پیش فروش بی سر و صدای شیائومی 12 لایت!

پیش فروش شیائومی 12 لایت در سکوت خبری در کشور آذربایجان آغاز شده و متقاضیان امکان خرید این گوشی را دارند. براساس وبسایت شیائومی آذربایجان، قیمت پیش فروش این دستگاه 590 دلار است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار موبایل، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، اطلاعات وبسایت شیائومی آذربایجان در حالی منتشر شده که هنوز خبری از اطلاعات رسمی این دستگاه روی سایت رسمی شیائومی نیست. گوشی شیائومی 12 لایت تنها یک مدل دارد و آن هم دارای امکان اتصال به شبکه جی5 است. این گوشی در سه رنگ مشکی، صورتی و سبز به بازار عرضه می‌شود. نمایشگر به کار رفته در این محصول مانند سری قبلی اندازه 6.55 اینچی دارد، اما نرخ رفرش نمایشگر این موبایل به 120 هرتز افزایش پیدا کرده تا تجربه کار کردن با این دستگاه بهتر شود.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آریاک سفر

برخی از ویژگی‌های شیائومی 12 لایت

نمایشگر شیائومی 12 لایت از استانداردهای محتوای اچ دی آر 10پلاس و دالبی ویژن نیز پشتیبانی می‌کند. تراشه به کار رفته در این گوشی 8 گیگابایت رم و 128 گیگ حافظه داخلی دارد. براساس اطلاعات منتشر شده، روی این گوشی رابط کاربری ام آی یو آی 13 و اندروید 12 به شکل پیش فرض به کار رفته است. برخی کارشناسان انتظار دارند که برای این گوشی میان رده آپدیت اندروید 15 نیز به کار برود.

حسگر تشخیص اثر انگشت شیائومی 12 لایت زیر نمایشگر آن قرار دارد و این گوشی به اسپیکر استریو با پشتیبانی از فناوری دالبی آتموس مجهز شده است. دوربین این گوشی به سنسورهایی با رزولوشن 108 مگاپیکسلی مجهز شده که با آن امکان عکاسی فوق عریض و ماکرو وجود دارد. دوربین جلوی این گوشی 32 مگاپیکسل است که به نظر کیفیت عکاسی با آن بالا باشد. باتری این گوشی 4 هزار و 300 میلی آمپر ساعت است و از فناوری شارژ 67 واتی پشتیبانی می‌کند.

انتهای پیام

مرتبط با : شیائومی
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز