پیش فروش اقساطی وانت کاپرا ۲ کابین + جزئیات اقساط

پیش‌فروش اقساطی وانت کاپرا دوکابین از روز یکشنبه ۳ اسفندماه آغاز می‌شود.
به گزارش کاما پرس، وانت کاپرا از تولیدات شرکت چینی ZX AUTO است که در حال حاضر توسط شرکت بهمن‌موتور در کشور مونتاژ می‌شود و به کنترل الکترونیک هوشمند محورها ، سیستم ترمز ABS و EBD، کیسه ایمنی هوا ، شیشه‌های برقی اتوماتیک ، فرمان قابل تنظیم ، آینه‌های جانبی برقی ، قفل مرکزی و ریموت مجهز است. از ویژگی‌های قابل توجه این وانت، جاداری و انعطاف‌پذیری، توانایی حمل 300 کیلوگرم بار، و قرار گرفتن در رتبه اول را در رده‌بندی خودروهای گروه وانت در کشور است.
در مرحله جدید فروش محصولات ویژه اسفندماه بهمن موتور، مشتریان می‌توانند برای خرید اقساطی خودروی کاپرا دوکابین دو دیفرانسیل که 560 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است، با پیش پرداخت392 میلیون، از ساعت 9 صبح روز یکشنبه 3 اسفندماه تا روز پنجشنبه 14 اسفندماه 99، اقدام کنند و اواخر اسفند نیز این خودرو را دریافت کنند.مدت زمان پرداخت اقساط این خودرو نیز 18 ماه اعلام شده است.
وانت کارا تیپ 3 دارای سیستم تهویه مطبوع، کیسه هوای ایمنی (سرنشین+راننده)، سیستم رادیوپخش USB، قفل مرکزی و تغییراتی در طراحی صندلی و سقف کاذب می باشد. پیکاپ کاپرا نیز دارای سیستم انتقال قدرت دو دیفرانسیل با قابلیت کنترل الکترونیکی درگیری دیفرانسیل جلو، سیستم راهیاب با نقشه کامل ایران، دوربین دید عقب، کنترل سیستم مالتی مدیا از طریق کنترل روی فرمان و کیسه هوای ایمنی (سرنشین+راننده) است.

آریاک سفر
مرتبط با : گروه بهمن
نرم افزار حسابداری
ایمالز
همراه مکانیک-کاماپرس
آریاک سفر
کاراپلاس-کاماپرس
آسیاتک
آیرومارت-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز