پیش فروش تیبا 2 و هفت محصول دیگر سایپا با قیمت قطعی از امروز

معاونت بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا با صدور بخشنامه ای طرح پیش فروش تیبا 2 و  7 محصول دیگر این شرکت از امروزچهارشنبه 23 مهرماه به مدت سه روز را اطلاع رسانی کرد.

به گزارش کاماپرس، دو روز بعد از آغاز مرحله پنجم فروش فوق العاده ایران خودرو، گروه خودروسازی سایپا نیز مرحله جدیدی از پیش فروش با موعد تحویل حداکثر سه ماهه یا همان فروش فوق العاده با قیمت قطعی را اجرایی کرد.

در این طرح پیش فروش تیبا 2 و هفت محصول دیگر این شرکت شامل تیبا صندوق دار، ساینا، پراید وانت (سایپا 151) ، نیسان تک سوز با لاستیک رادیال، نیسان تک سوز آپشنال با لاستیک رادیال، نیسان دوگانه سوز آپشنال با لاستیک رادیال و وانت پادرا پلاس با لاستیک رادیال به متقاضیان عرضه شده است.

جزئیات قیمت خودروهای فروش فوق العاده مهرماه سایپا

در این طرح قیمت قطعی برای تیبا 2 مبلغ 778040000 ریال ، تیبا صندوق دار مبلغ 712040000 ریال، ساینا مبلغ 762040000 ریال و سایپا 151 مبلغ 655040000 ریال تعیین شده است.

آریاک سفر

همچنین در فروش فوق العاده مهرماه سایپا قیمت نیسان تک سوز با لاستیک رادیال مبلغ 1324820000 ریال، نیسان تک سوز آپشنال با لاستیک رادیال 1696320000 ریال ، نیسان دوگانه سوز آپشنال با لاستیک رادیال1890310000 ریال  و وانت پادرا پلاس با لاستیک رادیال 1826560000 ریال در نظر گرفته شده است.

محدودیت های ثبت نام در قرعه کشی

براساس بخشنامه ای که معاونت بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا منتشر کرده برندگان این مرحله از فروش فوق العاده نیز به صورت قرعه کشی و با حضور نهادهای نظارتی انتخاب می شوند و متقاضیان شرکت  برای ثبت نام می توانند از ساعت 14 امروز چهارشنبه مورخ 99/07/23 (به مدت 3 روز) به آدرس اینترنتی فروش محصولات گروه خودروسازی سایپا به آدرس saipa.iranecar.com مراجعه کنند.

در مرحله  اول ثبت نام این طرح نیز مانند طرح های اخیر پیش فروش سایپا، مبلغی دریافت نمی شود اما پس از قرعه کشی، برندگان 5 روز فرصت خواهند داشت مبلغ قطعی قیمت را به حساب شرکت سایپا واریز کنند.

در این طرح پیش فروش فوق العاده مهرماه سایپا نیز محدودیت‌هایی همچون محدودیت ثبت نام یک خودرو برای هر کد ملی، داشتن گواهینامه رانندگی برای متقاضیان شرکت در قرعه کشی، عدم امکان صلح و فروش وکالتی، عدم ثبت‌نام و صدور فاکتور از سایپا و ایران‌خودرو در ۴۸ ماه گذشته، نداشتن پلاک فعال و همخوانی شماره حساب، شماره شبا و شماره کارت بانکی لحاظ  شده است.

ضمنا برندگان قرعه کشی طرح‌های فروش فوق‌العاده، پیش‌فروش یکساله و پیش‌فروش مشارکت در تولید محصولات سایپا و ایران‌خودرو امکان شرکت در این طرح را ندارند.

اخبار مهم بازار خودرو را بخوانید:

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : سایپا
نرم افزار حسابداری
آسیاتک
همراه مکانیک-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
ایمالز
آریاک سفر
کاراپلاس-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

4 دیدگاه برای “پیش فروش تیبا 2 و هفت محصول دیگر سایپا با قیمت قطعی از امروز

  1. جلال گفته:

    اگر كسي در هر دو قرعه كشي مرحله پنجم ايران خودرو و سايپا برنده شود تكليفش چيست؟ چرا با فاصله انجام نشده؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز