پیش فروش سایپا با عرضه سه محصول جدید از امروز

یک مقام مسئول در شرکت سایپا از آغاز پیش فروش سایپا و همزمان عرضه سه محصول جدید این شرکت در این پیش فروش از امروز یکشنبه 18 خردادماه خبر داد.

به گزارش کاماپرس، قرعه کشی برای تعیین برندگان قرعه کشی محصولات سایپا در طرح فروش فوق العاده به مناسبت عید فطر در حالی امروز یکشنبه 18 خردادماه 1399 برگزار می شود که شرکت سایپا طرح پیش فروش دیگری را نیز از امروز با عرضه سه محصول جدید – علاوه بر محصولات قبلی – آغاز خواهد کرد.

بنا به اعلام سایپانیوز، مجید باقری قائم مقام مدیرعامل شرکت سایپا در این باره گفت: طبق وعده قبلی و به‌دنبال پیگیری و استقبال مشتریان، برای نخستین‌بار در پیش ‌فروش سایپا ، پیش فروش خودرو شاهین محصول جدید گروه خودروسازی سایپا از امروز یکشنبه آغاز می‌شود.

شاهین ، «ساینا S» و «کوییک S» ؛ محصولات جدید سایپا

وی افزود: به جز «شاهین» دو محصول جدید دیگر سایپا یعنی «ساینا S» و «کوییک S» نیز برای نخستین‌بار در این طرح عرضه خواهند شد.

آریاک سفر

به گفته وی به این ترتیب از مجموع ۹ محصولی که در طرح پیش‌فروش جدید گروه خودروسازی سایپا عرضه خواهند شد، سه خودرو جدید قرار دارد.

شاهین از دی ماه 99 تحویل مشتریان می شود

قائم‌مقام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در امور فروش و خدمات پس از فروش با بیان این‌که زمان تحویل خودرو شاهین، دی‌ماه ۹۹ خواهد بود، گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته، طرح پیش‌فروش، مطابق با برنامه تولید سایپا خواهد بود و همه محصولات، در موعد مقرر و تعیین شده به مشتریان تحویل می‌شود.

باقری افزود: پیش‌فروش ۹ محصول گروه خودروسازی سایپا روز یکشنبه ۱۸ خردادماه پس از پایان قرعه‌کشی طرح فروش فوق‌العاده از ساعت ۱۴ در وب‌سایت اینترنتی فروش سایپا به نشانی https://saipa.iranecar.com آغاز خواهد شد.

 

انتهای پیام

مرتبط با : سایپا
نرم افزار حسابداری
ایمالز
آسیاتک
آریاک سفر
همراه مکانیک-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز