پیش روی قیمت سکه در کانال 16 میلیون تومان

قیمت سکه امروز پنجشنبه 24 مهرماه 1399 با افزایش 100 هزار تومانی به 16 میلیون و 200 هزار تومان رسید.

به گزارش کاماپرس، سکه امروز با وجود کم رونق بودن معاملات افزایش 100 هزار تومانی داشت. افرادی که این روزها کماکان به خرید سکه ادامه می دهند ریسک خرید این کالا را با حباب حدود یک میلیون و 600 هزار تومانی می پذیرند به این امید که روزهای آتی دلار نیز روند صعودی را با شتاب بیشتری طی کند.

برخی خریداران نیز با مشاهده وضعیت رکودی اقتصاد سکه را مستقل از دلار بهترین سرمایه گذاری می دانند و معتقدند حتی اگر نوسان غیرمنتظره ای در نتیجه انتخابات آمریکا در بازار ارز و سکه ایجاد شود، این نوسان مقطعی خواهد بود و سکه در شرایط اقتصادی این روزها، باز هم محکوم به افزایش است.

جزئیات تغییر قیمت انواع سکه

به هر شکل بنا به اعلام دنیای اقتصاد قیمت سکه امروز پنجشنبه 24 مهرماه 99 با 100 هزار تومان افزایش به 16,200,000 (شانزده میلیون و دویست هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش 0.61 درصدی داشته است.

آریاک سفر

نیم سکه، امروز به ۹,۰۰۰,۰۰۰ (نه میلیون) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۲.۲۲ درصدی داشته است. در بازار امروز ربع سکه نسبت به روز قبل بدون تغییر است و ۶,۰۰۰,۰۰۰ (شش میلیون) تومان نرخ گذاری شد. هر سکه گرمی امروز بدون تغییر نسبت به روز گذشته، ۳,۰۰۰,۰۰۰ (سه میلیون) تومان قیمت خورد.

طلا اندکی ارزان شد

قیمت طلا امروز پایین آمد و هر گرم طلا ۱۸ عیار با کاهش ۰.۳۷ درصدی، از ۱,۴۷۴,۶۶۹ (یک میلیون و چهارصد و هفتاد و چهار هزار و ششصد و شصت و نه) تومان به ۱,۴۶۹,۳۵۹ (یک میلیون و چهارصد و شصت و نه هزار و سیصد و پنجاه و نه) تومان رسید.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  بازار  سکه و طلا، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز