پیش فروش سایپا شاهین بعد از ماه رمضان

شرکت سایپا برای حفظ سهم خود در بازار خودرو قرار است که محصول جدید این شرکت با نام شاهین را از نیمه دوم سال‌ جاری وارد بازار کند، پیش فروش این خودرو که قرار است جایگزین پراید شود از نیمه اول سال و احتمالا” بعد از ماه رمضان آغاز می شود و قیمت گذاری آن هم وابسته به نظر ستاد تنظیم بازار است.
به گزارش کاماپرس، طبق اطلاعاتی که تاکنون از خودروی جدید سایپا منتشر شده شاهین با پیشرانه M۱۵ توربو روانه بازار خودرو می شود، این پیشرانه ۱۵۰۳ سی سی حجم دارد و با ۴ سیلندر و ۸ سوپاپ به سامانه توربو شارژر مجهز می شود؛ قدرت این محصول ۱۰۸ اسب بخار با گشتاور ۱۶۵ نیوتن متر خواهد بود.
قائم‌مقام مدیرعامل سایپا هم با اعلام خبر تولید و پیش فروش شاهین ، گفت: در سالجاری جراحی بزرگی در تولیدات این شرکت رخ می دهد و شاهد توقف خط تولید پرتیراژترین نوع پراید و پیش‌فروش محصول جدید در ماه آینده خواهیم بود.

مطالب مهم را از دست ندهید 

پراید ارزان ترین خودرو در جهان بود

آریاک سفر

مجید باقری خوزانی ادامه داد: سالجاری، سال مهمی برای سایپا محسوب می‌شود چرا که بعد از توقف توقف پراید ۱۳۲ در دی سال گذشته ، پراید ۱۱۱ هم این ماه خارج شد و قرار است طی دو ماه آینده خط تولید پرتیراژترین نوع پراید یعنی ۱۳۱هم متوقف شود.
خوزانی در دفاع از محصول پراید گفت: نه تنها در میان محصولات سایپا بلکه در هیچ جای دنیا نمی‌توان محصولی ارزان تر از پراید پیدا کرد .
قائم‌مقام مدیرعامل سایپا افزود: برای جایگزینی پراید هم مرکز تحقیقات سایپا برنامه‌ریز‌هایی را انجام داده و قرار است در سال جاری دو فیس‌لیفت ساینا و کوییک به بازار عرضه شود.
خوزانی اظهار کرد: سایپا دارای پلت‌فرم اختصاصی برای تولید محصولات است. به‌عنوان نمونه ، کوییک محصول جدیدی بوده که بازار هم استقبال خوبی از این خودرو کرده است بنابراین به‌دنبال تغییرات ظاهری روی این خودرو هستیم.

انتهای پیام

مرتبط با : سایپا
نرم افزار حسابداری
ایمالز
همراه مکانیک-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
آریاک سفر
آسیاتک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

5 دیدگاه برای “پیش فروش سایپا شاهین بعد از ماه رمضان

  1. مهدی گفته:

    نو رو خدا هر روز اسفند دود کنین ی موقه چش نخورین با این تولیداتتون آشغال ترین تولیدات جهان با بالا ترین قیمت ی کم وجدان داشته باشید

  2. حسین کرویی گفته:

    تراخداتولیدکنیدزیادهم باشه تامشگل خودروحل شودبخصوص سایپاشاهین چون موتورگریبکس ان تیبااست چون8ساله تیبادارم موتورش عشق منه وخشحالم سایپاشاهین هم به این موتورمجهزه فقط زوترپیش فروش کنیدکه من بعدازتیباهمان خودروولی خوشگلتررااستفاده کنیم!

  3. بهرام گفته:

    نمیدونم اون گشنگی که میگه ارزانترین خودرو دنیاست اون فقط دنیا ایران فرض کرده یه ذره چشماشوبازکنه وببینه این حرفها ونمیز نه و…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز