمایشگاه نظام پیشنهادات کارکنان ایران خودرو، در خصوص روند تولید در این خودروساز گفته است: با وجود محدودیت‌های بین‌المللی، در اردیبهشت‌ماه امسال، رکورد تولید در ایران خودرو با تولید ۵۱ هزار دستگاه خودرو شکسته شد.

به گفته مدیر عامل ایران خودرو، اقدامات متعددی در زمینه ارتقای موتورهای تی.یو.۵، تی.یو.۳ و موتور ای.اف.۷ در راستای کاهش آلایندگی‌ و مصرف سوخت و همچنین عبور از استانداردهای ۸۵ گانه انجام شده است.

مقیمی درخصوص تولید خودروهای برقی خاطرنشان کرد: تولید خودروهای برقی فرآیند مشخصی دارد که ایران خودرو گام های خوبی در این زمینه برداشته است.

راز آسمان پایتخت

کاهش تعداد تعهدات معوق

به گفته مدیرعامل ایران خودرو، اکنون محصولات ایران خودرو براساس استانداردهای مصوب ملی تولید می شود.

مقیمی درخصوص خودروهای ناقص کف کارخانه گفته است: بعضی از این خودروها یک تا دو قطعه کسری دارند که با ترخیص قطعات از گمرک،‌ خودروها تکمیل و تحویل مشتریان خواهند شد.

به گفته او؛ تعداد تعهدات معوقه به مشتریان به ۳۰ هزار دستگاه رسیده است که در بازه زمانی یک تا دو ماهه به مردم تحویل می‌شوند.

انتهای پیام

مرتبط با : ایران خودرو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز