پیش فروش محصولات ایران خودرو و 8 نکته مهم درباره آن

بر اساس اعلام گروه صنعتی ایران خودرو پیش فروش محصولات ایران خودرو  بر اساس ضوابط جدید از روز چهارشنبه (هفتم خردادماه) آغاز می‌شود و 5 نکته مهم در این پیش فروش باید مدنظر متقاضیان قرار گیرد.

به گزارش کاماپرس، متقاضیان شرکت در طرح پیش فروش محصولات ایران خودرو باید توجه داشته باشند که این طرح با پیش فروش های قبلی متفاوت است و الزاماتی در آن لحاظ شده که حضور دلالان را در این طرح محدود می کند. در ادامه نکته ای که را که باید مدنظر متقاضیان قرار گیرد مرور می کنیم.

1. مدت اجرای طرح

آغز این طرح از روز چهارشنبه هفته آینده 7 خردادماه 1399 است و ثبت نام به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت. بعد از پایان مهلت یک هفته‌ای و انجام ثبت نام متقاضیان، قرعه کشی در حضور نهادهای نظارتی انجام شده و ثبت نام کنندگان نهایی مشخص می شوند.

2. نحوه اطلاع رسانی به پذیرفته شدگان

آریاک سفر

بر اساس مقررات پیش بینی شده، ۷۲ ساعت بعد از پایان دوره زمانی ثبت نام، فهرست اسامی پذیرفته شدگان در سایت ایران خودرو درج شده و ضمنا با ارسال پیامک به آنها اطلاع رسانی خواهد شد.

3. مهلت تکمیل وجه

مشتریان انتخاب شده ملزم خواهند بود تا در مدت ۴۸ ساعت اقدام به تکمیل وجه از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو کنند. وجوه متقاضیانی که جزو ثبت نام کنندگان نهایی نیستند نیز در مدت هفت روز عودت خواهد شد.

4. زمان تحویل خودرو

تحویل خودرو نیز تا حداکثر سه ماه از زمان تکمیل وجه انجام خواهد شد.

در این باره بیشتر بخوانید:

5. الزامات شرکت در فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو

در برنامه فروش فوق العاده ایران خودرو ، محدودیت هایی مانند اختصاص یک دستگاه خودرو به هر شماره ملی، عدم خرید خودرو در ۳۶ ماه اخیر از ایران خودرو و سایپا، دارا بودن سن حداقل ۱۸ سال و ارایه گواهینامه رانندگی لحاظ خواهد شد.

6. سود مشارکت در فروش فوق العاده صفر است

به منظور حذف دلالان از فرآیند فروش، هیچ گونه سود مشارکتی به وجوه پرداختی تعلق نخواهد گرفت.

7. سند خودرو یکسال در رهن شرکت است

در رهن بودن سند خودرو به مدت یک سال از مصوبات فروش فوق العاده است.

8. پیش ثبت نام 4 خردادماه و ثبت نام نهایی در 7 خردادماه

پیش ثبت نام از روز یکشنبه چهارم خرداد آغاز می شود و ضروری است متقاضیان قبل از ورود به سایت فروش ایران خودرو در روز چهارشنبه هفتم خردادماه، دارای کد کاربری و رمز عبور باشند.

انتهای پیام

 

مرتبط با : ایران خودرو
نرم افزار حسابداری
آسیاتک
ایمالز
آریاک سفر
آیرومارت-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز