آغاز پیش فروش لیفان X70 به قیمت قطعی + تصاویر

لست سکند

شرکت خودروسازان بم پیش فروش لیفان X70 را از امروز پنجشنبه 23 بهمن ماه 1399 به قیمت قطعی و پرداخت در 2 مرحله آغاز کرد.

به گزارش کاماپرس، لیفان X70 شاسی بلند نسبتا پرطرفداری در میان خودروهای چینی به شمار می رود که توسط خودروسازان بم در ایران مونتاژ و فروخته می شود. پیش از ورود به بازار ایران ، این خودرو توسط چین به روسیه و برخی کشورهای آمریکای جنوبی نیز صادر شده است.

این شاسی بلند با موتور 7/7 لیتری قدرت 141 اسب بخار تولید می کند و حدود 175 کیلومتر بر ساعت سرعت می گیرد. به این ترتیب از نظر قدرت و سرعت و شتاب یک شاسی بلند کاملا معمولی است. از نظر ظاهری این خودرو در رده قیمت خود نسبتا زیبا طراحی شده و دلیل اصلی برای استقبال از لیفان X70 همین ظاهر مدرن و امروزی آن است.

جلو پنجره عریض با خطوط افقی به همراه چراغ‌هایی کشیده از نکات برجسته در طراحی این خودرو است.

راز آسمان پایتخت

از جمله آپشن های لیفان X70 می توان به دو ایربگ، تهویه اتومات، گرمکن صندلی جلو، کیلس استارتر، چراغ هالوژن جلو / دی لایت، مانیتور 9 اینچی لمسی با دوربین عقب / بلوتوث، سنسور باد تایر، سنسورهای جلو و عقب، ایزوفیکس،آینه تاشو برقی با گرمکن، فرمان هیدرولیک با تنظیم ارتفاع، صندلی 6 حالته برقی راننده، صندلی 4 حالته دستی سرنشین جلو، کنترل پایداری یا ESP  و توزیع نیروی ترمز یا EBD اشاره کرد.

جزئیات قیمت و پرداخت 

خودروسازان بم در پیش فروش لیفان X70  که از امروز 23 بهمن ماه آغاز شده است قیمت قطعی این  خودرو را 580 میلیون در نظر گرفته که در مرحله اول به عنوان پیش پرداخت 420 میلیون تومان یعنی حدود 75 درصد مبلغ کل خودرو باید توسط متقاضی به حساب شرکت خودروسازان بم واریز شود.

نکته مهم درباره پیش فروش لیفان X70 این که موعد تحویل این خودرو در خردادماه 1400 بوده و الباقی مبلغ خرید یعنی 160 میلیون تومان باقیمانده نیز در هنگام ارسال دعوتنامه تحویل خودرو توسط خریدار به شرکت پرداخت می‌شود.

مرتبط با : خودروسازان بم
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز