پیش فروش اقساطی خودروهای چری مدیران خودرو با اقساط 5 ساله

شرکت مدیران خودرو در راستای امکان خرید مستقیم از خودروساز، اقدام به پیش فروش محصولات چری بصورت اقساطی با اقساط بلند مدت کرده است.

به گزارش کاماپرس، مدیران خودرو دور جدیدی از پیش فروش محصولات خود را با محوریت خودروهای چری آغاز کرده و در این نوبت از پیش فروش خودروهای چری با اقساط 5 ساله به متقاضیان عرضه شده است.

در این نوبت از پیش فروش شرکت مدیران خودرو خودرو چری ایکس ۵۵ اسپرت به مبلغ ۸۵۵ میلیون تومان با حداقل ۴۰ درصد پیش پرداخت به صورت منعطف و حداکثر ۶۰ درصد تسهیلات در اقساط ۱۲ ماهه ۲۴ ماهه ۳۶ ماهه ۴۸ ماهه و ۶۰ ماهه به مشتری عرضه می شود. نرخ سود تسهیلات ۲۱ درصد و زمان تحویل ۳۰ روز کاری پس از واریز مبلغ پیش پرداخت است.

همچنین در پیش فروش اقساطی اخیر مدیران خودرو، خودروی چری ایکس ۵۵ ساده به مبلغ ۸۴۰ میلیون تومان ، چری ایکس ۳۳ اسپرت به مبلغ ۵۹۷ میلیون تومان، چری ایکس ۳۳ ساده به مبلغ ۵۶۲ میلیون تومان، خودرو چری ایکس ۲۲ اسپرت به مبلغ ۴۹۷ میلیون تومان، خودرو چری ایکس ۲۲ ساده به مبلغ ۴۷۹ میلیون تومان به علاقه مندان عرضه شده است.

نحوه پرداخت این خودروها نیز با حداقل ۴۰ درصد پیش پرداخت به صورت منعطف و حداکثر ۶۰ درصد تسهیلات در اقساط ۱۲ ماهه ۲۴ ماهه ۳۶ ماهه ۴۸ ماهه و ۶۰ ماهه به مشتری عرضه می شود و ضمنا نرخ سود تسهیلات ۲۱ درصد و زمان تحویل خودروهای مذکور هم ۳۰ روز کاری پس از واریز مبلغ پیش پرداخت است.

آریاک سفر

در بین خودروهایی که مدیران خودرو در این نوبت از پیش فروش محصولات خود به صورت اقتساطی به معرض فروش گذاشته است خودوری ام وی ام 315 نیز به چشم می خورد که قیمت این خودرو نیز 420 میلیون تومان است و همچون دیگر خودروهایی که در این طرح به صورت اقساطی فروخته می شوند این خودرو نیز با 40 درصد پیش پرداخت و 60 درصد تسهیلات با نرخ 21 درصد و اقساط یک ساله تا 5 ساله قابل خریداری است.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازار خودرو، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام
مرتبط با : مدیران خودرو
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “پیش فروش اقساطی خودروهای چری مدیران خودرو با اقساط 5 ساله

  1. علیرصا گفته:

    سلامدخداییش ببینید بادریافتی ۵ میلیون تومان چقدر خرج زندگی کنیم چقدر قسط میتونیم بدیم واقعا خرج با دخل جور در میاد که ما ارزانترین شاسی بلند چینی x22رو بتونیم بخریم باید به حال آن طفل گریست که دخل ۱۹ و خرج ۲۰ /

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز