پیش فروش خودرو نیم شاسی FMC SX5 با تخفیف 40 میلیونی

لست سکند

خودروسازی فردا یا همان شرکت اتوموبیل سازی فردا با صدور اطلاعیه ای از پیش فروش خودرو نیم شاسی (کراس اوور) FMC SX5  با تخفیف ویژه و تحویل 90 روزه خبر داد.

به گزارش کاماپرس، نیم شاسیFMC SX5 با طراحی ظاهری و رخ زیبا در بازار ایران پرطرفدار است و موتور میتسوبیشی 123 اسبی این خودرو نیز قدرت لازم را برای جاده و آفرودهای سبک فراهم می کند.

در این نوبت از پیش فروش کراس اوور FMC SX5 قیمت ۶۲۹ میلیون تومانی برای این نیم شاسی زیبا در نظر گرفته شده اما نکته قابل توجه تخفیف 40 میلیون تومانی است که پس از کسر این مبلغ بهای خرید نقدی برای متقاضیان این خودرو به ۵۸۹ میلیون تومان می رسد.

طبق بخشنامه پیش فروش صادر شده توسط خودروسازی فردا مشتریان باید ۲۹۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به عنوان ودیعه اول در زمان ثبت نام پرداخت کرده و یک ماه بعد نیز ودیعه دوم را به مبلغ 117 میلیون و 800 هزار تومان به حساب این خودروساز واریز کنند. در زمان تحویل خودرو نیز 30 درصد باقیمانده از قیمت باید توسط مشتری تصفیه شود.

لازم به ذکر است که و به دو ودیعه پرداخت شده حواله داران، سود مشارکت ۱۸ درصد سود مشارکت تعلق می گیرد. زمان تحویل این خودروها نیز همان طور که پیشتر ذکر شد ۹۰ روزه تعیین شده و خودروسازی فردا متعهد شده این این کراس اوور را با مدل ۱۴۰۰ به متقاضیان تحویل دهد. ضمنا بیمه شخص ثالث و هزینه های شماره گذاری خودروها نیز به عهده فروشنده یعنی خودروسازی فردا است.

راز آسمان پایتخت

حدود قیمت تیگو7 پرو و تیگو8 در بازار ایران مشخص شد

در تحولی دیگر مرتبط با بازار خودروهای مونتاژی شاسی بلند راه یافته به بازار ایران، مدیران خودرو می خواهد تا در سال 1400 خودروهایی مانند تیگو 7 پلاس یا همان تیگو 7 پرو ، تیگو 8 (نسخه جدید) و X22 فیس لیفت را به بازار عرضه کند.

به همین منظور این شرکت طی هفته های اخیر برای کشف قیمت این خودروها کلینیک های ارزشیابی را برگزار کرده و با دعوت کردن از کارشناسان صنعت خودرو و نمایندگان خودرو، به دنبال کشف قیمت این کراس اوورهای جدید بوده است.

منابع آگاه گفته اند در صورت ثبات بازار ارز و فرایند تولید خودروها، مدیران خودرو قیمت تیگو 8 را در محدوده یک میلیارد و 200 میلیون تومان تا یک میلیارد و 350 میلیون تومان تعیین خواهد کرد.

همچنین قیمت تیگو 7 پرو که گویا در ایران با نام تیگو 7 پلاس عرضه می شود، در محدوده یک میلیارد و 100 میلیون تومان تا یک میلیارد و 200 میلیون تومان خواهد بود.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : فردا موتورز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “پیش فروش خودرو نیم شاسی FMC SX5 با تخفیف 40 میلیونی

  1. جهانبخش گفته:

    با سلام ، بنده جز اولین سری ثبتنام کنندگان sx5 هستم، طرح فروش 60 روزه بوده ولی الان 7 ماه از ثبتنام گذشته(مدارک و مستنداتش همه موجود) ، و بالغ بر یک ماه هست که دعوتنامه امده و تکمیل وجه به صورت کامل انجام شده ولی کماکان خبری از خودرو نیست! اساسا سوال بنده این هست این آگهی هایی که مدام اعلام میکنه سری اول تحویل به مشتری، سری دوم تحویل به مشتری… دقیقا به کدوم مشتری تحویل میشه؟! تو خیابون که چیزی نمیبینیم، بنده هم یکی از مشتریان اولین سری فروش حی و حاضر چیزی تحویل نگرفتم! شما با مراجعه به سایت های خرید فروش خودرو (مثل باما یا دیوار و امثالهم) متوجه میشی که همون تعداد فروشندگان محدود هم مشتری واقعی نیستند. جالبه که چنین کمپانی که حتی به اولین تعهدات خودش عمل نکرده، چپ و راست هم خودرو جدید رونمایی میکنه و با چهارتا پوستر و بیلبورد طرح فروش میگذاره! ولی خبری از تحویل خودرو نیست! من تعجب میکنم این همه سایت های خبری که تبلیغات و اطلاع رسانی در مورد طرح های فروش این خودروسازی میکنن، هیچکدوم واقعا پیگیر این قضیه نبودند که آیا خودرویی هم به کسی تحویل داده شده؟! من نوعی چرا باید حدود 600 ملیون پول داده باشم و الان بدون ماشین تو این وضعیت کرونا با اسنپ و آژانس تردد کنم؟ واقعا یعنی هیچکس پاسخگو نیست یا همه میدونن و خودشون زدن به اون راه!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز