پیش بینی 6 تحلیل گر بورس درباره معاملات امروز بازار سهام

معاملات این هفته بورس تهران امروز چهارشنبه 2 مهرماه در حالی به پایان می رسد که بازار سهام در تب و تاب ریزش های پیاپی است اما در تحلیل های کارشناسی در مجموع روند آینده این بازار، مثبت ارزیابی می شود.

به گزارش کاماپرس، سهامداران و فعالان بورس امروز چهارشنبه 2 مهرماه 1399 در انتظار گشایش بازار و رصد روند معاملات هستند تا تصمیمات خود برای خرید، فروش یا حفظ سهام را عملی کنند. در ادامه پیش بینی 6 کارشناس بازار سرمایه درباره بازار امروز را بر اساس اعلام دنیای اقتصاد می خوانید.

1. محمود بامودت – مدیر سبد شرکت تحلیلگر امید

با توجه به جذابیت قیمتی در گروه های دلاری شامل پتروشیمی ها فلزی ها و معدنی ها و وهلدینگ های مربوطه و همچنین افزایش تقاضای نسبی در گروه‌های پرخطر مانند خودروها و پالایشی ها در روز گذشته و کاهش ترس بازار و همچنین کاهش عدم اطمینان روزهای اخیر در ارتباط با ریسک‌های سیستماتیک مانند مکانیزم ماشه انتظار می‌رود با بازاری مثبت در روز جاری مواجه باشیم.

2. امین دامچه – مدیر سرمایه گذاری شرکت سرمایه گذاری کاریزما

آریاک سفر

شاخص کل با تشکیل الگوی سر و شانه معکوس می تواند به موج ۴ خود پایان دهد و آماده ورود به موج ۵ شود در این موج نیز طبیعتاً با نوساناتی مواجه هستیم اما ترند اصلی میان مدت صعودی ارزیابی می‌شود.

3. الهام محبی – کارشناس ارشد معاملات و معامله گر کارگزاری بانک آینده

با توجه به معاملات روز گذشته و نسبت خریداران حقیقی به حقوقی و همینطور اجرایی کردن تصمیم جلوگیری از فروش کد های حقوقی احتمال اینکه بازار امروز دوم مهرماه 1399 با روندی مثبت آغاز شود محتمل است اما به دلیل عدم اعتماد کامل به بازار، این حرکات بسیار محتاطانه بوده و هنوز فروشندگان بازار آماده برای فروش و خروج از بازار هستند مگر اینکه حمایت ها در قالب منسجم برنامه‌ریزی‌شده اتفاق بیفتد تا اعتماد کامل به بازار برگردد.

4. امیرصالحی – مدیر سرمایه گذاری صندوق سرمایه گذاری بانک خاورمیانه

به نظر می‌رسد در آخرین روز معاملاتی این هفته نیز شاهد بازاری بر عرضه باشیم البته گزارش ماهانه شرکت ها می تواند کم کم روند برخی سهم ها را تغییر دهد.

5. زهره صفری – کارشناس تحلیل کارگزاری بورسیران

در کلیت بازار هیجان وجود دارد و بازار امروز هم تحت تاثیر هیجان خواهد بود. بازار در حال حاضر در نقطه مناسبی برای به تعادل رسیدن است.

6. فرزین تقی وند – مدرس و تحلیل گر ارشد کارگزاری مفید

انتظار برای انتشار گزارش های ماهانه شهریور و نمود رشد نرخ ارز در نرخ های فروش که در نهایت به بهبود سودآوری شرکت‌ها می‌انجامد از عوامل تاثیر گذار بر تقویت قیمت ها در بازار سهام خواهد بود که انتظار می‌رود در داد و ستدهای امروز کماکان پیگیری شود. از طرفی ابلاغ الزام به بازارگردانی و شرایط آن در شرکت‌های فرابورسی از مهمترین پارامترهای مورد توجه بازار طی این هفته بوده که به نظر می‌رسد در راستای حمایت از بازار شکل گرفته است.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز